لشکر فاطمیون به ادعاهای رسانه‌های سعودی مبنی بر پیشنهاد برای استفاده از این نیروها توسط دولت افغانستان برای مقابله با طالبان را رد کرد.

«محمد السلمی» از افراد وابسته رسانه‌ای نزدیک به «ملک سلمان» و بنیانگذار و رئیس «موسسه بین المللی مطالعات ایران» با انتشار توئیتی این دروغ را به لشکر فاطمیون نسبت داد و پس از آن بلافاصله «تاج‌الدین سروش» خبرنگار شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال، متعلق به دربار سعودی، با بازنشر آن برای خبرسازی و گسترش حداکثری این خبر جعلی تلاش کرد.

متن کامل بیانیه لشکر فاطمیون به شرح ذیل است:

بسم‌الله‌الرحمن الرحیم

پیش از این و با هشدار علما و آگاهان مبنی بر هوشیاری نسبت به جنگ نرم و رسانه‌ای استکبار و آمریکا در افغانستان، بیانیه رسمی لشکر سرافراز و قهرمان فاطمیون در رابطه با تحولات اخیر در افغانستان منتشر گردید و در آن مطالب لازم پیرامون اوضاع جاری در کشور و هشدارهای جدی درباره ورود رسانه‌ای خناسان به جریان تحولات افغانستان داده شده بود.

با این حال به نظر می‌رسد جبهه غربی-عربی-عبری بیکار ننشسته و روزانه شیطنت‌های خود را در قبال شیعیان و لشکر قهرمان‌پرور فاطمیون ادامه می‌دهند.

در روزهای اخیر برخی وابستگان به عربستان سعودی خبیث با همکاری شبکه‌های رسانه‌ای این کشور اقدامی جدید را در دستور کار خود قرار داده و اطلاعات غلطی را پیرامون ارسال پیام از سوی فاطمیون به دولت افغانستان را منتشر نمودند.

لشکر فاطمیون با رد و تکذیب این ادعای دشمنان قسم‌خورده مردم مظلوم افغانستان و تمام مسلمین جهان به اطلاع می‌رساند هرگونه اظهارنظر و انتشار اخبار در این رابطه دروغ محض و عملیات روانی و جنگ رسانه‌ای جبهه عربی-غربی-عبری است.

تمام اخبار و اطلاعات رسمی لشکر فاطمیون از طریق صفحات رسمی این لشکر به اطلاع عموم امت اسلامی خواهد رسید.