لحظه سرقت النگوهای یک زن بی‌دفاع در هنگام خروج از مسجد

منبع: پرشین وی

104

1400/5/18

12:02


در این ویدئو لحظه سرقت النگو از دستان زن میانسال در مسجد را می بینید

لحظه سرقت النگوهای یک زن بی‌دفاع در هنگام خروج از مسجد

دزدی و سرقت یکی از جرایم مهم در جامعه است که مجازات های سنگینی دارد. پلیس روزانه با گزارش های مختلفی از انواع دزدی برخورد می کند. امروز در پرشین وی می خواهیم ویدئویی برای شما قرار دهیم که در آن سرقت النگو یک زن توسط چند دزد را در جلوی مسجد می بینید

لحظه سرقت النگو

ویدیویی از سرقت النگو یک خانم در هنگام خروج از مسجد در گلشهر مشهد را ببینید.

ویدئو لحظه سرقت النگوهای یک زن

بد نیست درباره انواع سرقت بیشتر بدانید

سرقت یکی از مهمترین جرایم علیه اموال و مالکیت اشخاص است. قانون مجازات اسلامی مصوب سال ۱۳۹۲ در تعریف سرقت در ماده ۲۶۷ مقرر می‌کند «سرقت عبارت از ربودن مال متعلق به غیر است.»

ویژگی‌های مال مسروقه

مالی که سرقت می‌شود باید ویژگی‌هایی داشته باشد تا بتوان آن را سرقت نامید. مالی که سرقت می‌شود، حتما باید شی‌ء بوده و قابلیت جابه‌جایی و انتقال داشته باشد؛ مالی که سرقت می‌شود، باید در زمان سرقت متعلق به شخص دیگری باشد همچنین مال مسروقه باید از مالکیت صاحبش خارج شده و به تصرف شخص سارق درآید.

سرقت النگو

انواع سرقت

انواع سرقت

سرقت بر حسب نوع، میزان مجازات و ماهیت آن به اشکال مختلف تقسیم
سرقت حدی و سرقت تعزیری دسته‌بندی شده است.

سرقت حدی نیز به دو صورت سرقت با شرایط خاص و راهزنی دسته‌بندی می‌شود. به بهانه سرقت النگو یک زن جوان درباره انواع سرقت یبشتر صحبت می کنیم.

سرقت تعزیری مشدد

منظور از سرقت مشدد، هرگونه سرقتی است که با یک یا چند عامل از عوامل
تشدید مجازات بوده و مجازات آن شدیدتر از مجازات سرقت ساده باشد و
شرایطی نیز داشته باشد که در قانون آمده باشد.

سرقت النگو

انواع سرقت

عوامل تشدید مجازات که در مواد ۶۵۱ تا ۶۶۰ بخش تعزیرات قانون مجازات اسلامی مصوب سال ۱۳۷۵ بیان شده، شامل سرقت در شب، تعدد سارقان، سرقت مسلحانه، بالا رفتن از دیوار، شکستن حرز، استفاده از عنوان با لباس مستخدم دولت، مامور دولتی قلمداد کردن، به کار بردن کلید ساختگی، سرقت از محل مسکونی، سرقت همراه با آزار یا تهدید، سرقت از محل‌های عمومی، مستخدم، شاگرد و کارگر بودن سارق، سرقت به اقتضای شغل، کیف‌زنی یا جیب‌بری و امثال آن، سرقت در مناطق بحرانی و سرقت آب، برق، گاز و تلفن است.

پارسینه و خبرگزاری صداوسیما

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو