دانلود بازی Metaverse Keeper v7.23 برای کامپیوتر – نسخه Early-Access

دانلود بازی Metaverse Keeper v7.23 برای کامپیوتر – نسخه Early-Access


منبع: دانلود ها

164

1400/5/18

00:26


بازی Metaverse Keeper چهار قهرمان از چهار جهان مختلف به شما نشان خواهد داد که با مهارت‌های خاص خودشان، توسط دولت مرموزی فرا خوانده شده‌اند. آن‌ها قصد دارند که یک فاجعه بزرگ را متزلزل کرده و نبرد عظیمی را در جهان به راه بیندازند. هرکدام از این قهرمانان، هدف بزرگی در سر داشته و شما باید اسرار پشت فاجعه‌های بزرگی که در حال روی دادن است را پیدا کنید. باید تعادل را به سرزمین بازگردانده و اصلی‌ترین باس بازی را شکست دهید. شما قدرت و توانایی بسیار زیادی در کنترل فضا و زمان دارید و می‌توانید بارها قهرمانان خود را از مرگ نجات دهید. شر بزرگی در حال وقوع است و باید‌ آن را از خود دور کنید. طبیعت در هرج و مرج بسیاری گرفتار شده است و تلاش شما می‌تواند نتایج بهتری داشته باشید.

Metaverse Keeper v7.23 PC-P2P

دانلود-بازی-Metaverse-Keeper

بازی Metaverse Keeper را می‌توانید با دوستان خود تجربه کرده و بدون توجه به سرزمینی که در آن حضور دارید، صرفا ماموریت‌های محول شده را به سرانجام برسانید. اگر بخوانیم بیشتر در داستان بازی غرق شویم، باید به سال‌ها پیش اشاره کنیم که تمدن در قدیمی‌ترین و پیشرفته‌ترین نوع خودش جریان داشته و انسا‌ن‌ها می‌توانستند که از طریق پیوستگی فضا-زمان، با همدیگر ارتباط برقرار کنند. حال چنین موضوعی از طریق یک اتفاق فاجعه بار مرتفع شده است و با ظهور یک قهرمان همه چیز تغییر پیدا خواهد کرد.

او کارهایی را انجام می‌دهد که اصلا به نفع مردم نخواهد بود. این باس شرور، فضا و زمان را درهم آمیخته و قصد دارد که کارهای عجیبی را به سرانجام رساند. فاجعه بزرگی در راه است و تنها شما هستید که می‌توانید سیاره را نجات دهید. فضا و زمان دیگر در اختیار قدرت این موجود شیطانی است و شما باید راه دیگری برای چیره شدن بر وی پیدا کنید.

info

Four heroes from four different universes, each with their own special skills, have been called upon by the mysterious government of the Metaverse.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7/8/10

Processor: Intel Core 2 Duo 2.8 GHz or equivalent

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Intel® HD Graphics 3000

Network: Broadband Internet connection

Storage: 2 GB available space

Sound Card: Any

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7/8/10

Processor: Intel Core 2 Duo or AMD Athlon 64 X2 5600+

Memory: 4 GB RAM

Graphics: nVidia GeForce GTX 560 series or higher / AMD HD 6870 or higher

Network: Broadband Internet connection

Storage: 2 GB available space

Sound Card: Any

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

توضیحات: نسخه پیش رو به صورت دسترسی زودتر از هنگام (Early Access) می باشد و نسخه نهایی نیست. آپدیت ها تا 7م آگوست 2021 در این نسخه لحاظ شده است.

—————-

دانلود بازی Metaverse Keeper v7.23 (Early-Access)-P2P با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو