مدل شومیز زنانه و دخترانه با طرح های مجلسی و شیک

مدل شومیز زنانه و دخترانه با طرح های مجلسی و شیک


منبع: آرگا

651

1400/5/20

13:51


در این مطلب تصاویری از انواع مدل شومیز زنانه و دخترانه با جدیدترین و زیباترین طرح ها را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

شومیز، از انواع لباس های ساده و مجلسی زنانه است که توجه اغلب خانم ها را به سمت خود جلب کرده است.  شومیزهای زنانه و دخترانه در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود هستند و شما می توانید از بین آنها، مدل شومیز با طرح و رنگ مناسبی را برای پوشیدن انتخاب کنید.

شومیز از انواع لباس هایی است که در طرح های مختلف دوخته می شود و این طرح از لباس از الگویی ساده برخوردار است و می توانید آن را با هر نوع لباسی نظیر دامن کوتاه یا بلند و شلوار و سارافون و … بپوشید و ست کنید.

مدل شومیز زنانه

مدل شومیز مجلسی و شیک

شومیزها در انواع مدل های آستین دار و بدون آستین و آستین کوتاه دوخته می شوند که هر یک از این مدل ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند. در ادامه تصاویری از انواع مدل شومیز مجلسی برای خانم ها با سلیقه های مختلف را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

شومیز دخترانه

طرح های زیبا و جدید شومیز زنانه و دخترانه

برای دوخت شومیزها از انواع پارچه های مختلف نظیر حریر و گیپور و … استفاده می شود و شومیز گیپور و شومیز حریر از انواع طرح های شیک و خاص لباس مجلسی هستند و شما می توانید از این طرح لباس ها در مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده کنید.
شومیزهای حریر در انواع مدلهای طرح دار و ساده موجود هستند که انتخاب هر یک از این مدل ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. شومیزهای گلدار حریر زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و این مدل لباس های مجلسی برای افرادی که تمایل دارند ظاهری به روز و در عین حال زیبا داشته باشند انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند. شومیزهای ساده نیز برای خانم هایی که تمایل دارند تیپ و ظاهری کلاسیک داشته باشند مناسب هستند.

شومیز سفید مجلسی

مدل بلوز مجلسی ساده

شومیز طرح دار مجلسی

مدل بلوز حریر مجلسی

شومیز بنفش

مدل بلوز مجلسی بنفش

شومیز گیپور

شومیز کره ای دخترانه

شومیز مشکی

ست بلوز و شلوار مجلسی

شومیز کره ای

بلوز حریر و شیک کره ای

شومیز زنانه شیک و زیبا

مدل بلوز شیک و خاص زنانه

شومیز زنانه

بلوز مشکی حریر

شومیز ساده و زیبا

مدل بلوز مجلسی حریر

شومیز زنانه

مدل بلوز زیبا و شیک زنانه

شومیز مرجانی زنانه

شومیز زنانه مجلسی

شومیزهای گیپور یکی دیگر از انواع طرح های لباس مجلسی پرطرفدار و جذاب در بین خانم ها با سلیقه های مختلف هستند و اگر شما تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس از لباس مجلسی با تن پوش و طرحی متفاوت استفاده کنید این مدل ها را بهتر است برای پوشیدن انتخاب نمایید.
علاوه بر طرح و جنس پارچه این مدل لباس مجلسی بهتر است در انتخاب رنگ آن نیز حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید. شومیزهای رنگ تیره برای خانم ها با فرم اندام مختلف مناسب هستند همچنین خانم هایی که دارای فرم اندام لاغر و متناسب می باشند بهتر است شومیزهای رنگ روشن را برای پوشیدن انتخاب نمایند تا ظاهر و تیپ آن ها بدون نقص و جذاب تر به نظر برسد.

شومیز حریر

بلوز مجلسی آبی

شومیز زیبا و شیک

شومیز حریر شیک و زیبا

شومیز مشکی مجلسی

مدل لباس دخترانه مجلسی

شومیز کره ای

مدل لباس شیک و زیبا دخترانه کره ای

مدل شومیز نیم تنه

لباس ساده مجلسی

شومیز شیک و خاص

جدید ترین شومیز زنانه

شومیز مشکی و قرمز

بلوز مجلسی مشکی و قرمز

شومیز طرح دار

بلوز طرح دار مجلسی

شومیز مجلسی طرح دار

بلوز زیبا و طرح دار مجلسی

شومیز سفید و طرح دار

مدل بلوز طرح دار و سفید

شومیز ساده حریر

شومیز کره ای دخترانه

شومیز شیک و ساده

شومیز زیبا و شیک دخترانه

شومیز طرح دار زنانه

شومیز طرح دار و زیبا دخترانه

مدل شومیز مشکی و سفید

مدلهای جدیدتری از شومیز دخترانه زیبا

شومیز از جمله لباسهای شیک و زیبا برای بانوان است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است و در واقع یکی از انواع بلوز های متفاوت و در عین حال زیبا و جذاب برای خانوم ها به خصوص دختران جوان می باشد که می توان آن را در مجالس رسمی یا مهمانی های خانوادگی مورد استفاده قرار داد و درخشید.

شومیز ها در انواع آستین پفی، آستین فانوسی، آستین رگلان، یقه کراواتی، یقه چین دار، یقه توری، یقه حلزونی، یقه شل، یقه هفت، یقه قایقی و … وجود دارند و آنچه موجب زیبایی این نوع لباسها شده، درواقع ترکیب طرح های مختلف آستین و یقه می باشد که زیبایی خیره کننده ای به این لباسها بخشیده است، در ادامه تصاویر دیگری از انواع مدلهای شومیز دخترانه زیبا و جدید را ملاحظه می نمایید.

مدلی از شومیز گیپوردار

شومیز مجلسی از انواع شومیز های پرکاربرد و پرطرفدار هستند که دارای ظاهر زیبا و شیکی می باشند و می توان آنها را به راحتی با لباس های دیگر همچون دامن یا شلوار مجلسی ست کرد و استایل فوق العاده زیبایی به وجود آورد، حال جنس شومیز های مجلسی می تواند از انواع پارچه های حریر و گیپور انتخاب شود که علاوه بر زیبایی، بسیار مناسب فصل بهار و تابستان می باشند، در اینجا می توانید از انواع شومیز دخترانه جدید مجلسی دیدن کنید و از بهترین آنها برای انتخاب مجلسی تان الهام بگیرید.

انواع مدلهای شومیز

مدلهای شومیز شیک

مدلهای جدید شومیز

انواع شومیز دخترانه

مدلی از شومیز دخترانه

مدلی از شومیز لیمویی

مدل شومیز شیک

مدلی از شومیز مجلسی

مدل شومیز پوشیده

مدلی شیک از شومیز

مدلی زیبا از شومیز

مدلی جدید از شومیز

مدلی از شومیز

مدل شومیز دخترانه

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل شومیز آشنا شدید که امیدواریم این مدلها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها شومیزی با تن پوش و رنگی مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو