چند راز که از چند سلبریتی معروف لو رفت

چند راز که از چند سلبریتی معروف لو رفت


منبع: برترین ها

108

1400/5/17

06:58


منتشر کردن کتاب خاطرات مدت‌هاست که در هالیوود به امر رایجی تبدیل شده است و گاه ستاره‌های هالیوودی آنقدر کتاب خاطرات روانه کتاب‌فروشی‌ها می‌کنند که بخش بزرگی از آن‌ها نادیده گرفته می‌شود.

برترین‌ها - آرمان رمضانی: منتشر کردن کتاب خاطرات مدت‌هاست که در هالیوود به امر رایجی تبدیل شده است و گاه ستاره‌های هالیوودی آنقدر کتاب خاطرات روانه کتاب‌فروشی‌ها می‌کنند که بخش بزرگی از آن‌ها نادیده گرفته می‌شود. این کتاب‌های خاطرات البته جدا از جذابیت داشتن برای طرفداران آن ستاره، گاه حقایقی تکان دهنده یا غیرقابل انتظار از زندگی صاحب کتاب یا دیگر ستاره‌ها فاش می‌سازد.

در این مقاله به کتاب‌های خاطراتی می‌پردازیم که طی سال‌های اخیر از طرف شخصیت‌های هنری یا سیاسیِ به شدت معروف روانه بازار شده است و هرکدام به شکلی، حقایقی دور از انتظار از زندگی شخصی آن‌ها را برای عموم آشکار ساخته است.

باراک و میشل و مشاوره رابطه؟

در آمریکا ممکن است بسته به اینکه طرفدار کدام حزب اصلی هستید، اوباما را دوست داشته باشید یا نه، اما تقریبا همه دنبال‌کنندگان اتفاقات سیاسی آمریکا، منش، ادب و ادبیات او و همسرش را مورد تحسین قرار می‌دهند. نکته جالب، اما اینجاست که حتی میشل و باراک که زندگی زناشوئیشان بی‌نقص بنظر می‌رسید هم برای تحکیم رابطه‌شان گاه به مشاوره رابطه احتیاج دارند.

چند راز که از چند سلبریتی معروف لو رفت

با خواندن کتاب خاطرات میشل اوباما که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد Becoming دستتان می‌آید که این زوج مدت‌های زیادیست که از طریق کمک گرفتن از مشاوران و روانشناسان تلاش می‌کنند رابطه کامل‌تری داشته باشند. میشل در این کتاب فاش می‌کند که در ابتدا با هدف تغییر دادن باراک، مشاوره را امتحان کرده، ولی خیلی زود دریافته است که نه فقط باراک اوباما بلکه هر دو نیاز به پیشرفت دارند.


اولین عشق رز مک‌گوان به قتل رسیده است

رز مک‌گوان را احتمالا بسیاری از شما بخاطر نقشش در سریال درام Charmed به یاد می‌آورید، نقشی که شهرت و توجه زیادی برای او به همراه داشته است. این بازیگر با استعداد در سال ۲۰۱۸ کتاب خاطراتی با عنوان Brave منتشر کرد و در این کتاب درباره جنبه‌های متفاوتی از زندگیش سخن گفت.

چند راز که از چند سلبریتی معروف لو رفت

بر اساس این کتاب، رز زمانی که تنها ۱۵ سال سن داشته مشغول قرار گذاشتن با صاحب یک کلاب به نام برت کانتر می‌شود و تنها کمی بعد برت به طرز وحشیانه‌ای با دریافت ضربات چاقو به قتل می‌رسد. پرونده این قتل ظاهرا به نتیجه‌ای نرسیده است و قاتل هیچ‌وقت پیدا نشده است. رز همچنین بخش‌هایی از این کتاب را به هاروی واینستین، تهیه کننده محکوم هالیوود اختصاص داده است.


متئو مک‌کانهی می‌خواست بازیگری را کنار بگذارد

متئو مک‌کانهی احتمالا نیاز به تعریف زیادی ندارد. صرف‌نظر ازینکه چه ژانر فیلمی دوست دارید و یا اینکه طرفدار او هستید یا نه، حتما پای فیلم‌ها و سریال‌هایش از هنر بازیگریش لذت برده‌اید. متئو مک‌کانهی هم در سال ۲۰۲۰ به رسم این روز‌های هالیوود کتاب خاطراتی با نام Greenlights منتشر کرد و نکته غیرقابل انتظارِ این کتاب، نزدیکی این ستاره به کنار گذاشتن بازیگری بود.

چند راز که از چند سلبریتی معروف لو رفت

یکی از مهمترین ستاره‌های مرد هالیوود در این کتاب خاطرات فاش کرده است که در سال ۲۰۰۸ آماده کنار گذاشتن بازیگری بوده است. ظاهرا او در آن زمان به تغییر حرفه فکر می‌کرده است و ترجیح می‌داده به جای بازیگری، معلم یا موزیسین باشد.


پیروزی ترامپ چلسی هندلر را روانه مطب روان‌شناس کرد

چلسی در سال ۲۰۱۹ کتاب خاطراتش را با عنوان Life Will Be The Death Of Me منتشر کرد و هرچند که در این کتاب این نویسنده و کمدین درباره مسائل متفاوت و متنوعی صحبت کرده است، اما یکی از جالب توجه‌ترین آن‌ها به پیروزی غیر منتظره دونالد ترامپ بر هیلاری کلینتون مربوط می‌شود.

چند راز که از چند سلبریتی معروف لو رفت

چلسی ظاهرا به هیچ وجه نمی‌توانسته ریاست جمهوری ترامپ را بپذیرد و به همین دلیل در نهایت تصمیم به دیدن یک روان‌شناس گرفته است. بر اساس گفته‌های چلسی، او سه هفته تمام پیش روان‌شناس از ناراحتی و خشم‌اش بابت انتخاب ترامپ حرف زده است تا توانسته نهایتا به زندگی عادی بازگردد.


مادر ترور نوا از ناحیه صورت مورد اصابت گلوله قرار گرفته است

ترور نوای کمدین با جایگزینی جان استوارت در The Daily Show در سال ۲۰۱۵ کم‌کم در مسیر شهرت قرار گرفت. این مجری و استندآپ کمدین با اصلیت آفریقای جنوبی درباره سال‌های پیش از به شهرت رسیدن در کتاب خاطراتش با عنوان Born a Crime با صراحت صحبت کرده است.

چند راز که از چند سلبریتی معروف لو رفت

در کنار حقایق شگفت‌انگیزی که ترور درباره زندگی در آفریقای جنوبی در کتاب خاطراتش فاش کرده است احتمالا عجیب‌ترین بخش این کتاب، تعریف حادثه‌ایست که برای مادرش اتفاق افتاده است. در این کتاب خاطرات ترور توضیح می‌دهد که چگونه ناپدریش، اِیبل شینگنگ دو مرتبه به صورت مادرش شلیک کرده است. در سال ۲۰۰۹ دادگاه ناپدری ترور را برای این جرم گناه‌کار شناخت.
بد نیست این را هم بدانید که مادر ترور، پاتریشیا به طرز معجزه‌آسایی از این حادثه جان سالم به در برد و هیچ کدام از دو گلوله به مغز، ستون فقرات یا عصب‌ها و رگ‌های اصلی صدمه نزده بود.


پریانکا چوپرا نزدیک بود بینیش را از دست بدهد

پریانکا هم به تازگی کتاب خاطراتی با عنوان Unfinished منتشر کرده است و او در این ۲۵۶ صفحه درباره زندگی و عشق و تجربیاتش حرف زده است. بخش عجیب این کتاب البته بدون شک به داستان جراحی بینی او مربوط می‌شود و اینکه این بازیگر چقدر به از دست دادن بینیش نزدیک بوده است.

چند راز که از چند سلبریتی معروف لو رفت

این‌طور که پریانکا تعریف می‌کند ظاهرا او برای برداشتن پلیپ بینیش زیر تیغ جراحی می‌رود و بر اثر اشتباه جراح در حین عمل، پل بینی پریانکا تراشیده می‌شود و مشکلاتی برای او پیش می‌آید. جالب است بدانید پریانکا به دلیل فرم بینیش و اینکه همیشه تصور می‌شد عمل‌های زیبایی زیادی داشته است تا مدت‌ها با لقب پریانکای پلاستیکی نامیده می‌شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو