لنز ناخن چیست؟ روش استفاده از لنز ناخن

لنز ناخن چیست؟ روش استفاده از لنز ناخن


منبع: بیتوته

313

1400/5/18

10:00


لنز ناخن چیست؟ روش استفاده از لنز ناخن



لنز ناخن برای پوشاندن کل ناخن, لنز ناخن شفاف, انواع لنز ناخن

لنز ناخن یا برچسب ناخن

 

آشنایی با انواع لنز ناخن و آموزش استفاده از لنز ناخن

استفاده از لنز ناخن یا برچسب ناخن یک روش ساده و بسیار زیبا برای طراحی ناخن است بدون این که نیازی به مهارت خاصی در طراحی ناخن و مانیکور ناخن داشته باشید. 

لنز ناخن چیست؟

اگر توانایی طراحی ناخن ندارید و از لاک ناخن های ساده و تکراری خسته شده اید بهترین روش برای ایجاد تنوع و جذابیت ناخن هایتان استفاده از لنز ناخن است. 

استیکر ناخن ( به انگلیسی : nail stickers ) که در ایران به لنز ناخن معروف شده است ، بهترین وسیله برای طراحی حرفه ای ناخن با صرف وقت بسیار کم است. 

 

استفاد هاز لنز ناخن کار طراحی و دیزاین ناخن ها را بسیار ساده کرد است شاید اولین بار استفاده از لنز ناخن کمی برایتان سخت باشید ولی با خواندن این مقاله و کمی تمرین ، کاملا تمیز و حرفهای میتوانید لنز ناخن را بچسبانید. 

 

طرز استفاده از لنز ناخن در خانه, لنز ناخن, برچسب ناخن

لنز ناخن چیست

 

لنز ناخن ، برچسب ناخن یا استیکر ناخن مثل همان استیکر هایی است که قبلا روی دفتر و کتابتان می چسباندید ولی در اندازه کوچکتر و بسیار نازک تر است که به سادگی روی ناخن چسبانده می شود. قبلا برای طراحی ناخن از شابلون های طراحی استفاده می شد ولی با گذشت زمان و افزایش تنوع لنز های ناخن ، طرفداران ان بیشتر شود. شما میتوانید با توجه به سلیقه خودتان انواع لنز ناخن فانتزی ، لنز ناخن برجسته ، لنز ناخن عروسکی و لنز ناخن سه بعدی را انتخاب کنید. 

 

شما به سادگی می توانید از لنز ناخن در خانه استفاده کنید و طراحی های بی نظیری روی ناخن هایتان بزنید. 

 

ساخت لنز ناخن, روش استفاده از لنز ناخن, لنز ناخن سه بعدی

روش استفاده از لنز ناخن

 

لنز ناخن را چگونه بگذاریم؟

بعد از آشنایی با لنز ناخن ، اولین سوالی که برایتان پیش می آید این است که لنز ناخن را چگونه بگذاریم ؟

لنز ناخن را معمولا روی لاک ژل یا لاک بیس چسبانده می شود. 

بعد از این که مراحل مانیکور را  انجام دادید و ضد قارچ و پرایمر زدید روی ناخن بیس ژل را بزنید و سر ناخن را هم کامل بپوشانید و سپس با دستگاه UV ژل پایه را خشک کنید. 

برای این که لنز ناخن جلوه بهتری داشته باشد همیشه دو لایه لاک روی ناخن ها بزنید. یا این که لاک ژل با رنگ مورد علاقه تان را بزنید و سر ناخن را ببندید و دوباره با دستگاه خشک کنید. 

 

لنز ناخن شفاف, انواع لنز ناخن, لنز ناخن را چگونه بزنیم

لنز ناخن چیست

 

طرح مورد نظر لنز ناخن را به اندازه تقریبی ناخن برش بزنید و روی ناخن قرار دهید تا از اندازه آن مطمئن شود. 

حدود 2 دقیقه  درون آب قرار دهید ، زمانی که لبه های لایه پلاستیکی از لایه کاغذی جدا شد میتوانید لنز ناخن را از آب خارج کنید. لایه زیرش را جدا کنید و با کمک پنس یا موچین  ، طرح لنز ناخن را روی ناخن قرار داده و بچسبانید. 

تا زمانی که لنز ناخن خیس است و به سادگی روی ناخن می لغزد ، فرصت دارید تا آن را در جای صحیح ثابت کرده و کاملا بچسبانید. 

 

لنز ناخن را باید با ضربه های ملایم روی ناخن بچسبانید و به هیچ عنوان روی ناخن نکشید. میتوانید با کمک گوش پاک کن لنز ناخن را در محل مناسب قرار دهید و بی نظمی ها و حباب های هوایش را خارج کنید. 

 

صبرکنید تا لنز ناخن کاملا خشک شود. 

میتوانید با استفاده از سشوار سریعتر ناخن را خشک کنید. 

اضافه های لنز ناخن را با کمک سوهان  یا قیچی ، مرتب کرده ، جدا کنید. 

در پایان کار تاپ شاین ، تثبیت کننده یا برق ناخن روی لنز ناخن بکشید تا ماندگاری آن بیشتر شود و دوباره با دستگاه خشک نمایید . 

 

انواع لنز ناخن 

 

طرز استفاده از لنز ناخن در خانه, لنز ناخن, برچسب ناخن

لنز ناخن سه بعدی

 

لنز ناخن سه بعدی

طراحی سه بعدی روی ناخن کار بسیار سختی است که نیاز به مهارت بالایی دارد شما می توانید به جای آن از انواع لنز ناخن سه بعدی استفاده کنید. لنز ناخن سه بعدی کار کشور روسیه است و کیفیت بسیار بالایی دارد و بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند. 

 

لنز ناخن برای پوشاندن کل ناخن 

 تصویر طراحی شده روی این لنزها تمام ناخن را می پوشاند. از هر لاکی برای زیر آن ها میتوانید استفاده کنید و محدودیتی برای استفاده از جلا دهنده روی آن وجود ندارد. 

 

برچسب ناخن, لنز ناخن چیست, ساخت لنز ناخن

لنز ناخن شفاف

 

لنز ناخن شفاف 

لنز ناخن شفاف طرح های چشمیگری دارد ولی برای استفاده از آن ابتدا باید ناخن را با لاک سفید بپوشانید و سپس لنز را رویش بچسبانید تا جلوه داشته باشد. 

 

لنز ناخن با طرح متراکم

استفاده از لنز ناخن با طرح متراکم ، بیشتر مرسوم است و به همراه تزئیناتی از جمله پولک و نگین کار می شود. این لنز ها را میتوانید روی زمینه سفید یا روشن کار کنید. 

 

گردآوری : بخش آرایش و زیبایی بیتوته

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو