اینستاگرام فارسی؛ اعتراض بازیگران به قحطی سِرُم

اینستاگرام فارسی؛ اعتراض بازیگران به قحطی سِرُم


منبع: برترین ها

144

1400/5/17

07:20


این مطلب گزیده‌ای‌ست از رفتار سلبریتی‌های ایرانی در اینستاگرام، طی یک هفته گذشته.

برترین‌ها: این مطلب گزیده‌ای‌ست از رفتار سلبریتی‌های ایرانی در اینستاگرام، طی یک هفته گذشته.

جنجالی هفته...

همانطور که می‌دانید متاسفانه کرونا به بیشترین حد خود رسیده است و اوضاع بیمارستان‌ها اصلا خوب نیست! علاوه بر شلوغی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و خستگی و فشار روانی بیش از حد کادر درمان، کمبود یا بهتر است بگوییم قحطی دارو و سرم برای درمان بیماران مبتلا به کرونا هم یکی از معضلات این دوران است.

شقایق دهقان که برای بار سوم به کرونا مبتلا شده است، ویدیویی از خود با حال نزار منتشر کرد و بیان کرد که روز‌های سختی را می‌گذراند و نمی‌تواند برای درمان خود یک سرم معمولی پیدا کند! در آخر هم برای همه‌ی بیماران آرزوی سلامتی کرد!

اینستاگرام فارسی؛

محمد نادری یکی از بازیگران موفق تئاتر و سینما هم در این باره یک استوری به اشتراک گذاشت و موفقیتش در پیداکردن سرم را جشن گرفت و به همگان تبریک گفت.

اینستاگرام فارسی؛


تولدت مبارک هفته...

بهاره رهنما این عکس را از کودکی‌های جان جهانش یعنی دخترش پریا به اشتراک گذاشت و با کلی قربان و صدقه رفتن تولدش را تبریک گفت و همچنین برای انتخاب این عکس از او نوشت: «پدربزرگت که تو پالیز صدایش می‌کردی عاشق این عکست بود و می‌گفت؛ تمام شعور این دختر تو مدل ژست این عکس منتشر شده. به یاد اون که به قول خودت عاشقانه دوستت داشت و به احترام تو که خیلی اهل انتشار عکست در فضای مجازی نیستی، این عکس رو انتخاب کردم»

اینستاگرام فارسی؛

رامین راستاد با انتشار این استوری، تولد بهرام ابراهیمی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون را تبریک گفت. بهرام ابراهیمی از بازیگران قدیمی است که در فیلم‌های سینمایی مثل هزارپا و مارمولک و فیلم می‌خواهم زنده بمانم در شبکه نمایش خانگی ایفای نقش کرده است.

اینستاگرام فارسی؛


افسوس هفته...

همانطور که در این چند روز در اخبار دیده و شنیده‌اید؛ متاسفانه ارشا اقدسی یکی از شناخته‌شده‌ترین بدلکار‌های ایرانی در مراحل فیلم‌برداری یک فیلم سینمایی در کشور لبنان دچار سانحه‌ای سهمگین شد و پس از چند روز در کما بودن متاسفانه از میان ما پر کشید. این بدلکار مشهور که در زمینه‌های مختلفی مثل پرش روی تشک، سقوط از روی هلیکوپتر از ارتفاع ۵۰ متری، معلق زدن ماشین با چهار دور کامل و بیشترین دفعات چپ کردن رکورددار بود، قبل از مرگش درخواست اهدای عضو کرده بود و کارت اهدا داشت؛ بنابراین پس از انتقال پیکرش به ایران، اعضای بدنش به هموطنانش اهدا شد و سپس در کنار پیمان ابدی، یکی دیگر از بدلکاران فقید کشورمان آرام گرفت. روحش شاد و یادش گرامی. سلبریتی‌های زیادی عکس و فیلم‌هایی در کنار مرحوم ارشا اقدسی منتشر کردند و ابراز تاسف کردند. در ادامه پست رامبد جوان را مشاهده می‌کنید.

اینستاگرام فارسی؛

حسن یزدانی، پهلوان کشتی ایران در فینال مقابل حریف آمریکایی مغلوب شد و با افسوس و غم بسیار با المپیک امسال خداحافظی کرد. یزدانی که در مصاحبه‌ی پس از مسابقه‌اش از شرمندگی نمی‌توانست به دوربین نگاه کند، بار‌ها گفت که شرمنده‌ی مردم کشورش شده است و این پست را در صفحه‌ی اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و از همه مردم ایران عذرخواهی و تشکر کرد.

اینستاگرام فارسی؛


من چقدر جذابم هفته...

آیدا ماهیانی این عکس را از نمایی نزدیک از چهره‌ی آفتاب سوخته‌اش به اشتراک گذاشت تا نشان دهد که حتی بدون آرایش هم زیبایی‌های خاص خود را دارد. آیدا ماهینی بازیگر تازه‌کاری است که فعایت خود را از مدلینگ آغاز کرده و سپس با فیلم ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا ساخته‌ی عبدالرضا کاهانی، وارد دنیای بازیگری شد که البته فیلمش اجازه اکران نگرفت!

اینستاگرام فارسی؛

عکسی کاملا «مثلا یهویی» از امیرعلی دانایی.

اینستاگرام فارسی؛

بهرام رادان هم چند وقت یک بار یک همچین عکس خفنی از خود به اشتراک می‌گذارد. بهرام جان به نظرت کلاه اسپورتی که گذاشتی با پیراهن مردانه کمی ناهماهنگی ندارد؟!

اینستاگرام فارسی؛

سولماز آقمقانی با انتشار این عکس از چشم‌های نافذش رونمایی کرد. پررنگ‌ترین نقش این بازیگر در سریال طنز «سه‌درچهار» بود که با علی صادقی و مجید صالحی و آناهیتا افشار هم‌بازی بود.

اینستاگرام فارسی؛

این هم از عکس جدید سحر قریشی که پس از چند وقت غیبت در فضای مجازی منتشر کرده است.

اینستاگرام فارسی؛

هانیه توسلی این عکس را با گریم نقش منصوره در سریال «زخم کاری» منتشر کرد. این سریال را چقدر می‌پسندید؟

اینستاگرام فارسی؛


ما چقدر خوشبختیم هفته...

فرشاد احمدزاده بازیکن سابق پرسپولیس هم داماد شد و محسن مسلمان این استوری را از روز عقد رفیقش منتشر کرد و به او تبریک گفت. کاش یک بار برای همیشه املای «ه» در آخر کلمات و کاربرد آن را یاد بگیریم!

اینستاگرام فارسی؛

خوشحالیم که نرگس محمدی پس از غم بزرگ از دست دادن برادرزاده‌اش کمی روحیه‌اش را به دست آورده است.

اینستاگرام فارسی؛


یادش بخیر هفته...

برزو ارجمند با انتشار این عکس قدیمی از خودش در آغوش پدر، تولدش را تبریک گفت و اشاره‌ی کنایه‌آمیزی هم به سخنان این روز‌های آن یکی ارجمند بزرگوار داشت.

اینستاگرام فارسی؛


سخن حکیمانه هفته...

فعلا این سخن حکیمانه به زبان بیگانه را از سام قریبیان، بازیگر و پسر فرامرز قریبیان، داشته باشید، شاید در این روز‌های سخت کارساز بود!

اینستاگرام فارسی؛

مثل اینکه مهران احمدی شدیدا به جلب توجه نیازمند است!

اینستاگرام فارسی؛

امیر خسرو عباسی، حاج آقای بهاره خانم رهنما (که به لطف همسرش به نوعی قاطی سلبریتی‌های مطلبمان شده) با این عکس دست‌به‌سینه از ما خواسته تا از قلبمان پیروی کنیم، ولی خوب مثل اینکه خودش هم خیلی حرفش را قبول نداشته، چون در هشتگ‌ها از قدرت ذهن نوشته!

اینستاگرام فارسی؛

واقعا تا به حال به همچین چیزی فکر نکرده بودیم! اگر کلا خواب نمی‌دیدیم چه می‌شد؟!

اینستاگرام فارسی؛

دلیل لیلا بلوکات هم برای حیوان‌دوستی جالب بود!

اینستاگرام فارسی؛


کوچولو‌های هفته...

این بخش از مطلبمان در این روز کمی پدر و دختری است.
عکس اول از شاهرخ استخری و دختران بانمکش پناه و نبات استخری.

اینستاگرام فارسی؛

و، اما عکس بعدی از باربد بابایی، مجری تلویزیون، در کنار دختران دوقلویش که از نظر ظاهری خیلی به پدرشان نرفته‌اند!

اینستاگرام فارسی؛


رفیقانه‌طوری هفته...

پس از خداحافظی سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال، با تیم ملی والیبال پس از حذف شدن در المپیک توکیو، تعدادی از دوستان و هم‌تیم‌های او با به اشتراک گذاشتن پست و استوری برایش آرزوی موفقیت کردند. میلاد عبادی‌پور هم این عکس قدیمی دونفره را منتشر کرد.

اینستاگرام فارسی؛

عکسی از بهنوش بختیاری در کنار ویشکا آسایش در پشت صحنه‌ی فیلم سینمایی گورکن. امیدواریم که هردو تست کرونا را داده باشند که اینقدر نزدیک به هم هستند!

اینستاگرام فارسی؛

شبنم فرشادجو هم خوب در این دوران کرونایی به گشت و گذار مشغول است! شبنم جان شما خودت واکسن آسترازینکا زدی، کمی هم به فکر دیگران باش!

اینستاگرام فارسی؛

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو