اسرائیل قصد تعدی به شناورهای ایرانی را دارد

منبع: برترین ها

67

1400/5/16

22:43


اطلاعات رسیده در کنار بررسی‌های بیشتر ابعاد مختلف ماجرا، حاکی از آن است که دولت جدید رژیم صهیونیستی بدلیل احساس درماندگی شدید در مواجهه با راهبرد دفاعی-امنیتی جمهوری اسلامی، به دنبال این التهاب‌آفرینی، قصد انجام شرارت‌های جدیدی دارد.

پایگاه خبری نورنیوز نوشت: اطلاعات رسیده به «نورنیوز» در کنار بررسی‌های بیشتر ابعاد مختلف ماجرا، حاکی از آن است که دولت جدید رژیم صهیونیستی بدلیل احساس درماندگی شدید در مواجهه با راهبرد دفاعی-امنیتی جمهوری اسلامی، به دنبال این التهاب‌آفرینی، قصد انجام شرارت‌های جدیدی دارد.

در همین راستا؛ ژنرال «آمنون سوفرین» رئیس سابق اداره اطلاعات موساد از پرده اول این شرارت‌ها رونمایی کرده و گفته است: من دلیلی نمی‌بینم که به نفتکش‌های ایرانی که نفت را به سوریه و دیگر مقاصد منطقه می‌رسانند حمله نکنیم.

این عنصر نظامی-امنیتی سابق اسرائیل همچنین عملیات سایبری علیه اهداف ایران را بسیار منطقی دانسته و به نوعی آن را تئوریزه کرده که در واقع تائید کننده افشاگری یک ‌مقام امنیتی ایران در مورد ایستگاه عملیات سایبری اسرائیل در امارات است.

کابینه بنت که تاکنون نتوانسته هدف اول خود از این فضاسازی رسانه‌ای یعنی «اجماع‌سازی» علیه ایران را در عرصه بین‌المللی به سرانجام برساند، در تلاش است تا حداقل از این رهگذر مجوزی نزد افکار عمومی برای اقدامات تروریستی بعدی خود و تعدی به شناورهای ایرانی پیدا کند.

هم تل‌آویو، هم حامیان آمریکایی-اروپایی آن و هم رژیم‌های مرعوب و دست‌نشانده آنان در منطقه به روشنی دریافته‌اند که دیگر زمان بزن در رو پایان یافته و آسیب‌پذیری اسرائیل به حدی است که هر اقدام احمقانه آنان در تعدی به منافع ایران با پاسخ محکم و قاطع و در زمان و مکان مدنظر تهران مواجه خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو