جنجال در دومین جلسه شورای شهر آستارا

منبع: برترین ها

81

1400/5/17

23:17


دومین جلسه شورای اسلامی شهر مرزی بندر آستارا به دلیل اختلاف سلیقه چند تن از اعضا بر سر موضوعات شخصی، نیمه تمام ماند.

ایسنا: دومین جلسه شورای اسلامی شهر مرزی بندر آستارا به دلیل اختلاف سلیقه چند تن از اعضا بر سر موضوعات شخصی، نیمه تمام ماند.

میثم الوان پور، رئیس شورای اسلامی شهر مرزی بندر آستارا عصر امروز در دومین جلسه این شورا که با حضور همه اعضا در ساختمان شورای اسلامی شهر آستارا برگزار شد، اظهار کرد: همه اعضای هفت نفره شورای اسلامی شهر، طبق قانون اجازه اظهارنظر و بیان مطالب و نقطه نظرات خود را دارند.

جنجال در دومین جلسه شورای شهر آستارا

وی با بیان اینکه شورای شهر از جایگاه خاصی برخوردار است، ادامه داد: در این جلسات تصمیمات اصلی برای مدیریت شهری اتخاذ می‌شود و از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است.

الوان پور، با تأکید بر اینکه جلسه نخست به دلیل حضور نداشتن سه تن از ۷ عضو شورا رسمیت پیدا نکرد و لغو شد، توضیح داد: انتخاب شهردار از مهمترین تصمیمات جلسات نخست می باشد که باید در خصوص آن اکثریت اعضا حضور و اتفاق نظر داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه دو جلسه برگزار شده، حاشیه هایی را داشته است، تصریح کرد: در خصوص وقایع اخیر و هتک حرمت ها، پیگیری قانونی خواهیم داشت.

به گزارش ایسنا، دومین جلسه شورای اسلامی شهر مرزی بندر آستارا که مقرر بود راس ساعت ۱۸ عصر امروز (یکشنبه ۱۷ مرداد) برگزار شود، با حدود ۴۵ دقیقه تأخیر آغاز گردید.

تجلیل از خبرنگاران حاضر در جلسه به مناسبت ۱۷ مرداد و روز خبرنگار، با لوح تقدیر که به امضای رئیس شورای اسلامی شهر مرزی بندر آستارا رسیده بود و یک شاخه گل در همان لحظات نخست از دیگر حواشی این جلسه بحث برانگیز بود.

پس از اتمام آیین تجلیل، رئیس جلسه خواستار خروج اصحاب قلم از جلسه شد که با انتقاد یکی دو تن از اعضا، خبرنگاران اجازه ورود به جلسه را یافتند.

از نکات جالب توجه و بحث برانگیز این جلسه که سرشار از اختلاف نظر بود، پخش زنده (لایو) آن از فضای مجازی بود که خود حواشی بسیاری را ایجاد کرد.

جلسه در ادامه با دفاعیات دو تن از سه عضو غایب جلسه نخست، برای ارائه دلایل غیبت خود تداوم یافت که در ادامه با پرخاش و فریادهای اعضا بر سر ارائه دلایل غیبت، از کنترل خارج شد.

این بحث تا حدی بالا گرفت که سه عضو این شورا (سروش وظیفه، فرهاد محسنی و فرهاد قنائی) پس از ۲۵ دقیقه جلسه را ترک کردند.

با ترک سه عضو از ۷ عضو، دومین جلسه این شورا، از رسمیت خارج شد و انتخاب شهردار این شهر مهم توریستی و گردشگری در هاله ای از ابهام قرار گرفت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو