شناخت دستگاه خشک کن صنعتی و خانگی

شناخت دستگاه خشک کن صنعتی و خانگی


منبع: بیتوته

94

1400/5/17

05:22


شناخت دستگاه خشک کن صنعتی و خانگی



قصد داریم دستگاه خشک کن صنعتی و خانگی را به شما معرفی کنیم، که احتمال زیاد هیچ اطلاعاتی درباره ی آن نمی دانید پس بهتر است جهت اطلاع بیشتر در این خصوص با ما همراه باشید. از مهمترین ویژگی این دستگاه ها این است که از کیفیت بالایی برخوردار هستند که سبب کاهش هزینه های مصرفی و پیشگیری از هدر رفتن انرژی می شود. همچنین یکی از پیامدهای مهم این دستگاه ها وجود تهویه مناسب در آنها است که باعث می شود تا نیاز به نیروی کمتری در زمینه خشک کردن میوه باشد. 

 

شناخت دستگاه خشک کن صنعتی و خانگی,فروش انواع دستگاه های خشک کن خانگی,شناخت دستگاه خشک کن صنعتی

فروش انواع دستگاه های خشک کن خانگی

 

دستگاه خشک کن میوه، دستگاهی است که میوه و سبزیجات را با حفظ کردن ویتامین ها و مواد مغذی، آن را خشک کند. دستگاه خشک کن صنعتی، در کنترل رطوبت کمک می کند و با جا به جا شدن بهینه گرما در داخل انواع دستگاه خشک کن صنعتی و خانگی ، میوه ها و سبزیجات را طوری خشک می کند که ظاهری زیبا، شیشه ای و براق داشته باشد. 

 

شناخت دستگاه خشک کن سبزیجات صنعتی,دستگاه خشک کن سبزیجات صنعتی و خانگی,دستگاه خشک کن صنعتی و خانگی

دستگاه خشک کن صنعتی و خانگی

 

شما با وجود دستگاه خشک کن صنعتی و خانگی دیگر نیازمند نور خورشید نیستید و می توانید همه ی زمان یعنی در تمام طول روز حتی به وقت شب از آن استفاده کرده و همچنین در فصل زمستان سبزیجات و میوه‌ هایی را که دوست دارید با دستگاه های خشک کن خشک نمایید. 

 

ظرفیت دستگاه خشک کن صنعتی

اولین سوالی که برای مشتریان دستگاه خشک کن صنعتی و خانگی پیش می آید ظرفیت دستگاه است. سطوح این دستگاه ها طوری طراحی شده ابعاد مختلفی دارد و شما می توانید با توجه به مکان مورد نظر خود یکی از انواع دستگاه های خشک کن را انتخاب کنید. این دستگاه ها هر کدام چه صنعتی و چه نیمه صنعتی ظرفیت های مختلفی دارند که مشتریان می توانند با توجه به نیاز خود آنها را خرید کنند. 

 

دستگاه خشک کن تونلی یکی از دستگاه هایی است که در بازار موجود می باشد. دستگاه تونلی به خاطر داشتن تعداد سینی بیشتر و سایز بزرگتر، نسبت به سایر دستگاه ها ظرفیت بیشتری دارد. انواع دستگاه های خشک کن صنعتی و خانگی در ظرفیت های 10 15، 30، 40، 50، 100، 200 کیلوگرمی در شرکت تولیدی کوهیتر ساخته می شود. دستگاه های تونلی معمولا صد تا چهارصد کیلوگرم میوه و سبزیجات را می تواند در یک بار خشک کند. خشک کردن میوه به روش های گذشته نیازمند یک محیط پهن و بزرگی دارد اما خرید انواع دستگاه های خشک کن صنعتی علاوه بر اینکه جای کمتری اشغال می کند مدت زمان کمتری نیز طول می کشد تا میوه ها را تبدیل به چیپس میوه می کند.

 

دستگاه خشک کن صنعتی و خانگی,ظرفیت دستگاه خشک کن صنعتی,خرید انواع دستگاه های خشک کن صنعتی

خرید انواع دستگاه های خشک کن صنعتی

 

کاربرد دستگاه خشک کن خانگی

استفاده کردن از دستگاه‌ خشک کن صنعتی و خانگی باعث می شود تا سبزیجات و یا میوه ها را در مدت زمان کم و کاملا بهداشتی خشک کنید. دستگاه خشک کن خانگی ابعاد کوچکتری نسبت به دستگاه خشک کن صنعتی دارد. 

 

این دستگاه به راحتی می تواند جای خود را در آشپزخانه شما پیدا کند. از مهمترین کاربرد دستگاه خشک کن خانگی این است که می توانیم میوه ها را طوری در آن خشک کنیم که هم بهداشتی و هم رنگ و لعاب خوبی داشته باشد. که رعایت بهداشت یکی مهم ترین دغدغه ما در این روز های کرونایی هست.

 

 خشک کردن میوه و سبزیجات باعث می شود که طول عمر آنها نیز افزایش یابد و در تمام فصولی که میوه مورد نظر کمیاب یا اصلا وجود ندارد از آن به راحتی تغذیه کنیم.

 

فروش انواع دستگاه های خشک کن خانگی,شناخت دستگاه خشک کن صنعتی,شناخت دستگاه خشک کن سبزیجات صنعتی

فروش انواع دستگاه های خشک کن صنعتی

 

با دستگاه های خشک کن صنعتی و خانگی چه چیز هایی رو میشه خشک کرد؟

با این دستگاه ها می توان پرتغال ، کیوی، موز، سیب، انگور، انجیر، انواع سبزیجات، لیمو، چای، آلبالو، ادویجات و... را با کیفیت بالا و با حفظ ارزش غذایی خشک کرد.

 

دستگاه خشک کن صنعتی و خانگی را از کجا بخریم؟

اگر دنبال خرید دستگاه خشک کن صنعتی و خانگی، هستید ما گروه تولیدی کوهیتر را به شما معرفی می کنیم. تولیدی کوهیتر یک مکان قابل اعتماد است که سالهای زیادی است دستگاه های خشک کن صنعتی و خانگی را تولید و به بازار روانه می کند.

 

جنس این نوع دستگاه ها تمام استیل ساخته شده است که با توجه به درخواست خریداران می توان آن را با رنگ الکترواستاتیک نیز ساخت. پس شما می توانید جهت اطلاع بیشتر در مورد خرید دستگاه خشک کن خانگی و صنعتی ، دستگاه خشک کن انگور، دستگاه خشک کن میوه، انواع دستگاه خشک کن، فروش انواع دستگاه های خشک کن صنعتی، فروش انواع دستگاه های خشک کن خانگی، خرید انواع دستگاه های خشک کن صنعتی به وب سایتhttps://coheater.com  مراجعه کنید ویا با شماره تماس 09198201276 ارتباط برقرار کنید تا به تمامی سوالاتتان پاسخ داده شود.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو