دانلود بازی Dodgeball Academia v1.2 برای کامپیوتر – نسخه GOG

دانلود بازی Dodgeball Academia v1.2 برای کامپیوتر – نسخه GOG


منبع: دانلود ها

93

1400/5/21

22:41


بازی Dodgeball Academia در دنیای داج بال جریان دارد، جایی که شما در یک آکادمی خاص، می‌توانید به اوتو ملحق شده و تمرینات خود را پیگیری کنید. می‌توانید قهرمان نهایی داج بال شده و در یک ماجراجویی هشت قسمتی، به سراغ رقبای خود بروید. متحدینی هم برای شما وجود دارد که می‌توانید در تیم خود داشته و با سیستم پیشرفت بازی جلو بروید. این سیستم پیشرفت بسیار گسترده بوده و حتی می‌توانید آن را سفارشی سازی کنید. در تمام این مدت، می‌توانید دانشگاه بزرگ داج بال را جستجو کرده و حقایق پنهانی آن را کشف کنید. شما در داخل دیوارهایی زندگی می‌کنید که زندگی در آن جریان دارد و با یادگیری می‌توانید تسلط بهتری داشته باشید.

Dodgeball Academia v1.2 PC-GOG

تصاویر-بازی-Rick-Henderson

از بهترین ویژگی‌های بازی می‌توانیم به محیطی وسیع و قابل توسعه اشاره کرد که تنوع بالایی داشته و امکان کشف المان‌های مختلف را به شما خواهد داد. می‌توانید داستان RPG بازی را تجربه کرده و به طور کامل وارد ماموریت‌ها شوید. می‌توانید به سراغ مراحل جانبی بازی رفته و همانند آثار قدیمی، آن‌ها را تجربه کنید. شخصیت بازی با پیشرفت‌های زیادی همراه شده و می‌توانید سبک RPG را به خوبی در آن نظاره کنید. بازی سبک مبارزه‌ای منحصربه‌فردی دارد و شما را در برابر دشمنان خاص قرار خواهد داد که چالش جالبی هم محسوب می‌شوند. می‌توانید وارد آن شده و انگیزه بالایی برای ادامه دادن داشته باشید.

بازی شما را با یک دوست محلی از دنیای داج بال همراه کرده و سپس وارد رقابت‌های محلی خواهد کرد. همه چیز به شخصیت‌ها و سبک روایت بازی بستگی دارد و باید به خوبی المان‌های RPG بازی را درک کرده باشید. تیم‌های داج بال هم در بازی Dodgeball Academia تنوع خوبی داشته و همراه شدن با آن‌ها لذت بخش خواهد بود.

info

In a world where dodgeball is life, you join Otto at the academy and train to become the ultimate dodgeball champion. Across eight episodes, you’ll forge friendships and create rivals, all in the name of developing the best dodgeball team.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64-bit

Processor: Intel(R) Core (TM) i5 8th Generation

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Intel(R) Integrated Graphics

DirectX: Version 11

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Dodgeball Academia v1.2-GOG با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو