نمایش گلکسی S۲۱ FE در اینستاگرام سامسونگ

منبع: برترین ها

58

1400/5/19

13:08


تصویر جدیدی در پست اینستاگرامی سامسونگ به نمایش گذاشته شده است که احتمالا به گوشی گلکسی S21 FE اشاره می‌کند.

کلیک: تصویر جدیدی در پست اینستاگرامی سامسونگ به نمایش گذاشته شده است که احتمالا به گوشی گلکسی S21 FE اشاره می‌کند.

به لطف شایعات و گزارش‌های متعدد، اکنون همه می‌دانیم که گلکسی S21 FE قرار است اواخر سال جاری رونمایی شود. اما این بار سامسونگ خودش تصمیم گرفته تصویری از اسمارت فون آینده را به نمایش بگذارد.

نمایش گلکسی S۲۱ FE در اینستاگرام سامسونگ

سامسونگ به تازگی در یک پست اینستاگرامی، تصویری از پنل پشتی گوشی گلکسی اس ۲۱ اف ای را به دنبال‌کننده‌های خود نشان داد.

پست جدید سامسونگ با رندرهای منتشرشده برای گوشی جدید همخوانی دارد. در گوشی‌های S21 و S21 رنگ‌آمیزی دستگاه متفاوت با رنگ برآمدگی ماژول دوربین است. اما ظاهرا در مدل FE دستگاه و برآمدگی دوربین هم‌رنگ هستند.

مدل FE خانواده اس 21 به احتمال زیاد به دوربین سه‌گانه مجهز است. این دوربین شامل سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی، لنز اولترا واید 12 مگاپیکسلی و لنز تله‌فتوی 8 مگاپیکسلی می‌شود.

دوربین سلفی می‌توان تصاویری با کیفیت 32 مگاپیکسل را تهیه کند. مهم‌ترین نقطه قوت این گوشی، استفاده از تراشه اسنپدراگون 888 و پشتیبانی از فناوری ارتباطی 5G است.

نمایش گلکسی S۲۱ FE در اینستاگرام سامسونگ

با تمام این تفاسیر، به طور قطع نمی‌توان درباره مدل نشان داده شده در پست اینستاگرامی اظهارنظر کرد. شاید این گوشی، همان S21 یا S21 پلاس در رنگ دیگر یا ویرایش ناقص باشد!

گوشی گلکسی S21 FE در مراسم آنپکد ماه اوت معرفی نمی‌شود. بنابراین برای آگاهی از اطلاعات بیشتر، باید منتظر انتشار اخبار آینده بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو