دانلود بازی No One Lives in Heaven برای کامپیوتر – نسخه Razor1911

دانلود بازی No One Lives in Heaven برای کامپیوتر – نسخه Razor1911


منبع: دانلود ها

84

1400/5/21

23:12


بازی No one lives in heaven یک تجربه جالب چهل ساعته است که می‌توانید با بیش از ۱۰۰ پایان مختلف به سراغ آن بروید. تصمیمات شما در بازی تاثیرات بسیار مهمی دارد و کوچک‌ترین آن‌ها، یک پایان دیگر را رقم خواهد زد. بیش از ۲۰۰ شخصیت NPC در بازی حضور دارند و می‌توانید به بیش از ۳۰۰ ماموریت متنوع بروید. فعالیت‌های جانبی خوبی هم برای صدها ساعت سرگرم کننده فراهم شده و می‌توانید آن‌ها را بعد از بخش داستانی بازی تجربه کنید. همه چیز در اختیار خودتان است و باید سرنوشتی دلخواه‌تان را رقم بزنید. هیچ کس در بهشت زندگی نمی‌کند و نقشی که شما عهده‌دار آن هستید، لزوما یک قهرمان برگزیده نیست.

No One Lives in Heaven PC-Razor1911

دانلود-بازی-No-one-lives-in-heaven

بنابراین باید تنها به توانایی‌های خود متکی بوده و بتوانید بر نیروهای شیطانی غلبه کنید. نقش خود را بازی کرده و سرنوشت دلخواه‌تان را رقم بزنید. باید ببینید که انسانیت می‌تواند چاره ساز شما برای حرکت در این جهان باشد یا خیر. هر بازیکن می‌تواند سفری جدا به قلمروهای بازی داشته و با انجام ماموریت‌ها، جوایز خود را دریافت کند. این جوایز می‌توانند تنوع خوبی داشته و در خلال مراحل نیز به دردتان بخورند. بنابراین هیچ چیز را سرسری نگرفته و سعی کنید که حرکت خود را به‌صورت پایدار و منظم ادامه دهید.

در این بازی، به شکل اعتیادآور درگیر مراحل خواهید شد و موسیقی نیز مانند آثار قدیمی، همراهی خوبی با شما خواهد داشت. طراحی بازی چندان باکیفیت نیست، اما گرافیک آن مشخصا بهبود یافته است و تنها باید به سراغ تجربه آن بروید تا متوجه جزئیات آن شوید. بازی No one lives in heaven یک تجربه ساده در بین آثار گرافیکی امروزی است و شاید بد نباشد که با تجربه آن، از آثار پیچیده امروزی دور شوید.

 

info

What happens to the inhabitants of a game world after you have finished it?
In No one lives in heaven the NPCs have been left alone for years and you are the first person to meet them again. All your decisions have consequences and influence the course of history. Will you manage to change the fate of the NPCs for the better or will you become a prisoner of the game yourself? Is your humanity strong enough to stand your ground?
No one lives in heaven does not give you a role to play. You are not a chosen hero, who defeats an evil force with the help of his grinded abilities. The role you play is you, and the fate you decide upon is your own.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 or higher

Processor: Dual Core or higher

Memory: 2 GB RAM

Graphics: 512 MB

DirectX: Version 9.0

Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Memory: 4 GB RAM

Graphics: 1 GB

راهنمای نصب

1) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

2) به نصب بازی بپردازید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی No One Lives in Heaven-Razor1911 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو