انواع هولدر موبایل برای ماشین و موتور

انواع هولدر موبایل برای ماشین و موتور


منبع: دلگرم

172

1400/5/15

14:38


انواع هولدر موبایل برای ماشین و موتور

کار با گوشی موبایل موقع رانندگی هر سال جان صدها نفر را می‌گیرد و توصیه همیشگی این است که هیچ وقت پشت فرمان ماشین یا هر وسیله نقلیه از موبایل استفاده نکنید؛ اما این کار اجتناب ناپذیر است و حتی بعضی افراد مثل راننده‌های تاکسی مجبور هستند برای نقشه‌خوانی یا استفاده از اپلیکیشن‌های تاکسی اینترنتی از موبایل در حین رانندگی استفاده کنند. هولدر موبایل برای ماشین و موتور یکی از ابزارهایی است که می‌تواند خطرات این کار را تا حدود زیادی کم کند.

اما پیش از خرید هولدر موبایل باید از انواع آن آگاه باشید که بهترین مدل را انتخاب کنید.

با ما در این مقاله همراه شوید و بهترین‌های این وسیله کاربردی را بشناسید.

انواع هولدر موبایل برای ماشین و موتور

نگهدارنده گوشی یا همان هولدر نه تنها رانندگی و کار با گوشی را برای شما آسان می‌کند، بلکه تمرکز شما را برای رانندگی نیز بالا می‌برد. به همین دلیل است که از این وسیله کاربردی استقبال زیادی شده است. با توجه به استقبال بی‌نظیر از نگهدارنده‌ها انواع مختلفی از این وسیله کاربردی تولید و به بازار عرضه می‌شود.

اگر می‌خواهید که بهترین انتخاب را در خرید هولدر موبایل داشته باشید، بهتر است که با انواع این نگهدارنده‌ها آشنا شوید.

در ادامه شما را با 4 گروه مختلف از این نگهدارنده‌ها آشنا می‌کنیم.

هولدرهای پایه‌دار

برخی از نگهدارنده‌ها نیز پایه‌ای دارند؛ نحوه نصب هولدر موبایل پایه‌دار به این صورت است که روی داشبورد یا شیشه جلوی ماشین چسبانده می‌شوند. البته امکان نصب آن بر هر سطح صافی در ماشین وجود دارد.

این دسته از هولدرهای موبایل قابلیت تنظیم زاویه گوشی را دارند؛ به گونه‌ای که در برخی ازمدل‌های آنها امکان چرخاندن گوشی تا 360 درجه وجود دارد.

به این ترتیب با خرید هولدرهای پایه‌دار به راحتی گوشی شما در زاویه دید مناسب تنظیم خواهد شد. همچنین اطمینان داشته باشید که این هولدرها جلوی دید راننده را نمی‌گیرند.

هولدرهای گیره‌ای

در این نگهدارنده‌های موبایل گیره‌هایی تعبیه شده است که روی تیغه‌های کانال کولر خودرو به راحتی نصب می‌شوند. البته چنانچه به دنبال نصب هولدر موبایل روی فرمان هستید، باید این مدل را انتخاب کنید.

اگر قصد خرید این هولدرها را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که ابتدا کانال‌های کولر ماشین خود را چک کنید. معمولاً این نوع از نگهدارنده برای کولرهای مربعی، مستطیلی و مشبک مناسب هستند.

انواع هولدر موبایل برای ماشین و موتور

البته لازم به ذکر است که استفاده از این هولدرها همزمان با روشن کردن کولر یا بخاری ماشین مشکل‌ساز می‌شوند. از آن جایی که گوشی روبه‌روی کانال قرار دارد، گرما و سرما به صورت مستقیم به موبایل شما منتقل خواهد شد.

برای این مسئله نیز راه چاره‌ای وجود دارد. تنها کافیست آن دریچه‌ای را که هولدر موبایل روی آن نصب شده است، ببندید. در این صورت گوشی شما از سرما و گرما اضافی ایمن نگه داشته می‌شود. برخی از افراد در بستن کانال کولر یا بخاری سهل‌انگاری می‌کنند؛ باید بدانید که گرما بیش از حد در برخی از موارد منجر به انفجار باتری گوشی‌های همراه شما خواهد شد.

هولدرهای آهنربایی

امکان نصب هولدرهای آهنربایی یا مغناطیسی روی شیشه و دریچه کولر وجود دارد. در واقع تنها تفاوتی که این نگهدارنده با هولدر گیره‌ای دارد؛ نحوه استفاده از آن است. استفاده از هولدر آهنربایی موبایل به منظور برداشتن و قرار دادن موبایل روی آن بسیار آسان است.

انواع هولدر موبایل برای ماشین و موتور

همچنین باید اطمینان داشته باشدی که مگنت این هولدرها به گوشی شما هیچ آسیب نمی‌رسانند. اما اگر این نگهدارنده را برای گوشی خود انتخاب کردید، باید به مگنت آن دقت داشته باشید. زیرا هر چه قدرت مگنت در این نگهدارنده پایین باشد، با عبور از یک دست‌انداز گوشی شما از هولدر جدا خواهد شد.

آهن‌ربای این نگهدارنده‌ها معمولاً یکطرفه است و گوشی را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد.

بهترین هولدر موبایل برای ماشین

اگر به دنبال خرید این وسیله کاربردی هستید، با ما در این متن همراه باشید. چند نمونه از بهترین مدل‌های نگهدارنده موبایل را به شما معرفی می‌کنیم.

هولدر نگهدارنده موبایل Earldom EH55

اگر به هولدرهای آهنربایی در ماشین علاقه دارید، پایه نگهدارنده آهنربایی ارلدام بهترین گزینه برای شما به حساب می‌آید. این نگهدارنده بر دریچه کولر در اتومبیل شما نصب شده و اتصال آن به گوشی به واسطه مگنت روی آن انجام می‌شود.

هولدر نگهدارنده موبایل Earldom ET-EH53

این مدل از نگهدارنده‌های ارلدام نیز با ابعاد کوچک خود از بهترین هولدرهای بازار به شمار می‌آیند. در این مدل هولدر گیره‌های قوی تعبیه شده است که نگهدارنده را به خوبی به دریچه کولر متصل می‌کند. در نهایت با مگنت فوق‌العاده قوی موبایل شما را متصل نگه می‌دارد.

پایه نگهدارنده موبایل CXP-008

این پایه نگهدارنده برای گوشی‌ها تا سایز 6 اینچ گزینه ایده‌آلی به نظر می‌رسد. در این هولدر از مگنت قوی استفاده شده است که قابلیت چرخش را نیز برای گوشی شما فراهم می‌کنند.

پایه نگهدارنده هوکو Hoco CPH01

از ویژگی‌های ممتاز در این هولدر قابلیت نگهداری تمامی گوشی‌های موبایل در آن است. همچنین این مدل از پایه‌های نگهدارنده گوشی موبایل در تمامی سطوح نصب می‌شوند و با وجود بادکش قدرتمند هیچ نیازی به چسب ندارند. نکته قابل توجه دیگر در مورد این هولدر امکان قرار دادن و جدا کردن آسان این پایه نگهدارنده است.

هولدر شیشه ایی موبایل برای خودرو Car Universal Fly

انواع هولدر موبایل برای ماشین و موتور

نوع اتصال این نگهدارنده موبایل به ماشین با استفاده از پایه مکنده است. اما آن چیزی که این نگهدارنده را از سایر نگهدارنده‌های موبایل متمایز می‌کند، امکان حرکت دادن سری هولدر در جهات مختلف است. این نوع از هولدر گوشی برای ماشین دارای کمترین عرض 45 میلی مترو بیشترین عرض 110 میلی متر است.

نگهدارنده موبایل موتور

موتورسوارهایی که می‌دانند هولدر موبایل چیست، معمولاً به دنبال خرید این وسیله کاربردی برای موتورهای خود هستند. خوشبختانه هولدرهایی مختص دوچرخه و موتور نیز تولید شده است. با نصب این نگهدارنده‌ها امکان استفاده از موبایل و تبلت خود را به صورت ایمن در هنگام رانندگی دارید.

در ادامه چند نمونه از بهترین هولدرها برای موتور و دوچرخه را معرفی می‌کنیم.

هولدر موبایل روی موتور و دوچرخه مدل Universal Bike Holder

این هولدر برای نصب بر دسته دوچرخه و موتور طراحی شده است. اگر به دنبال خرید نگهدارنده‌ای برای گوشی خود روی موتور هستید، در خرید این مدل شک نکنید. این نگهدارنده گوشی شما را در امن‌ترین حالت ممکن نگه می‌دارد.

هولدر موبایل موتورسیکلت و دوچرخه همراه با شارژر مدل Motorcycle Holder For Mobile With USB Charger

انواع هولدر موبایل برای ماشین و موتور

این نگهدارنده موبایل نیز قابلیت نصب بر فرمان دوچرخه و موتورسیکلت را دارد. اما آن چیزی که این مدل را از سایر مدل‌های دیگر متمایز می‌کند، وجود یک پایه در پشت آن است. این پایه امکان گردش گوشی در زوایای مختلف را فراهم می‌کند. همچنین با این نگهدارنده امکان شارژ گوشی نیز برای شما وجود دارد.

کلام آخر

امیدواریم که نمونه‌های ارائه شده در این مقاله راهنمای خوبی برای شما در خرید هولدر موبایل باشد. اگر قصد خرید این مدل‌های نگهدارنده گوشی در ماشین یا موتور را دارید، فروشگاه نورنگار مدل‌های متنوعی دارد.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو