وفادارترین سلبریتی‌ها در زندگی مشترکِ زناشویی

وفادارترین سلبریتی‌ها در زندگی مشترکِ زناشویی


منبع: برترین ها

161

1400/5/15

07:07


البته که روابط بسیاری از هنرمندان عمر بسیار کوتاهی دارد و اصطلاحا ۲ روزه تمام می‌شود، اما در هالیوود و در بین سلبریتی‌ها هم هستند کسانی که روابطی طولانی و مملو از احترام و علاقه و درک متقابل را تجربه می‌کنند.

برترین‌ها - آرمان رمضانی: البته که روابط بسیاری از هنرمندان عمر بسیار کوتاهی دارد و اصطلاحا ۲ روزه تمام می‌شود، اما در هالیوود و در بین سلبریتی‌ها هم هستند کسانی که روابطی طولانی و مملو از احترام و علاقه و درک متقابل را تجربه می‌کنند.
در این مقاله سراغ تعدادی از این زوج‌ها رفتیم و تا ببینیم آن‌ها از روزی که رابطه‌شان را برای رسانه‌ها علنی کردند تا امروز چقدر تغییر کرده‌اند.

ویکتوریا و دیوید بکهام

زوج

دیوید و ویکتوریا در حقیقت از یک سال قبل از رونمایی رسانه‌ایشان از این رابطه در سال ۱۹۹۸، مشغول دیدن یکدیگر بودند. سطح گرمی روابط و احساسات میان این دو در این سال‌ها همیشه برای بسیاری از زوج‌های سلبریتی رویا بوده است و این دو حالا بیش از ۲۰ سال است که کنار هم زندگی می‌کنند.


کرت راسل و گولدی هاون

زوج

جالب است بدانید اولین ملاقات این دو نفر به سال ۱۹۶۶ بازمی‌گردد، ولی آن‌ها به بیشتر از یک و نیم دهه زمان نیاز داشتند تا شروع به قرار گذاشتن بکنند. هرچند کرت راسل و گولدی هاون هیچ وقت رسما ازدواج نکردند، اما طول رابطه آن‌ها از بسیاری از ازدواج‌های رسمی بیشتر است.کرت راسل و گولدی هاون در مصاحبه‌ای درباره ازدواج نکردنشان گفتند که آن‌ها خیلی به پروسه رسمی ازدواج اعتقاد ندارند و فکر می‌کنند تنها چیزی که اهمیت دارد خوشحال بودن آن‌هاست.


بلیک لایولی و رایان رینولدز

زوج

ماجرای عاشقانه رایان و بلیک از سر صحنه فیلم‌برداری فانوس سبز در سال ۲۰۱۰ آغاز شد. این دو نفر چند ماه پس از این آشنایی، با هم در مجامع عمومی حاضر شدند. این علنی کردن رابطه در آن زمان حاشیه‌هایی برایشان بوجود آورد چرا که هر دو در آن زمان با افراد دیگری در رابطه بودند. در سپتامبر ۲۰۱۲ رایان و بلیک به صورت مخفیانه در کارولینای جنوبی ازدواج کردند و از آن زمان تا به امروز خانواده آن‌ها فقط بزرگتر و قدرتمندتر شده است.


مریل استریپ و دان گامر

زوج

شاید ۴ دهه کنار هم بودن این دو نفر در هالیوود عجیب به نظر برسد. آن‌ها برای اولین بار در سال ۱۹۷۸ یکدیگر را ملاقات کردند و در آن زمان مریل استریپ سوگوار مرگ دوست پسرش، جان کزیل به دلیل سرطان ریه بود. در اواخر همان سال آن‌ها در باغ خانه والدین مریل ازدواج کردند و از آن زمان تا امروز لحظه‌ای از هم جدا نشدند.


پیرس بروزنان و کیلی شی اسمیت

زوج

پیرس بروزنان نه تنها یک جیمز باند سابق است و برای بسیاری مظهر مردانگی بلکه سال‌هاست که نزدیکانش او را به عنوان یک همسر و پدر مسئولیت پذیر و فداکار می‌شناسند. این زوج از سال ۱۹۹۴ که یکدیگر را تصادفی ملاقات کردند، تا به امروز همواره به هم عشق ورزیده‌اند. پیرس از ته قلب معتقد است که همسرش نجیب‌ترین زن دنیاست و کیلی هم در مصاحبه‌ها از همسرش به عنوان خوشتیپ‌ترین مرد دنیا یاد می‌کند.


بیانسه و جی‌زی

زوج

این دو نفر در حال حاضر به عوام معروف‌ترین زوج هنرمند دنیا شناخته می‌شوند و کمتر کسی در مورد آن‌ها و رابطه‌شان خبری ندارد. این دو هنرمند در سال ۲۰۰۰ برای اولین بار همدیگر را ملاقات کردند و یک سال بعد شروع به قرار گذاشتن کردند. در سال ۲۰۰۸، مخفیانه ازدواج کردند و از آن زمان تا امروز کمتر حاشیه‌ای زندگی مشترک آن‌ها را تهدید کرده است. این زوج در حال حاضر ۳ فرزند دارد.


کریسی تیگن و جان لجند

زوج

کریسی و جان برای اولین بار در سال ۲۰۰۶ و سر صحنه فیلم‌برداری موزیک ویدئو برای آهنگ استریو یکدیگر را ملاقات کردند. هرچند کریسی تیگن در مصاحبه‌های زیادی گفته بود که به ازدواج فکر نمی‌کند، اما ظاهرا پس از آشنایی با جان همه چیز تغییر کرد. این زوج در سال ۲۰۱۳ ازدواج کردند و پس از آن ورود دو فرزند این خانواده را قوی‌تر کرد.جان لجند بار‌ها در مصاحبه‌ها به این موضوع اشاره کرده است که شوخ‌طبعی و بامزه بودن کریسی همان دلیل صمیمیت رابطه آن‌هاست و به نظر می‌رسد کریسی تیگن به راحتی می‌تواند جان لجند را بخنداند.


کیت میدلتون و پرینس ویلیامز

زوج

در ماه آپریل سال ۲۰۲۱ کیت میدلتون و پرینس ویلیامز دهمین سالگرد ازدواجشان را جشن گرفتند. در طول این یک دهه، رابطه وارث تاج و تخت بریتانیا و دوشس کمبریج همواره نزدیک و صمیمانه به نظر می‌رسیده است. هرچند که حضور مداوم خبرنگاران و عکاسان و فشار عجیب دور و بر خانواده سلطنتی برای نابود کردن هر رابطه‌ای کافی به نظر می‌رسد، اما این دو با تکیه به هم در طول این سال‌ها به خوبی از پس این فشار‌ها برآمده‌اند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو