محیا دهقانی جایگزین سارا رسول‌زاده در «نجلا» شد

منبع: برترین ها

193

1400/5/18

11:30


سعید سعدی تهیه‌کننده سریال «نجلا» از تغییر بازیگر نقش اول این سریال خبر داد.

خبرگزاری صبا: سعید سعدی تهیه‌کننده سریال «نجلا» از تغییر بازیگر نقش اول این سریال خبر داد.

محیا دهقانی جایگزین سارا رسول‌زاده در «نجلا» شد

سعید سعدی تهیه‌کننده سریال «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور در گفتگو باخبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره آخرین وضعیت فصل دوم این مجموعه تلویزیونی گفت: درحال حاضر مشغول فیلمبرداری سریال هستیم و تا این لحظه ۲۵ درصد آن مقابل دوربین رفته است.

این تهیه‌کننده ادامه داد: از بازیگران فصل گذشته سارا رسول‌زاده دیگر در پروژه حضور ندارد و محیا دهقانی جایگزین او در نقش نجلا شده است. بازیگران جدید دیگری نیز به پروژه اضافه شده‌اند که به مرور آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

به گفته سعدی، قصه سریال ادامه‌ای از جریان‌های فصل گذشته این مجموعه است و روایت اتفاق‌هایی است که در مسیر بازگشت کاراکترها از کربلا به ایران رخ می‌دهد.

سعدی در پایان با اشاره به اینکه این سریال حداقل ۳۰ قسمت دارد، بیان کرد: فیلمبرداری این پروژه حداقل تا پایان سال ادامه دارد و پخش آن به سال آینده می‌رسد.

«نجلا» سال گذشته در ۱۵ قسمت برای پخش از شبکه سوم سیما در ایام اربعین حسینی آماده شد.

حسام منظور، سارا رسول‌زاده، ملیکا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی، سوگل طهماسبی، جواد پورزند، علی غابشی، مرتضی شاه‌کرم، وحید نفر، بدرالسادات برنجانی، محسن پوشانی، محسن سلیمانی، سجاد دیرمینا، ابراهیم گله‌دارزاده و با هنرمندی هدایت هاشمی، سیدمهرداد ضیایی و آزیتا حاجیان گروه بازیگران فصل اول این پروژه تلویزیونی را تشکیل می‌دهند.

عکس‌های داخل خبر از سمیه میری و مهفام هاشمی است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو