سازمان هواپیمایی ادعای نمکی را تکذیب کرد

منبع: برترین ها

83

1400/5/21

15:49


دربازه زمانی دوازده تا نوزده مرداد تعداد ۴۰۲ پرواز داخلی، ۴۴ پرواز بین المللی و جمعا ۴۴۶ پرواز داخلی و بین المللی به مشهد مقدس انجام شده است.

ایلنا: دربازه زمانی دوازده تا نوزده مرداد تعداد ۴۰۲ پرواز داخلی، ۴۴ پرواز بین المللی و جمعا ۴۴۶ پرواز داخلی و بین المللی به مشهد مقدس انجام شده است.

روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری ضمن عرض خسته نباشید و خداقوت خدمت تمامی تلاشگران و مدافعین عرصه سلامت، پیرو مصاحبه جناب آقای دکتر نمکی، وزیر محترم بهداشت در خصوص اعلام تعداد پرواز انجام شده به مشهد مقدس در ۸ روز، جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع می رساند در بازه زمانی روز دوازدهم تا ساعت ۲۴ مورخ نوزدهم مرداد ماه تعداد ۴۰۲ پرواز داخلی و ۴۴ پرواز خارجی به مقصد مشهد مقدس انجام شده است.

لازم به ذکر است سازمان هواپیمایی کشوری از زمان شیوع و گسترش ویروس کرونا ضمن تبعیت از تمامی دستورالعمل های ابلاغی ستاد مقابله با کرونا، نظارت سختگیرانه ایی بر اجرای دستورالعمل ها توسط شرکتهای هواپیمایی داشته است کما اینکه در برهه زمانی گسترش این ویروس در استان خوزستان، با دستور ستاد، ضمن کاهش حداکثری تعداد پروازها، داشتن تست منفی PCR را برای مسافرین پروازهای ورودی و خروجی آن استان الزامی نمود.

همچنین این سازمان از تاریخ ۲۰ مرداد ماه بر.اساس دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا تعداد پروازها به مشهد مقدس را ۵۰ درصد کاهش داده و در صورت ابلاغ هر دستورالعملی از جانب ستاد مقابله با کرونا، ضمن ابلاغ به شرکتهای هواپیمایی بر رعایت آن نظارت خواهد نمود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو