سارق مامورنما را شناسایی کنید

منبع: برترین ها

91

1400/5/19

17:32


پلیس آگاهی استان البرز با انتشار تصویر یکی دیگر از اعضای باند سارقان تحت عنوان مأمور، از شهروندان درخواست کرد برای شناسایی متهم و تشکیل پرونده به پلیس مراجعه کنند.

مهر: پلیس آگاهی استان البرز با انتشار تصویر یکی دیگر از اعضای باند سارقان تحت عنوان مأمور، از شهروندان درخواست کرد برای شناسایی متهم و تشکیل پرونده به پلیس مراجعه کنند.

محمد نادربیگی اظهار کرد: در ادامه روند رسیدگی به پرونده سارقان تحت عنوان مأمور، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت در تحقیقات خود یکی دیگر از اعضای این باند را در سطح شهرستان کرج شناسایی کردند.

سارق مامورنما را شناسایی کنید

وی افزود: در ادامه کارآگاهان با بهره‌گیری از اقدامات پلیسی مخفیگاه متهم در شهر کرج را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: تلاش کارآگاهان برای کشف سرقت‌های صورت گرفته توسط این فرد ادامه داشته و در اخبار بعدی نتایج تحقیقات اعلام خواهد شد.

نادربیگی خاطرنشان کرد: با توجه به احتمال انجام سرقت‌های متعدد توسط این متهم، دستور قضائی انتشار بدون پوشش این فرد توسط مقام‌های قضائی در رسانه‌های جمعی صادر شده، بنابراین از شهروندانی که به این شیوه و یا توسط این فرد مورد سرقت قرار گرفته اند درخواست می‌شود تا برای پیگیری شکایت خود به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز واقع در میدان طالقانی کرج، بلوار تعاون مراجعه کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو