آرنولد شوارتزنگر کرونا

«آرنولد شوارتزنگر» همزمان با افزایش شمار مبتلایان به کووید نوع دلتا، پیامی صریح به هم‌وطنان آمریکایی‌اش داد. ستاره «ترمیناتور» (Terminator) به مخالفان پوشیدن ماسک می‌گوید: «گور پدر آزادی شما.»

فرماندار سابق کالیفرنیا این هفته در مصاحبه با سی‌ان‌ان از اهمیت پوشیدن ماسک گفت: «ویروسی شیوع پیدا کرده – که انسان‌ها را می‌کشد. و تنها راه جلوگیری از آن واکسینه شدن، پوشیدن ماسک، رعایت فاصله‌گیری اجتماعی، شستن همیشه دست‌ها، و فکر نکردن به این است که «آزادی من از بین رفته.» نه، گور پدر آزادی شما. چون با آزادی وظایف و مسئولیت‌هایی می‌آید. نباید فقط بگویید: «ایکس، ایگرگ و زد حق من است.» وقتی دیگران را آلوده می‌کنید مسئله جدی می‌شود.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، شوارتزنگر ادامه می‌دهد: «بله این آزادی را دارید که ماسک نپوشید. اما می‌دانید مسئله چیست؟ چون ماسک نمی‌پوشید یک احمق به تمام معنا هستید. نمی‌خواهم [کسی را مقصر کنم]، اما فقط می‌خواهم به همه بگویم که بیایید با یکدیگر همکاری کنیم. دست از مشاجره بردرید چون ویروسی وجود دارد و بهتر است که واکسینه شوید و ماسک بپوشید.»

شوارتزنگر یکی از پرشمار سلبریتی‌هایی است که علیه افراد مخالف پوشیدن ماسک و واکسن پیام می‌دهد. «جنیفر انیستون» هفته گذشته در مصاحبه با «این‌استایل» فاش کرد که به صورت هفتگی ارتباطش را با افرادی که واکسینه نشده‌اند یا قصد ندارند واکسن دریافت کنند قطع می‌کند: «گروه کثیری از افراد وجود دارند که با واکسن مخالفند یا فقط نمی‌خواهند حقایق را بپذیرند.»

 

مطالب پیشنهادی:

تمایل مردم برای رهبری آرنولد شوارتزنگر هنگام حمله بیگانگان فضایی!

آرنولد شوارتزنگر زیر تیغ جراحی رفت + تصاویر