دانلود انیمیشن TOTS 2019 – سرویس حمل و نقل کوچولوها

منبع: دانلود ها

168

1400/5/15

22:16


دانلود-بازی-TOTS

نام انیمیشن: T.O.T.S – سرویس حمل و نقل کوچولوها

سال انتشار: ۲۰۱۹

ژانر: انیمیشن، ماجرایی، خانوادگی، کمدی، موزیکال

مدت زمان: هر قسمت حدود ۲۲ دقیقه

کیفیت: WEBRip 720p

وضعیت پخش: اتمام فصل دوم

زیرنویس انگلیسی: دارد؛ ادغام‌شده با ویدیو

زیرنویس فارسی: ندارد

IMDB

انیمیشن TOTS در مورد ماجراهای خنده‌داری است که بین دو دوست به نام پیپ و فردی رخ می‌دهد. این پگوئن‌های سرسخت، در یک سرویس انتقال به نام T.O.T.S. فعالیت می‌کنند و قرار است که بچه گربه، توله سگ، گوساله و هر گونه حیوان دست آموز را به دست صاحبان همیشگی خود رسانده و تا زمان رسیدن به مقصد، از آن‌ها مراقبت کنند. این داستان یقینا می‌تواند جذاب باشد و می‌توانید ماجراجویی‌های جذاب آن‌ها را در یک انیمیشن سریالی جالب مشاهده کنید.

در انیمیشن TOTS 2019 خواهیم دید که پنگوئن‌ها چگونه خودشان را به تیم لک لک‌ها رسانده و ماموریت‌های جالبی را پیدا می‌کنند. آن‌ها باید حیوانات کوچکی که به آن‌ها سپرده می‌شوند را به پدر و مادرهایشان رسانده و از آن‌ها مراقبت کنند. دردسرهایی در این راه برای آن‌ها ایجاد شده و آن‌ها باید تمام تلاش خود را در راه این انتقال داشته باشند. آن‌ها همیشه باید سر زمان به مقصد رسیده و بتوانند بدون مشکل، بسته‌ها را تحویل دهند. شباهت این سری به داستان همیشگی لک لک‌هایی که بچه‌ها را به پدر و مادرهایشان می‌رسانند، سبب شده است که این سری هم طرفداران زیادی را پیدا کرده و ماجراهای جذاب آن را دنبال کنید. فراموش نکنید که در این انیمیشن، هر بار بچه کوچکی به تیم سپرده شده و آن‌ها با سبک موزیکال و جذابی وظیفه رساندن آن‌ها به پدر مادرهایشان را برعهده خواهند داشت.

info

T.O.T.S. is about the hilarious adventures of best friends Pip and Freddy, a tenacious penguin and a kind-hearted flamingo, who are the only non-stork delivery birds in-training at Tiny Ones Transfer Service (T.O.T.S.). As new members of the esteemed team, these junior flyers must take tender care in transferring baby animals – kittens, cubs, calves, bunnies, puppies and joeys among them – from the nursery to their forever families around the globe.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو