بیوگرافی فرهاد مجیدی و عکس های خانوادگی و متفاوتش

بیوگرافی فرهاد مجیدی و عکس های خانوادگی و متفاوتش


منبع: آرگا

337

1400/5/18

11:14


فرهاد مجیدی کاپیتان سابق تیم استقلال تهران و محبوب هواداران این تیم پر طرفدار پایتخت می باشد، در ادامه بیوگرافی فرهاد مجیدی را مرور خواهیم کرد.

بیوگرافی فرهاد مجیدی را می خوانید، وی فوتبالیست مطرح ایرانی است که در ۱۳ خرداد ۱۳۵۵ به دنیا آمده است و سابقه بازی در تیم های باشگاهی بهمن کرج، راپیدوین اتریش، الوصل امارات، العین امارات، النصر امارات، الاهلی امارات و الغرافه قطر را دارد. مجیدی در ۷ آبان ۱۳۹۲ با تیم باشگاهی استقلال از فوتبال کناره گیری کرد و در نیم فصل دوم ۹۸-۹۷ به عنوان دستیار به کادر فنی استقلال اضافه شد.

بیوگرافی فرهاد مجیدی و تصاویر خانوادگی اش

فرهاد مجیدی فادیکلایی فوتبالیست محبوب ۴۲ ساله کشورمان متولد تهران و دارای اصالت مازندرانی می باشد. او دارای یک برادر به نام فرزاد که وی نیز از بازیکنان مشهور و استقلالی بوده و نیز ۲ خواهر دارد. فرهاد مجیدی متاهل است، همسرش فرناز مؤمنی و فرزندانشان تیام و امیر بردیا نام دارند.

بیوگرافی جالب فرهاد مجیدی

دوران فوتبال مجیدی با تیم فوتبال صنایع پارچین که در محل زندگی آنها قرار داشت، آغاز شد. اما اولین باشگاه رسمی که مجیدی در آن بازی می کرد، تیم جوانان کشاورز نام داشت، سپس وی به تیم جوانان بهمن پیوست و بعد از مدت زمان کوتاهی به طور قرضی به منظور شرکت در مسابقات استانی دوباره به تیم پارچین بازگشت.

بیوگرافی درباره فرهاد مجیدی

درخشش و گلزنی مجیدی برای تیم بهمن کرج در طی ۲ فصل موجب شد تا مورد توجه باشگاه های بزرگی از جمله استقلال قرار بگیرد، بنابراین فرهاد مجیدی در تیرماه ۱۳۷۶ زمانی که ۲۰ سال سن داشت، به تیم استقلال تهران پیوست.

بیوگرافی دیدنی فرهاد مجیدی

وی در اواین فصل از حضور خود در تیم استقلال موفق به کسب قهرمانی در لیگ آزادگان شد و باشگاه استقلال در فصل بعد با همراهی این بازیکن توانست، عنوان نایب قهرمانی جام باشگاه های آسیا، نایب قهرمانی جام حذفی و نیز نایب قهرمانی لیگ آزادگان را بدست آورد.

بیوگرافی فرهاد مجیدی

سپس مجیدی تصمیم گرفت به تیم راپیدوین اتریش بپیوندد، او برای این تیم نیز بازی های درخشانی انجام داد و در ۱۲ بازی که برای تیم به میدان رفت، توانست ۴ گل به ثمر برساند و در سال ۱۳۷۹ دوباره به استقلال برگشت، اما بعد انجام ۶ بازی برای استقلال با دریافت پیشنهاد از تیم باشگاهی الوصل به این تیم اماراتی پیوست.

بیوگرافی متفاوت فرهاد مجیدی

بازی های تماشایی و گلزنی زیاد مجیدی در تیم الوصل امارات باعث کسب افتخارات بسیاری برای وی و تیمش شد و به عنوان یکی از بهترین گلزنان تاریخ الوصل معرفی شد. سپس او به صورت قرضی به تیم العین امارات پیوست تا این تیم را در لیگ قهرمانان آسیا همراهی نماید که او در این بازی ها نیز خوش درخشید، بنابراین تیم العین با همراهی فرهاد مجیدی توانست قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۰۳-۲۰۰۲ را از آن خود کند.

بیوگرافی فرهاد مجیدی

وی پس از برگشت از العین در نیم فصل دوم ۲۰۰۶-۲۰۰۵ دوباره به صورت قرضی با بستن قراردادی ۴ ماهه به تیم الاهلی امارات پیوست. همچنین همراه این تیم نیز موفق به قهرمانی در لیگ امارات شد و سپس در سال ۱۳۸۵، با قراردادی ۲ ساله و دو میلیون دلاری به تیم باشگاهی النصر امارات پیوست. مجیدی پس از نیم فصل حضور خود در این تیم به صورت قرضی راهی تیم الاهلی امارات شد و  پس از اتمام قرارداد خود در این تیم و با وجود باقی ماندن یک سال دیگر از قرار دادش با النصر، قراردادش با این تیم را فسخ و برای بار سوم به تیم محبوبش یعنی استقلال تهران بازگشت.

بیوگرافی فرهاد مجیدی

در بیوگرافی فرهاد مجیدی آمده است، وی بعد از حضور در استقلال، موفق به کسب قهرمانی در جام حذفی در لیگ ۸۸-۸۶ و نیز قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران در سال ۸۸-۸۷ شد، اما جدایی وی در نیم فصل ۹۱-۹۰ با قرار دادی ۴ ماهه به تیم الغرافه قطر موجب ناکامی استقلال در کسب قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران در آن سال شد.

بیوگرافی فرهاد مجیدی+عکس

در نظر سنجی که در برنامه نود در سال ۱۳۸۹ صورت گرفت، فرهاد مجیدی با رای بینندگان به عنوان مرد سال فوتبال سال ۸۹ انتخاب شد. و نیز در نظرسنجی دیگر این برنامه با رای اکثر مخاطبان تلویزیونی، عنوان بهترین بازیکن لیگ دهم ایران را بدست آورد.

همینطور در نظرسنجی که در سایت فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال صورت گرفت، به عنوان محبوب ترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۱ شناخته شد. در سال ۲۰۱۱، فدراسیون بین المللی آمار تاریخ فوتبال با ارسال یک نامه از فرهاد مجیدی برای حضور در مراسم و دریافت جایزه از این فدراسیون دعوت رسمی به عمل آورد.

بیوگرافی کامل فرهاد مجیدی

بیوگرافی فرهاد مجیدی ، وی بعد از جدایی اش با الغرافه قطر، علی رغم پیشنهادهای زیادی که از تیم های باشگاهی ایران از جمله پرسپولیس داشت، در تاریخ ۷ مهر ۱۳۹۱ با انتشار نامه ای از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، اما بعد از طی ۸۱ روز از زمان خداحافظی اش در آذر ۱۳۹۱ با بستن قراردادی یک و نیم ساله به تیم استقلال تهران پیوست و در نهایت در بازی استقلال مقابل مس پس از تعویض با نیکبخت واحدی با زدن دور افتخار و بوسیدن چهار گوشه زمین فوتبال به طور رسمی از دنیای بازیگری در فوتبال خداحافظی کرده و پس از آن در کلاس های مربیگری درجه C در کشور انگلستان شرکت کرد، تا فوتبال خود را با مربیگری ادامه دهد. او هم اکنون به عوان دستیار در کادر فنی استقلال مشغول می باشد.

بیوگرافی فرهاد مجیدی

اولین حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی ایران مربوط به دوران سرمربیگری محمد مایلی کهن می باشد، وی در بازی دوستانه مقابل کویت که در سال ۱۳۷۶ برگزار شد، نخستین بازی ملی خود را انجام داد و در سال ۱۳۸۹ زمانی که افشین قطبی هدایت تیم ملی ایران را برعهده داشت، از تیم ملی خداحافظی کرد، اما در سال ۱۳۸۹ و با دعوت کارلوس کیروش به ترکیب تیم ملی بازگشت و در نهایت در تاریخ ۵ مهر ۱۳۹۰ طی نامه ای به علی کفاشیان، رئیس فدراسیون وقت فوتبال ایران، خداحافظی خود را از بازی های ملی اعلام نمود.

او دلیل اصلی خداحافظی اش از تیم ملی را میدان دادن به جوانان برای حضور در مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ عنوان کرد تا در عین جوانی و آمادگی فنی از حضور و خدمت در مسابقات جهانی تیم ملی کشورشان محروم نشوند، اتفاقی که برای خود وی نیز در گذشته افتاده بود. حال بعد از خواندن بیوگرافی فرهاد مجیدی می توانید در این بخش می توانید تصاویر گلچین شده ای از فرهاد مجیدی را مشاهده کنید.

بیوگرافی جذاب فرهاد مجیدی

عکس جدید فرهاد مجیدی

بیوگرافی جدید فرهاد مجیدی

سلفی فرهاد و فرزاد مجیدی در ماشین

بیوگرافی فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی و مادرش    

بیوگرافی فرهاد مجیدی

عکس خانوادگی فرهاد مجیدی

بیوگرافی از فرهاد مجیدی

عکس و زندگینامه فرهاد مجیدی

بیوگرافی خاص فرهاد مجیدی

عکس فرهاد مجیدی در کنار فرزندانش

بیوگرافی در مورد فرهاد مجیدی

محمدرضا گلزار و مهدی ماهانی در کنار فرهاد مجیدی

زندگی نامه دیدنی فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی و علی دایی

بیوگرافی وعکس فرهاد مجیدی

عکس فرهاد و فرزاد مجیدی در شب یلدا

زندگینامه فرهاد مجیدی

عکس اینستاگرامی فرهاد مجیدی

بیوگرافی فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی در کنسرت حمید عسگری

بیوگرافی دیده نشده فرهاد مجیدی

عکس فرهاد و فرزاد مجیدی در مراسم ختم پدرشان

بیوگرافی فرهاد مجیدی

عکس جدید فرهاد مجیدی

زندگی نامه جدید فرهاد مجیدی

عکس و بیوگرافی فرهاد مجیدی

بیوگرافی فرهاد مجیدی

عکس جذاب فرهاد مجیدی

زندگی نوشته فرهاد مجیدی

سرمربی تیم ملی امید

فرهاد مجیدی از سوی مهدی تاج رئیس وقت فدراسیون فوتبال ایران در تاریخ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ به عنوان سرمربی تیم ملی امید ایران معرفی و انتخاب گردید، اما به دلیل کارشکنی های زیاد از سوی برخی افراد، بعد از دو بار باخت در بازی های دوستانه مقابل تیم ملی ازبکستان از سمت خود کناره گیری کرد.

سرمربیگری تیم محبوبش

در دی ماه ۱۳۹۷ مجیدی به عنوان دستیار شفر به استقلال پیوست، اما بعد از کسب نتایج ضعیف شفر و برکناری وی از تیم، مجیدی به عنوان سرمربی موقت استقلال تا پایان فصل این مسوولیت را برعهده گرفت.

زندگی نوشته در مورد فرهاد مجیدی

با شروع رقابت های لیگ برتر در  فصل ۹۸-۹۹ و پیوستن استراماچونی به عنوان سرمربی استقلال، علی رغم عملکرد بسیار عالی استراماچونی در تیم استقلال و کسب نتایج عالی در مدت حضورش در تیم، با جدایی استراماچونی گویا به دلیل مشکلات مالی که با حواشی زیادی نیز همراه بود، مجیدی بار دیگر به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد.

اما به دلیل مشکلات و حواشی زیاد پیرامون استقلال وی قبل از برگزاری بازی فینال جام حذفی خبر از استعفا خود از سرمربیگری استقلال و جدایی از تیمش را داد که شوک بزرگی برای هوادارنش بود  و بعد از استعفای وی محمود فکری در اسفند ۱۳۹۹ با بستن قرار دادی دو  و نیم ساله به عنوان سرمربی استقلال تهران برگزیده شد.

زندگی نوشته متفاوت فرهاد مجیدی

بعد از کسب نتایج ضعیف استقلال با هدایت فکری و بی نتیجه ماندن بازگشت مجدد استراماچونی بنا به خواست هواداران استقلال، مسئولان این تیم بهترین گزینه برای استقلال را گزینه داخلی دانستند و انتخاب نخست آنها برای این کار فرهاد مجیدی بود، بنابراین اینبار هم مجیدی با تمام توان به این تیم برگشت و موفق شد با همراهی بازیکنانش نتایج قابل قبولی در تیم استقلال کسب کند، هر چند که به دلایل مشکلات و حواشی زیاد پیرامون تیم استقلال آنها از کسب عنوان قهرمانی جام حذفی باز ماندند.

تصاویر جدید از فرهاد مجیدی

در ادامه بیوگرافی جذاب و خواندنی فرهاد مجیدی، مجموعه عکس های جدیدتری از وی به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم مور توجه علاقمندان و دوستدارانش قرار گیرد.

تصاویر متنوع فرهاد مجیدی

تصاویر جدید فرهاد مجیدی

انواع عکس های فرهاد مجیدی

سرگذشت فرهاد مجیدی

شرح حال زندگی فرهاد مجیدی

گالری عکس های فرهاد مجیدی

زندگی نوشته و عکس فرهاد مجیدی

زندگی نوشته کامل فرهاد مجیدی

جدیدترین بیوگرافی فرهاد مجیدی

زندگی نوشته خواندنی فرهاد مجیدی

زندگی نوشته ای از فرهاد مجیدی

جذاب ترین بیوگرافی فرهاد مجیدی

از اینکه تا پایان این مطلب همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم، در صورت تمایل برای مشاهده جدیدترین تصاویر و اخبار پیرامون هنرمندان و افراد مشهور می توانید به قسمت عکس بازیگران رجوع نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو