رنگ كردن مو با بابونه

منبع: بیتوته

98

1400/5/19

10:01


رنگ كردن مو با بابونه



رنگ كردن مو با بابونه,انواع رنگ كردن مو با بابونه,رنگ کردن مو با بابونه و صابون

رنگ كردن موها با بابونه

 

رنگ كردن مو با بابونه

بابونه از انواع رنگ موهای طبیعی برای رنگ کردن موها محسوب می شود و می توانیم از بابونه به تنهایی برای رنگ زدن موهای خود استفاده کنیم. همینطور می توانید بابونه را با لیمو و روغن بادام و … ترکیب کنید و به وسیله این مخلوط رنگ مو طبیعی ، موهایتان را رنگ بزنید و زیبا تر به چشم بیایید.

انواع رنگ كردن مو با بابونه

رنگ کردن مو با بابونه و صابون 

برای رنگ کردن مو با بابونه و صابون پنج قاشق غذاخوری از پودر بابونه را در یک لیوان آب بریزید ، به مدت زمان پنج دقیقه بگذارید تا بجوش بیاید. آنگاه بگذارید سرد شود و به آن یک قاشق غذاخوری صابون مایع بیفزایید و خوب هم بزنید تا به صورت کامل حل شود. این مخلوط را روی سر خود ماساژ دهید ، بعد از یک ساعت ، موهای خود را به صورت کامل با آب گرم بشویید.

 

رنگ کردن مو با بابونه و آبلیمو 

یکی از اثرگذارترین شیوه های طبیعی رنگ مو ، استفاده از آب لیمو است. امکان دارد پس از نخستین بار استفاده از آب لیمو ، تغییر زیادی در رنگ موی خود نبینید. رنگ مو با آب لیمو امکان دارد شما را تعجب زده کند چون نمی دانید چه رنگی منتظر چه رنگی هستید، تلاش کنید بیشتر از دو یا سه بار در هفته موهای خود را رنگ نکنید.

 

برای تهیه رنگ به چند عدد لیمو احتیاج است، تعداد لیمو به اندازه موهای شما بستگی دارد. لیموها را بدون اینکه برش بزنید با دست بفشارید. چنانچه اندازه موهای شما کوتاه ​​است ، یک لیمو برای موهای کوتاه کافی است، ولی چنانچه موهای خیلی بلندی دارید ، بهتر است از دو لیمو استفاده کنید و با بابونه به مقدار لازم ترکیب کنید.

 

رنگ كردن مو با بابونه,انواع رنگ كردن مو با بابونه,رنگ کردن مو با بابونه و آبلیمو

انواع رنگ كردن مو با بابونه

 

رنگ کردن مو با بابونه و روغن بادام و لیمو 

قدری بابونه را دم کنید آنگاه بابونه را درون صافی بریزید و یک قاشق چایخوری روغن بادام یا روغن نارگیل و نصف لیمو ترش را به بابونه اضافه کنید آنگاه موها را با بابونه آغشته کنید و پس از گذشت ۳۰ دقیقه موهایتان را بشویید.

 

رنگ كردن مو با بابونه,انواع رنگ كردن مو با بابونه,رنگ کردن مو با بابونه و روغن بادام و لیمو

کردن مو با بابونه و آبلیمو

 

گردآوری: بخش آرایش و زیبایی بیتوته

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو