9 مزیت داروخانه اینترنتی

9 مزیت داروخانه اینترنتی


117

1400/5/21

15:59


9 مزیت داروخانه اینترنتی

سلامت نیوز: زندگی دیجیتال در کنار تمام معایبی که دارد، در تلاش برای راحت تر کردن شرایط است. آیا تا به حال پیش آمده است، که برای خرید دارو، مجبور به تحمل ساعت ها ترافیک سنگین و نوبت های طولانی داروخانه شده باشید؟ امروزه داروخانه اینترنتی شرایط را تغییر داده است. به شکلی که می توانید بدون خارج شدن از خانه، دارو مورد نظر خود را خریداری و دریافت کنید. البته تمام سایت های داروخانه آنلاین معتبر نیستند و لازم است تا در انتخاب خود دقت کنید.

 داروخانه اینترنتی

داروخانه اینترنتی چیست؟

پیشرفت تکنولوژی شرایطی را حاصل کرده است، که هر فرد قادر به خرید دارو های خود بدون نیاز به خروج از خانه است. چرا که داروخانه های آنلاین به صورت بیست و چهار ساعته در اختیار مشتریان هستند و خدمت رسانی می کنند.

مطمئنا بار ها پیش آمده است، که به داروخانه ای مراجعه کرده اید، اما به دلیل صف های طولانی و فضای شلوغ از خرید خود منصرف شده اید. از طرفی در بیشتر اوقات در داروخانه ها شخصی پیدا نمی شود، تا در خرید مکمل و یا لوازم بهداشتی به شما مشورت دهد.

این مشکلات با وجود داروخانه های آنلاین کاملا حل شده است. چرا که در سایت های داروخانه توضیحات کامل هر محصول نوشته شده و محصولات مشابه آن نیز نشان داده می شود.

از طرفی به دلیل همه گیری ویروس کرونا، بیرون رفتن از خانه گزینه مناسبی نیست. به خصوص حضور در داروخانه های شلوغ که مطمئنا مملو از بیماران درگیر به این ویروس می باشد. در حال حاضر راحت ترین راه برای تهیه دارو، سفارش آنلاین است.

ویژگی های داروخانه آنلاین

داروخانه اینترنتی چه مزیت هایی دارد؟

داروخانه اینترنتی را می توان در دسته فروشگاه های آنلاین دانست، که در چند سال اخیر بسیار مورد استقبال و توجه مخاطبان قرار گرفته است. در ادامه به برخی از مزیت ها و ویژگی های داروخانه آنلاین می پردازیم.

عدم اتلاف وقت

با خرید از داروخانه آنلاین دیگر لازم نیست، تا زمان زیادی از روز خود را هدر داده و وقت خود را اتلاف کنید.

امکان دسترسی 24 ساعته

می توانید در هر ساعت از شبانه روز از دارو های موجود در داروخانه دیدن کنید و از خدمات آن بهره مند شوید.

عدم وجود محدودیت مکانی

برای خرید و ثبت سفارش در داروخانه آنلاین ، تنها نیاز به دسترسی به اینترنت دارید. اهمیتی ندارد، که شما در آن لحظه در کدام نقطه از جهان هستید، بلکه فقط با یک کلیک می توانید سفارشات خود را ثبت کرده و محصول مورد نظر را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنید.

پشتیبانی تمام وقت

اگر برای خرید خود نیاز به مشورت با فردی متخصص دارید، پشتیبانی تمام وقت و 24 ساعته امکان پذیر است. پشتیبانی را می توان از طریق ارتباط در پیام رسان های مختلف، ارسال ایمیل و یا تماس تلفنی دریافت کرد.

مزیت های داروخانه آنلاین

تجربه کاربران درباره محصول

در داروخانه آنلاین مشتریان بعد از استفاده از هر یک از محصولات، نظرات خود را به اشتراک می گذارند. به همین خاطر در هنگام خرید می توانید از تجربیات آن ها نیز استفاده کنید.

تنوع محصولات

یکی از فاکتور های مهم در داروخانه اینترنتی تنوع بالای محصولات است. به شکلی که در داروخانه ها به صورت حضوری ممکن است، دارو و یا مکمل مورد نظر شما یافت نشود و مجبور به مراجعه به چندین داروخانه را باشید.

از طرفی اگر دارویی در سایت موجود نباشد به راحتی و در کمترین زمان قابل پیگیری است.

قیمت مناسب

از جمله مزیت های داروخانه اینترنتی ، قیمت مناسب و معقول دارو ها می باشد. از آنجایی که خرید شما بدون واسطه و به صورت مستقیم صورت می گیرد، هزینه آن به نسبت خرید حضوری محصول پایین تر می باشد.

حریم خصوصی

ممکن است شما از خرید برخی از محصولات دارویی و یا بهداشتی خجالت بکشید. زمانی که خرید شما به صورت آنلاین ثبت می شود، دیگر لازم نیست تا خجالت زده باشید.

پرداخت آنلاین و سریع

از دیگر ویژگی های داروخانه آنلاین ، امکان پرداخت سریع و راحت هزینه محصولات می باشد.

ریسک های خرید از داروخانه اینترنتی

آیا خرید از داروخانه اینترنتی خطرناک است؟

ممکن است برخی از سایت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند، الزامات قانونی لازم را رعایت نکرده و مشکل آفرین شوند. به همین خاطر بهتر است که در انتخاب خود دقت به خرج دهید و از سایت هایی که اعتبار چندانی ندارند، خرید نکنید.

در بعضی از داروخانه های اینترنتی نامعتبر برای جذب مشتریان تخفیف های ویژه ای گذاشته و دارو ها را به قیمت بسیار کمی عرضه می کنند. در نظر داشته باشید، که ممکن است دارو ها منقضی شده و یا قدیمی باشند.

از آنجایی که دارو با سلامتی فرد در ارتباط است، نمی توان به سادگی به هر داروخانه ای در فضای وب اعتماد کرد. ویتاماه شرایطی را برای مشتریان خود فراهم کرده است، که می توانند بدون هیچ گونه نگرانی موارد مورد نیاز خود را خریداری کرده و تجربه ای لذت بخش و مطمئن را برای خود رقم بزنند.

در داروخانه اینترنتی چه مشخصاتی از دارو ذکر شده است؟

در داروخانه آنلاین ویژگی هایی از محصول و دارو ها ذکر شده است، که در خرید به مشتریان کمک می کند. در ادامه به مواردی که در سایت داروخانه برای هر محصول ذکر شده است، اشاره کرده ایم:

  • نوع محصول
  • تعداد موجود در هر بسته
  • جنسیت مصرف کننده
  • کد بهداشتی
  • نوع بسته بندی و محفظه
  • گروه بندی دارو
  • کشور و شرکت سازنده
  • ویژگی های محصول
  • روش مصرف
  • شرایط نگهداری
  • هشدار مصرف

داروخانه اینترنتی مطمئن

چه محصولاتی را از ویتاماه می توان خریداری کرد؟

داروخانه اینترنتی و بانک دارو ویتاماه، محصولات زیر را در سایت خود ارائه می کند:

  1. آرایشی بهداشتی: محصولات آفتاب، مرطوب کننده، ضد لک، ضد چروک، ترمیم کننده پوست، لیفتینگ پوست، پاکسازی پوست، درمان و مراقبت مو، بهداشت دهان و دندان
  2. مکمل های غذایی: ویتامین و مواد معدنی، مکمل های کمک درمانی، مکمل آقایان، مکمل بانوان، مکمل خوراکی کودکان، مکمل گیاهی
  3. مکمل های ورزشی: کراتین، کاهش وزن، انرژی زا، پروتئین، کربوهیدرات، آمینو اسید، گلوتامین، سی ال ای، بی سی ای ای، کارنیتین
  4. مادر و کودک: دوران بارداری، دوران شیردهی، بهداشت مادر و کودک، شیر خشک و غذای کودک، مکمل مادران، لوازم مادر و کودک
  5. تجهیزات پزشکی: ترازو و دماسنج، تجهیزات سلامت و محیط، تجهیزات قند و خون، تجهیزات پزشکی بدن، تجهیزات تسکین دهنده

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو