اجاره ویلا در منطقه خوش آب و هوای کردان

منبع: آرگا

84

1400/5/20

13:34


در اطراف تهران نقاط خوش آب و هوای زیادی وجود دارد که در فاصله کمی از تهران واقع شده‌اند و می‌توانند برای سفرهای کوتاه یک روزه یا چند روزه مقصد بسیار محبوبی باشند. با سفر به این نقاط می‌توانید مدت کوتاهی را به دور از هیاهو و شلوغی تهران بگذرانید و در هوایی پاک و عاری از هرگونه آلاینده با خیالی راحت چند نفس عمیق بکشید. شهرها و روستاهایی مثل طالقان، فیروزکوه، دماوند، شمشک و دیزین و کردان جزو بهترین مقصدها برای سفر کوتاه از تهران و اجاره ویلا هستند.

اجاره ویلا در منطقه خوش آب و هوای کردان

کردان با آب و هوای دلپذیر و طبیعتی بکر و چشم‌نواز در صدر بهترین مقاصد گردشگری اطراف تهران قرار دارد و همیشه مسافران زیادی را به سمت خود می‌کشاند. در ادامه قصد داریم شما را برای اجاره ویلا کردان راهنمایی و دیدنی‌های این شهر را نیز به شما معرفی کنیم. شما را با یکی از بهترین سامانه‌ها برای اجاره ویلا کردان و اجاره ویلا در سایر نقاط کشور و همچنین رزرو و خرید انواع تورهای داخلی و یک روزه آشنا می‌کنیم.

اجاره ویلا در کردان

کردان که در ۱۵ کیلومتری کرج واقع شده است، یکی از روستاهای ساوجبلاغ محسوب می‌شود. این روستا در ۶۸ کیلومتری شمال غرب تهران قرار دارد و فاصله زمانی آن با تهران در حدود یک ساعت است. کردان با طبیعت جذابش هر کسی را شیفته خود می‌کند و در تمام فصول سال زیبایی‌های طبیعی بی‌بدیلی را به چشمان شما هدیه می‌دهد؛ مخصوصاً در فصل تابستان و پاییز که شاهد مناظر طبیعی بسیار زیبایی هستید.

بدون تردید کردان یکی از خوش آب و هواترین نقاط نزدیک به تهران قرار به شمار می‌رود و امروزه به منطقه‌ای لوکس برای گردش و تفریح تهرانی‌ها تبدیل شده است. کردان به دلیل اینکه در منطقه‌ای کوهستانی قرار دارد، در تمام ایام سال دارای آب و هوای خنک و معتدلی است و برای سفر تابستانی مقصد مناسبی محسوب می‌شود.

در این روستا باغ‌های فراوانی به چشم می‌خورد که از میان آن‌ها می‌توان به باغ‌های گیلاس، آلبالو، توت، زردآلو و گردو اشاره کرد. درضمن از میان این روستا رودخانه‌ای به نام رود کردان نیز می‌گذرد که هم طراوت و شادابی روستا را دوچندان کرده و هم باعث حاصلخیزی زمین‌های کشاورزی آن شده است.

در این روستا ویلاهای لوکس زیادی وجود دارد که برخی از آن‌ها از امکانات ویژه‌ای مثل استخر روباز یا استخر آب گرم برخوردار هستند و با سبک معماری زیبایی ساخته شده‌اند؛ البته طبیعتاً چنین ویلاهایی اجاره بالایی دارند؛ بنابراین چنانچه دوست دارید ویلایی لوکس در منطقه‌ای خوش‌آب و هوا اجاره کنید، حتماً به ویلاهای کردان هم فکر کنید.

 چنانچه به فکر اجاره ویلا کردان هستید، مناطق سهیلیه، مسعودیه، کوهسار، رامجین، شهرک طاووسیه و دهکده گردشگری چهارباغ کردان را برای اجاره ویلا به شما توصیه می‌کنیم. مناطق تهراندشت و لشکرآباد که به ترتیب ۱۰ و ۱۵ کیلومتر با کردان فاصله دارد، نیز مناطق مناسبی برای اجاره سوییت و ویلا در نزدیکی کردان هستند. این دو منطقه نیز مانند کردان آب‌وهوای خنک و دلپذیری دارند.

با سفر به کردان علاوه بر اینکه می‌توانید از طبیعت زیبای روستا و آب و هوای دلپذیر آن بهره‌مند می‌شوید، می‌توانید از پرواز با پاراگلایدر نیز لذت ببرید. کردان یکی از سایت‌های اصلی پرواز با پاراگلایدر در اطراف تهران محسوب می‌شود.

 اگرچه روستای کردان به‌عنوان مقصدی جذاب برای سفر در تمام فصول پیشنهاد می‌شود؛ اما در ایام نوروز و فصل تابستان بیشترین مسافر را دارد و این ایام بهترین زمان سفر به کردان و اجاره ویلا در این روستا نیز محسوب می‌شود.

اجاره ویلا در منطقه خوش آب و هوای کردان

جاهای دیدنی کردان

در کردان دهکده‌ای ورزشی به نام دهکده ورزشی چهارباغ کردان تأسیس شده است که با اقامت در آن می‌توانید از زمین والیبال، فوتسال، فوتبال، هندبال، بسکتبال، بدمینتون و همچنین زمین سوارکاری و استخر شنای دهکده استفاده کنید.

غار نمکی یکی دیگر از امکانات ویژه این دهکده محسوب می‌شود که  قرار گرفتن در محیط آن برای مدتی کوتاه می‌تواند برای بهبود بیماری‌های پوستی و تنفسی مفید باشد. در هوای در حال جریان در داخل فضای این غار ذرات ریز نمک معلقی وجود دارد که با ورود به سیستم تنفسی شما می‌توانند ذرات آلاینده و آلودگی‌ها را از بخش‌های مختلف سیستم تنفسی‌تان پاک کنند و باعث تسریع روند بهبود بیماری‌های تنفسی مثل آسم، آنفولانزا، سرماخوردگی، برونشیت و… شوند. در ضمن تماس پوست با نمک نیزمی‌تواند باعث بهبود یافتن بیماری‌های پوستی شود؛ بنابراین در صورتی که مبتلا به بیماری‌های پوستی هستید، می‌توانید با اجاره ویلا کردان فرصتی برای درمان این بیماری‌ها نیز بدست آورید!

برج مقبره کردان که متعلق به دوران سلجوقی است، یکی از آثار تاریخی با اهمیت روستا محسوب می‌شود. این مقبره که در ۱۰ کیلومتری روستا قرار دارد، از آجر ساخته شده و روی سکویی به قطر هشت متر احداث شده است. نام این بنا به دلیل سبک معماری منحصربه‌فردش، در فهرست آثار ملی نیز دیده می‌شود

 درضمن در فاصله دو کیلومتری از روستا دو پایه دیده می‌شود که بقایای پلی به نام پل بانو صحرا کردان است  و تاریخ ایجاد آن به دوران صفوی بازمی‌گردد.

اجاره ویلا با ایرانگرد

در صورت تمایل برای اجاره ویلا می‌توانید از طریق سایت ایرانگرد اقدام کنید. ایرانگرد یکی از بهترین سامانه‌ها برای اجاره ویلا، سوئیت و سایر انواع اقامتگاه‌های تأیید شده در سراسر نقاط کشور ازجمله شهرهای شمالی کشور، نقاط خوش آب و هوای اطراف تهران مثل کردان و نقاط خوش آب و هوای اطراف اصفهان ازجمله باغ بهادران، سمیرم و چادگان محسوب می‌شود.

اجاره ویلا در منطقه خوش آب و هوای کردان

ایرانگرد علاوه بر ارائه خدمات اجاره و رزرو انواع اقامتگاه‌ها، در زمینه خرید و رزرو انواع تور داخلی و تورهای یک روزه با مجریان تأییدشده به مقصد سراسر نقاط کشور از جمله نقاط بکر و دیدنی نیز آماده خدمت‌رسانی به شما است. شما می‌توانید برای رزرو و خرید تور با مقصد موردنظرتان و در تاریخ موردنظرتان نیز از ایرانگرد کمک بگیرید.

در صورت خرید تور و اجاره ویلا از سامانه http://bia2safa.net/goto/web/url/2681025 می‌توانید از خدماتی همچون کنسلی آسان تور و استرداد وجه آن و پشتیبانی ۲۴ ساعته بهره‌مند شوید. برای اطلاع از جدیدترین تورهای ایرانگرد تنها باید شماره تلفن همراه خود را وارد کنید تا از طریق پیامک به شما اطلاع داده شود. کلیه اطلاعات لازم در مورد تورهای ایرانگرد به همراه قیمت آن‌ها در وب‌سایت سامانه قابل مشاهده است و می‌توانید تورهایی را که ایرانگرد آن‌ها را قبلا برگزار کرده است، نیز مشاهده کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو