فرمانده سپاه: کاری کنید، مردم کمتر جابه‌جا شوند

منبع: برترین ها

87

1400/5/21

12:27


فرمانده کل سپاه گفت: قرارگاه‌های امام رضا(ع) را در استان‌ها تشکیل دهید و به خانه‌ها رجوع کنید و اجازه ندهید مردم تا حد امکان جابجا شوند.

مهر: فرمانده کل سپاه گفت: قرارگاه‌های امام رضا(ع) را در استان‌ها تشکیل دهید و به خانه‌ها رجوع کنید و اجازه ندهید مردم تا حد امکان جابجا شوند. 

آمادگی سپاه برای کمک به ناجا در تعطیلی احتمالی

سرلشکر حسین سلامی:

* (با بیان اینکه امروز برای مقابله با کرونا، حجت بر همه تمام است، خطاب به فرماندهان سپاه‌های استانی): قرارگاه‌های امام رضا(ع) را در استان‌ها تشکیل دهید و به خانه‌ها رجوع کنید و اجازه ندهید مردم تا حد امکان جابجا شوند.

* حیات این ویروس در جابجا شدن است. اگر جابجایی صورت نگیرد، این ویروس در بدن می‌میرد و حیاتش ادامه پیدا نمی‌کند.

* هر کمکی می‌توانید انجام دهید. خریدهای مردم را انجام دهید. امروز نیازمند جهاد و انقلاب هستیم، با جهادی بزرگ باید این ویروس را متلاشی کنیم.

* هر تصمیمی توسط ستاد ملی مقابله با کرونا برای تعطیلات گرفته شد، باید با همراهی نیروی انتظامی به دقت آن را اجرایی کنیم، همچنین باید فشار را از دوش کسانی که آسیب دیده‌اند نیز کاهش دهیم.

* پرستاران در یکی دو سال گذشته، با فدا کردن جان خود پناهی برای جان مردم شدند که از زحمات این عزیزان و جانفشانی‌های آنها تشکر می‌کنیم.

* اگر چه به ظاهر پایان مسئولیت آقای نمکی در وزارت بهداشت است، اما جا دارد از زحمات ایشان تشکر کنیم و بدانیم که این جابجایی مسئولیت‌ها ادامه دارد، اما خدمت به مردم و راه خدمت همچنان وجود دارد.

* این ویروس هوشمندانه تغییر شکل و قدرت می‌دهد و بسیار مرموز، پیچیده و خطرناک است، نمی‌شود آن را به حال خود واگذار کرد.

* ما امروز جمع شده‌ایم تا همه تجارب گذشته و داشته‌ها را به میدان بیاوریم تا بتوانیم با همکاری و همراهی به موفقیت‌هایی برسیم، ما باید تلاش کنیم که بار فشار از رو کادر درمان کاسته شود، عادی‌انگاری و بی‌تفاوتی نمی‌تواند نتیجه خوبی برای ما داشته باشد، ما نباید اجازه دهیم بیماری که می‌توانیم آن را کنترل کنیم، زندگی افراد خانواده و جامعه ما را فرا بگیرد.

* (با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در خصوص سلامت جامعه): ایشان از همه ما خواستند که برای نجات انسان‌ها با قدرت بیشتر به میدان بیاییم، بنابراین همه ما به میدان آمده‌ایم و از همه می‌خواهیم برای کمک به مردم و خودمان بیایند.

* اگر چه پایان دولت است، اما هیچکس سست نشده و همه مانند روز اول در میدان هستند و همه تلاش می‌کنند که به بهترین شکل ممکن پرچم را به دست مسئولان جدید بدهند.

* بسیج با تمام قوت برای مقابله با کرونا وارد شود/ قرارگاه‌های مقابله با کرونا در همه استان‌ها تشکیل شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو