اما در نظر داشته باشید که بلیط چارتر هواپیمای خارجی آس چارتر می‌تواند تا اندازه‌ی زیادی مشکل تهیه‌ی بلیط را برطرف سازد.

اصطلاح بلیط ارزان چارتری به بلیط پروازی گفته می‌شود که مجری یک تور گردشگری به منظور رساندن گردشگران به مقصد مشخصی سازمان داده است. با این حال، توجه کنید که هرچند این نوع بلیط به مواردی تعلق دارد که هواپیما برای زمان و مکان خاصی از خطوط هوایی کرایه شده است، اما خدمه و سایر امکانات و تسهیلات پروازهای چارتری همان خدمه و امکانات پروازهای سیستمی هستند.

پس می‌توانید با خیال آسوده نسبت به کیفیت این پروازها برای تهیه‌ی بلیط چارتر هواپیمای خارجی خود اقدام کنید و از مسافرت خود لذت ببرید. نکته‌ی مثبتی که باید در همین ابتدا به آن اشاره کنیم این است که بلیط چارتر را می‌توانید در هر لحظه‌ای رزرو کنید؛ به شیوه‌ای که تهیه‌ی بلیط لحظه آخری با قیمت مطلوب هم برای مسافران فراهم است.

خدمات بلیط چارتر هواپیمای خارجی آس چارتر

آس چارتر به عنوان بهترین مکان برای خرید بلیط ارزان چارتری خدمات گسترده‌ای ارائه می‌دهد. کارمندان ما همواره در تلاش‌اند تا بهترین و ارزان‌ترین خدمات ممکن را برای مسافران ایرانی تدارک ببیند. نتیجه‌ی تلاش شبانه‌روزی آس چارتر ارائه‌ی خدماتی باکیفیت و وسیع به ایرانیانی است که ما را برای تهیه‌ی بلیط مسافرت انتخاب می‌کنند.

کدام خط هوایی جهانی را می‌پسندید؟

قصد پرواز با کدام یک از خطوط هوایی دنیا را دارید؟ امارات، قطرایرویز، ایرفرانس، آئروفلوت، کی‌ال‌ام، آلیتالیا، ایرایژیا، پگاسوس یا شاید هم لوفنت هانزا یا ...؟ آس چارتر امکان خرید بلیط ارزان چارتری از تمام خطوط هوایی جهان را فراهم آورده است. 

در کنار ارائه‌ی خدمات فروش بلیط چارتر هواپیمایی‌های داخلی، آس چارتر توانسته است روابط حسنه‌ای ایجاد کند که نتیجه‌ی آن برخورداری مشتریان ما از مزایای خرید بلیط چارتری خطوط هوایی خارجی از طریق سایت آس چارتر است.

بنابراین، برای خرید بلیط چارتر خود کافی است وارد سایت آس چارتر شوید، در میان خطوط هوایی مختلف به جستجو بپردازید و بلیط خود را از هواپیمایی مد نظر خود تهیه کنید.

آس چارتر1

خدمات پرداخت هزینه‌ی بلیط ارزان چارتری به ریال

یکی از خدمات ویژه‌ی آس چارتر عبارت است از امکان پرداخت هزینه‌ی بلیط چارتر هواپیمای خارجی به ریال. به این ترتیب، برای خرید بلیط خود نیازی به ارز خارجی ندارید. تنها کافی است رمز دوم کارت شتاب خود را تهیه و برای تهیه‌ی بلیط اقدام کنید. 

این روش دو مزیت عمده برای شما دارد:

• در مقدار ارزی که دارید، صرفه جویی لازم را انجام می‌دهید.

• نیازی به روش‌ها و انجام فرایندهای پیچیده‌ی پرداخت ارزی پیدا نمی‌کنید.

از سوی دیگر، آس چارتر امکان دریافت سریع بلیط ارزان چارتری را فراهم کرده است. همین که فرایند خرید و پرداخت هزینه‌ی بلیط چارتر هواپیمای خارجی را به پایان رساندید، بلافاصله بلیط‌تان صادر می‌شود و می‌توانید از آن استفاده کنید.

تمام مراحل خرید بلیط ارزان چارتری را از خانه انجام دهید

اگر قصد خرید بلیط چارتری دارید، دیگر نیازی است به شکل حضوری مراجعه کنید. آس چارتر تمام تسهیلات لازم برای خرید آنلاین بلیط را تدارک دیده است. در مورد بلیط خود نگران نباشید، پیشرفت تکنولوژی باعث تغییر قابل توجه شرایط شده است. 

تغییرات به اندازه‌ای است که دیگر نیازی به پرینت بلیط پرواز خود نیز ندارید، تنها کافی است آن را روی گوشی همراه خود داشته باشید. بنابراین، با خیال آسوده در منزل یا هر مکان دیگری به اینترنت متصل و وارد سایت آس چارتر شوید، پرواز خود را از طریق آنلاین رزور کنید و بلیط ارزان چارتری خود را تهیه نمایید.

همان‌طور که گفته شد، در سایت آس چارتر تمام اطلاعات و تسهیلات مورد نیاز برای خرید بلیط چارتر هواپیمای خارجی فراهم شده است.

بلیط چارتر هواپیمای خارجی خود را آگاهانه خریداری کنید

قیمت بلیط به عوامل متعددی بستگی دارد که به آنها اشاره خواهیم کرد. اما برای اینکه اطلاعات لازم درباره‌ی قیمت‌ها را به دست آورید، به سایت آس چارتر مراجعه کنید و از ویژگی‌های تقویم قیمتی و فیلترهای دیگر استفاده کنید. به این ترتیب، می‌توانید پرواز ارزان دلخواه خود را با اندکی جستجو در سایت پیدا و رزرو کنید.

توجه داشته باشید که در پروازهای سیستمی، هرچه به زمان پرواز نزدیک‌تر شوید، قیمت‌ها نیز افزایش می‌یابند. بنابراین، سعی کنید در اسرع وقت خطوط هوایی مختلف را بررسی و بلیط خود را تهیه کنید. از سوی دیگر، قیمت پروازها بنا بر روزها، هفته‌ها یا فصول سال تغییر قابل توجهی می‌کنند. 

دقت کنید که پروازهای ساعات صبح زود و پروازهای دارای توقف معمولاً قیمت‌های پایین‌تری دارند. همچنین، سعی کنید خطوط هوایی کم‌هزینه‌ی مسیر مسافرت خود را پیدا کنید تا در خرید بلیط چارتر هواپیمای خارجی خود صرفه‌جویی لازم کرده باشید.

چند مزیت دیگر خرید بلیط از آس چارتر

آس چارتر سعی کرده است تا از هر نظری بهترین تسهیلات را به مشتریان ارائه دهد. تا کنون به تعدادی از مزایای خرید بلیط ارزان چارتری از طریق سایت آس چارتر اشاره کردیم. در اینجا لازم می‌نماید که به چند مزیت دیگر اشاره کنیم.

آس چارتر

بلیط لحظه آخری تهیه کنید؛ اپلیکیشن آس چارتر

آیا نتوانسته‌اید بلیط چارتر هواپیمای خارجی خود را تهیه کنید؟ آیا مسافرتی از قبل برنامه‌ریزی نشده برایتان پیش آمده است؟ به هیچ وجه نگران تهیه‌ی بلیط ارزان چارتری خود نباشید. کافی است اپلیکیشن آس چارتر را روی گوشی خود داشته باشید تا بتوانید بلیط لحظه آخری خود را در کمال آرامش و تنها در عرض چند ثانیه تهیه کنید.

آس چارتر تمام تلاش خود را انجام می‌دهد که مسافران ایرانی همیشه احساس آرامش و رضایت داشته باشند. آیا حس خوشایند رسیدن به پرواز در لحظه‌ی آخر را تجربه کرده‌اید؟ آن را با آس چارتر تجربه کنید!

بلیط خود را می‌توانید کنسل کنید

آس چارتر امکان کنسل کردن بلیط پرواز را برای مشتریان خود فراهم آورده است. پس در هر لحظه‌ای که از پرواز خود منصرف شدید، می‌توانید برای کنسل کردن بلیط اقدام کنید. البته در این حالت لازم است جریمه‌ی کنسلی یا تغییر احتمالی بلیط پرواز خود را پرداخت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانید با تیم پشتیبانی آس چارتر تماس حاصل کنید.

هیچ مسافر ایرانی احساس تنهایی نمی‌کند؛ پشتیبانی 24 ساعته‌ی آس چارتر

آس چارتر تمام مسافران را از خدمات پشتیبانی 24 ساعته‌ی خود بهره‌مند می‌سازد. بنابراین، در 24 ساعت تمام روزهای هفته می‌توانید بدون نگرانی از کیفیت پاسخ‌گویی با تیم پشتیبانی ما تماس حاصل کنید. کارشناسان این بخش با سرعت و دقت بالا به تمام سؤالات شما پاسخ خواهند داد. 

هدف نهایی آس چارتر تدارک دیدن تسهیلات لازم برای مسافرتی بدون دغدغه برای ایرانیان است. ما گام‌های مستحکمی در این راستا برداشته‌ایم و می‌توانید با خرید بلیط چارتر هواپیمای خارجی یا حتی بلیط لحظه آخری آس چارتر تجربه‌ای متفاوت از مسافرت خود داشته باشید.