آیا هدایای تبلیغاتی برای قدردانی از کارمندان ضروری است؟

منبع: فوت و فن

116

1400/5/18

09:14


آیا هدایای تبلیغاتی برای قدردانی از کارمندان ضروری است؟

غالباً ارزش اصلی یک شرکت موفق، کارکنان با انگیزه، فداکار و راضی است. فقط چنین افرادی می توانند تمام انرژی، تجربه و لذت خود را در کار خود بگذارند. فقط چنین افرادی می توانند به نتایج استثنایی برسند. تنها با چنین کارمندانی می تواند یک شرکت به اهداف خود برسد.

از طرف دیگر، کارمندان ناراضی بهره وری ضعیف دارند. علاوه بر این، گردش کارمندان نیز در چنین شرکت هایی زیاد است، که مطمئناً به رشد موفقیت آمیز کمک نمی کند.

هدف این است که کارکنان با انگیزه ایجاد کنید. ممکن است ساده به نظر برسد، اما رضایت کارمندان تحت تأثیر عوامل زیادی قرار دارد که یکی از این موارد ارائه هدایای تبلیغاتی به کارمندان جهت ایجاد انگیزه می باشد. ما مهمترین موارد را برای شما انتخاب کرده ایم:

جو موجود در شرکت

ما حداقل یک سوم روز را در محل کار خود سپری می کنیم. بنابراین، بسیار مهم است که کارکنان در محیط کار احساس خوبی داشته باشند. آب و هوای این شرکت تا حد زیادی بر رفاه تأثیر می گذارد. این شامل یک محیط کار مناسب است و حتی مهمتر از آن روابط بین فردی خوب بین کارکنان است. درک خوب و احترام بین فردی عامل اساسی در ایجاد احساس راحتی در محل کار است.

روابط بین کارمندان تا حد زیادی به مدیریت شرکت و مستقیماً به بالادستی بستگی دارد. اگر بالادستی مثبت باشد و روحیه خوبی داشته باشد، مثبت گرایی نیز در بین همکاران گسترش می یابد. اما یک رهبر غم انگیز احساسات خود را به کارمندان منتقل خواهد کرد. البته در هر مجموعه کاری یک جمله عمومی وجود دارد که می گوید مردم متفاوت هستند. از اینجا به بعد ، رهبر باید بداند چگونه با دانش و ابزار خود راهبری کند تا کار به خوبی سازمان یافته، با کیفیت و در یک فضای خوب پیش برود.

در چندین نظرسنجی، کارمندان رابطه با مافوق را به عنوان یک عامل رضایت قابل توجه برجسته کردند. روابط خوب حتی برای بیشتر افراد مهمتر از جوایز نقدی است.

زمان کار

آیا از کارمندان خود اضافه کاری زیاد انتظار دارید یا حتی خواستار آن هستید؟ به یاد داشته باشید، حتی وقتی در مورد ساعات کار صحبت می کنیم، همه از نظر کمیت و کیفیت یکسان نیستند. یک همکار پر از انرژی بیشتر در یک دوره کوتاه تر بازدهی بیشتری از یک کارمند خسته یا بی حوصله در مدت زمان طولانی تر خواهد داشت. همکاران خسته معمولاً مرتکب اشتباه می شوند یا حتی صدماتی را متحمل می شوند.

انتظاراتی که کارمندان در طول روز خواهند داشت غیرواقعی است. در واقع، آنها در طولانی مدت نتیجه مطلوبی ندارند. طبق ارزیابی به خصوص کارمندان جوان، اوقات فراغت، ورزش، سرگرمی را حتی به خاطر حقوق صرف نظر نمی کنند.

مسلماً در فصول ابتدایی سال به همکاری کارمندان نیاز دارید. در این مدت، آنها حتی به صورت اضافه کاری بیش از حد معمول کار می کنند. در این صورت، به آنها انگیزه دهید و به آنها پاداش دهید. در ادامه در این مورد بیشتر توضیح می دهیم.

یک هدیه نمادین و یک کلمه تشویقی معنی زیادی دارد.

با جوایز مختلف می توانیم به طور موثری کارمندان را ترغیب کنیم تا برای رسیدن به اهداف شرکت تمام تلاش خود را انجام دهند. بنابراین، ضروری است که کارکنان اهداف تجاری شرکت را نیز درک کنند و بدانند، بنابراین آنها را در مورد آنها مطلع کنید. با این کار به آنها احساس مهم بودن، مسئولیت پذیری را خواهید بخشید و بالاتر از همه، حتی از آنچه وفادار بودند وفادارتر خواهند بود.

گزینه های تبلیغاتی

تعریف و تمجید و تشویق اغلب معنی زیادی دارند. تنها با پاداش نقدی، تبدیل کارمندان بی انگیزه به کارمندان با انگیزه چالش برانگیز خواهد بود. با این وجود ، با کلمات تشویقی و انگیزشی ، این امر قابل دستیابی است. انتظار نداشته باشید که انتقاد باعث بهره وری بیشتر آنها شود، زیرا نتایج درست برعکس خواهد بود. درعوض، لطفاً به کارهای خوب انجام شده توجه کنید، نشان دهید که متوجه آن شده اید و از کارکنانی که این کار را انجام داده اند تمجید کنید. ستایش عمومی، در مقابل سایر همکاران، حتی قدرت بیشتری دارد.

یک هدیه تجاری می تواند معجزه کند.

برای تولد، کریسمس و در طول سال به کارمندان خود هدیه دهید. هدیه های کوچک معجزه می کنند. بنابراین هر ماه آنها را با توجهات کوچک خوشحال کنید، به خصوص وقتی که از نتایج و کار آنها راضی هستید.

چنین هدایایی تبلیغاتی هزینه بالایی را برای شما به همراه نخواهد داشت. برعکس، آنها رضایت و تعلق به شرکت را در بین کارمندان شما تقویت می کنند. همچنین ، نشان تجاری خود را روی هدایای تبلیغاتی برای کارمندان قرار دهید. این امر همچنین باعث بهبود دید شرکت شما می شود. با این حال، می توانیم به شما اطمینان دهیم که کارمندان از استفاده از آنها و پخش پیام تبلیغاتی یا آرم شما خوشحال خواهند شد.

هدایای تبلیغاتی

ما معتقدیم که در این مقاله، شما پیشنهادهایی پیدا خواهید کرد که می توانید هنگام ایجاد انگیزه برای زیردستان خود در نظر بگیرید و در نتیجه بهره وری کل تیم را افزایش دهید. در شرکت زرین گیفت شما می توانید انواع هدایای تبلیغاتی مناسبتی را نیز بیابید که دسته های هدایای تبلیغاتی مهم ما شامل گیفت یلدا ، گلدان های تبلیغاتی، شکلات های تبلیغاتی و غیره می باشد.

ابزارهای تبلیغاتی

در اینجا چند ایده عملی هدیه تبلیغاتی برای کارمندان شما آورده شده است:

راهنمای اصلی برای همه هدایای تجاری همیشه باید قابلیت استفاده و با کیفیت باشد. به هیچ وجه کارمندان خود را دست کم نگیرید و به آنها چیزی نامناسب به عنوان هدیه ندهید چون مثل بومرنگ به شما برمی گردد.

  • کیف لپ تاپ
  • کیف های ورزشی
  • چترها
  • بطری های آب
  • کارتهای USB ، شارژ و سایر فناوریها
  • منسوجات تبلیغاتی (تی شرت ، کت ، ژاکت ، کلاه)
  • ست چای و قهوه

نشان دهید که امنیت آنها در کار و راحتی در درجه اول قرار دارد. لباس کار مناسب ، با کیفیت بالا ، ایمن و راحت تهیه کنید. لباس کار شامل همه چیز از کت های کار، پیراهن های ژاکت، لباس گرمکن، پیراهن، لباس زیر و کفش کار است.

لباس کار عملی و با کیفیت یک سرمایه گذاری عالی است که دو برابر بازپرداخت می کند. اول اینکه، با این کار کارمندان را حرفه ای و قابل اعتماد در نظر دیگران نشان می دهید. ثانیا، کارکنان احساس تعلق خاطر بیشتری نسبت به شرکت خواهند داشت و با افتخار “لباس فرم شرکت” را می پوشند.

لباس کار

با بیش از ۱۰ سال تجربه ما، بدون شک می توانیم لباس کار را به عنوان بهترین انتخاب برجسته می کنیم.

همچنین، آرم یا پیام تبلیغاتی شرکت را روی لباس های کار قرار دهید، وفاداری کارمندان و دید شرکت را تقویت کنید.

شاید تجارت شما به لباس محافظ و تجهیزات محافظتی منحصر به فرد نیاز نداشته باشد. هنوز هم کارمندان شما از تی شرت هایی با آرم شرکت یا نام تجاری خوشحال خواهند شد. چنین ریزه کاری می تواند چنان واکنش مثبتی ایجاد کند که مطمئناً انتظار آن را نداشتید.

احتمالاً قبلاً با این معضل روبرو شده اید که بپرسید: “چرا باید بر روی کارمندان خود سرمایه گذاری کنیم اگر آنها شرکت را ترک کنند؟”. با این حال، این بدترین اتفاقی نیست که می تواند برای شما بیفتد. اگر روی دانش و تحصیل سرمایه گذاری نکنید کارمندان شما راکد می مانند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو