دانلود بازی المپیک 2020 Olympic Games Tokyo برای PC

دانلود بازی المپیک 2020 Olympic Games Tokyo برای PC


منبع: پی سی دی

137

1400/5/20

20:51


دانلود بازی المپیک 2020 Olympic Games Tokyo برای PC

بازی  کامپپیوتر Olympic Games Tokyo 2020 در سبک ورزشی محصولی از کمپانی SEGA Games است . این برنامه بیش از 15 رویداد بازی های المپیک را شامل می شود و شما می توانید از یک بازی اکشن ورزشی معتبر لذت ببرید . در مکان هایی واقعی همچون the Olympic Stadium رقابت کنید و آواتار خود را به دلخواه شخصی سازی کنید و در بازی های المپیک توکیو 2020 شرکت کنید . کنترل های ساده گیم پلی و سیستم بازی به هر بازیکنی امکان می دهد که به سادگی از مسابقات المپیک لذت ببرد . هر رویدادی امکان بازی به صورت چند نفره و آنلاین را دارد ، بنابراین می توانید در مقابل خانواده ، دوستان و سایر بازیکنان از سراسر جهان بازی کنید .

آزادانه قطعات مختلفی از صورت را برای آواتار خود انتخاب کنید این موارد اساسی شامل چشم ، بینی و گوش هستند همچنین انواع مختلفی از عناصر دیگر مانند عینک ، موی صورت و نقاشی صورت است.  علاوه بر بدن ، کاراکتر خود را با انواع لباس های ورزشی و لباس های روزمره ویرایش و شخصی سازی کنید . بودن در مراکزی همانند Olympic Stadium (مراسم افتتاحیه و مسابقات ورزشی در اینجا برگزار می شود) و Aquatics Centre را به صورت واقعی تجربه کنید . این بازی نه تنها زمان روز بلکه شب نیز دارد ، بنابراین می توانید مرحله واقعی المپیک را پیش از رویدادهای واقعی تجربه کنید .  

ویژگی های بازی Olympic Games Tokyo :

  • گیم پلی ورزشی و شبیه ساز
  • امکان شخصی سازی کاراکتر و لباس ها
  • مکان هایی واقعی و شبیه سازی شده
دانلود

نیم بها

دانلود نسخه SteamRip بازی کامپیوتر Olympic Games Tokyo 2020 | حجم: 12.5GB

– به همراه کرک آنلاین 0XDEADC0DE

#حجمسرور پی سی دی
12GBDOWNLOAD
22GBDOWNLOAD
32GBDOWNLOAD
42GBDOWNLOAD
52GBDOWNLOAD
62GBDOWNLOAD
7699MBDOWNLOAD
– رمز فایل: www.p30day.com
 
– توجه: این بازی فقط به صورت آنلاین اجرا می شود و در حال حاضر هم یک کرک ByPass جهت اجرای بازی به صورت آنلاین با لانچر رسمی STEAM منتشر شده. توجه داشته باشید که این کرک هر لحظه ممکن است توسط STEAM شناسایی و غیر فعال شود, هرچند وقتی یک بار کرک شده, قطعاً طی روز های آینده کرک های جدیدتر نیز منتشر خواهند شد.
 
– توجه: در صورت تمایل به استفاده از کرک ByPass حتماً یک اکانت جدید در STEAM ایجاد کنید, چراکه در صورت شناسایی این کرک توسط Steam احتمال مسدود یا Ban شدن اکانت بالا است!
تصاویر
راهنمای نصب
آموزش نصب نسخه 0XDEADC0DE :
 
– توجه : در صورت تمایل به استفاده از کرک آنلاین 0XDEADC0DE حتماً یک اکانت جدید در STEAM ایجاد کنید, چراکه در صورت شناسایی این کرک توسط Steam احتمال مسدود یا Ban شدن اکانت بالا است!
 
1. پس از دانلود تمامی فایل ها آنها را با برنامه Winrar استخراج نمایید.
2. لانچر Steam را دانلود و نصب کرده و وارد اکانت خود شوید.
3. فایل musashi.exe را جهت اجرای بازی به همراه کرک آنلاین اجرا کنید
اطلاعات
شرکت توسعه دهنده: SEGA
ژانر: ورزشی
تاریخ انتشار بازی: 24/07/2019
تاریخ انتشار کرک: 11/08/2021
زبان: انگلیسی
رده سنی مجاز: 12 سال به بالا
تریلر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو