لیست کابینه، چهارشنبه به مجلس ارائه می‌شود

منبع: برترین ها

55

1400/5/18

13:37


رئیس کمیته دیوان محاسبات و امور مالی مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره زمان ارائه لیست کابینه دولت سیزدهم به مجلس شورای اسلامی پرداخت.

باشگاه خبرنگاران: رئیس کمیته دیوان محاسبات و امور مالی مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره زمان ارائه لیست کابینه دولت سیزدهم به مجلس شورای اسلامی پرداخت.

علیرضا شهبازی رئیس کمیته دیوان محاسبات و امور مالی مجلس شورای اسلامی درباره آخرین اخبار از ارائه لیست کابینه دولت سیزدهم به مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز لیست کابینه حجت الاسلام رئیسی به مجلس معرفی نشده است.

شهبازی در ادامه از اعمال تغییراتی در لیست کابینه دولت رئیسی خبر داد و اظهار کرد: علت تاخیر در ارائه لیست کابینه همین مورد است و احتمالا لیست کابینه یک روز دیگر یعنی پس‌فردا چهارشنبه نهایی شده و به مجلس ارائه شود.

رئیس کمیته دیوان محاسبات و امور مالی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر لیست کابینه پیشنهادی چهارشنبه به مجلس ارائه شود دو هفته فرآیند بررسی زمان می‌برد و یک هفته کمیسیون‌ها به بررسی رزومه و نشست با وزرای پیشنهادی می‌پردازند.

شهبازی در ادامه درباره زمان نهایی شدن کابینه رئیس دولت سیزدهم خاطر نشان کرد: این فرآیند تا پایان مرداد ما به اتمام می‌رسد و رای اعتماد‌ها داده می‌شود.

نماینده نهاوند در مجلس در واکنش به سخنانی پیرامون لزوم ارائه ۳ نفر برای تصدی پست وزارت و بررسی مجلس توضیح داد: فقط باید یک نفر برای هر وزارتخانه معرفی شود.

رئیس کمیته دیوان محاسبات و امور مالی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: پیش بینی ما از رای اعتماد‌ها این است که اکثر وزرای پیشنهادی رای اعتماد را می‌گیرند و اگر هم عده‌ای رای نیاورند، گزینه‌های جایگزین معرفی خواهند شد.

شهبازی درباره صحت و سقم فهرست‌های منتشر شده برای کابینه رئیسی خاطر نشان کرد: ما هنوز اطلاعاتی درباره فهرست اعضای کابینه نداریم و مسائلی که مطرح شده فقط گمانه زنی است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو