دانلود بازی Haven Park v1.0.4.1 برای کامپیوتر – نسخه GOG

دانلود بازی Haven Park v1.0.4.1 برای کامپیوتر – نسخه GOG


منبع: دانلود ها

95

1400/5/21

22:41


بازی Haven Park شما را وارد دنیای عجیب و غریبی خواهد کرد و گویا مادر بزرگ‌تان، مراقبت یک پارک را به شما سپرده است. حال شما باید به وی کمک کرده و سعی کنید که زندگی و شادابی را به این پارک بازگردانید تا مادر بزرگ‌تان، بار دیگر حس خوبی نسبت به آن پیدا کند. شما با شخصیت فلینت همراه شده و تمام تلاش خود را برای فعال سازی پارک انجام خواهید داد. ماموریت‌های زیادی در همین راستا وجود دارد و می‌توانید پارک را به مکانی عالی برای لذت بردن از امکانات آن تبدیل کنید. خواسته‌های افراد حاضر در آن را برآورده کرده و کم کم همه چیز آن را تعمیر کنید. می‌توانید کم کم یاد گرفته و سریع‌تر به تمام کارها برسید.

Haven Park v1.0.4.1 PC-GOG

دانلود-بازی-Haven-Park

در این بازی شخصیت‌های عجیب و غریبی وجود دارند و مکالمه‌های جالبی هم با آن‌ها خواهید داشت. آن‌ها یکسری ماموریت‌های جانبی برای‌تان خواهند داشت و به سمت جستجوهای مختلف ارسال‌تان می‌کنند. می‌توانید با کمپینگ در بازی آشنا شده و داستان‌های قدیمی جنگل را که از مادر بزرگ‌تان هم شنیده بودید، دنبال کنید. آیا واقعا گنجی در این پارک وجود دارد؟ اگر وجود داشته باشد، شما ماموریت مهم دیگری در خلال بازگردانی پارک به وضعیت همیشگی‌اش خواهید داشت و همین می‌تواند کار را برای شما جالب‌تر کند.

در این بازی می‌توانید مکانی برای استراحت، لذت بردن و ساخت پارک ایجاد کرده و حتی امکانات بیشتری نسبت به به وضعیت قبلی برای آن ایجاد کنید. به همین دلیل، بازی Haven Park ارزش تکرار بالایی دارد و هر بار می‌توانید وارد محیط شاداب آن شوید. بازی حدود ۲ الی ۴ ساعت گیم پلی دارد و اسرار جالبی هم برای کشف به روی شما باز خواهد کرد.

info

Be Flint, who is doing his very best to keep his grandma’s park up and running and make it a place for the campers to enjoy. Learn the camper’s wishes and build whatever their hearts desire to attract even more quirky characters and look forward to whimsical conversations and quests.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7

Processor: Intel or AMD Dual Core @2Ghz or better

Memory: 2 GB RAM

Graphics: Intel Graphics 4400 or better

DirectX: Version 11

Storage: 300 MB available space

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Haven Park v1.0.4.1-GOG با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو