دستگاه لیزر تیتانیوم

141

1400/5/22

14:38


دستگاه لیزر تیتانیوم 2021 بسیار شگفت آور است در زمینه از بین بردن موهای زائد بدن که این دستگاه می تواند بدنی صاف و بدون مو به شما هدیه دهد. این دستگاه دارای جدید ترین فناوری سیستم خنک کننده است که می تواند درمان را برای مراجعه کننده بدون هیچ دردی انجام دهد، این دستگاه طوری طراحی شده که حداکثر نتایج پایانی را بدون از دست دادن کارایی و حتی راحتی بیمار را ارائه دهد. این دستگاه دارای یک دست گیره استثنایی است که می توان طول موج ها را به صورت هم زمان شلیک کند.

دستگاه لیزر تیتانیوم

به گزارش بهداشت نیوز

دستگاه لیزر تیتانیوم 2021 بسیار شگفت آور است در زمینه از بین بردن موهای زائد بدن که این دستگاه می تواند بدنی صاف و بدون مو به شما هدیه دهد. این دستگاه دارای جدید ترین فناوری سیستم خنک کننده است که می تواند درمان را برای مراجعه کننده بدون هیچ دردی انجام دهد، این دستگاه طوری طراحی شده که حداکثر نتایج پایانی را بدون از دست دادن کارایی و حتی راحتی بیمار را ارائه دهد. این دستگاه دارای یک دست گیره استثنایی است که می توان طول موج ها را به صورت هم زمان شلیک کند.


دستگاه لیزر تیتانیوم

 

دستگاه لیزر تیتانیوم چیست؟

لیزر مو زائد تیتانیوم یک دستگاه برای از بین بردن مو زائد بدن است که با فناوری خنک کننده ای که در خود دارد، درمان لیزر را برای بیمار بسیار راحت می کند. این دستگاه می تواند با شلیک هم زمان طول موج لیزری، تارهای موی زائپ را مورد هدف قرار دهد. این دستگاه دارای فناوری خنک کننده نیز هست که از گرم شدن بی از حد پوست و آسیب رساندن به آن جلوگیری می کند. ویژگی های پیشرفته این دستگاه باعث می شود درمان ها برای مراجعه کنندگان و بیماران با هر نوع پوست و رنگی بی خطر و بدون عارضه باشد.

همه چیز در مورد دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه لیزر الکس دایود2021 و تیتانیوم یک دستگاه بسیار موثر برای حذف موهای زائد است که با ویژگی هایی که ارتقا یافته برای درمان سریع تر ، ایمن تر و راحت تر آماده می شود. این دستگاه برای انواع و رنگ های مختلف پوست بسیار مناسب است.

 

این دستگاه چگونه کار می کند؟

دستگاه لیزر تیتانیوم از فناوری دیود سه گانه استفاده می کند و به طور موثر درمان لیزر موهای زائد را انجام می دهد. فناوری دیود سه گانه سه طول موج مختلف شامل Alex 755m Speed ​​810nm و YAG 1064nm ارائه می دهد. این طول موج های نام برده می توانند به اعماق پوست های مختلف برسند و ساختار های مختلف آناتومیک را مورد هدف قرار دهند. این دستگاه مجهز به فناوری خاصی است که به اپلیکاتورها اجازه می دهد چندین بار از منطقه درمان عبور کنند و موهای زائد را از بین ببرند. سیستم لیزر تیتانیوم دارای ویژگی های پیشرفته ای است که سرعت درمان را افزایش می دهد و راحتی بیمار را تضمین می کند. این دستگاه همچنین دارای یک رابط کاربری گرافیکی 15 اینچی با تنظیمات از پیش تعیین شده است که برای همه درمان ها موجود است. در ادامه مطلب انواع آنها توضیح داده شده.

 

SHR

با استفاده از دستگاه لیزر پلاتینیوم2021 و SHR برای حذف موهای زائد به تدریج پوست را گرم می کند زمانی که پالس های کوتاه لیزری را با سرعت بالا حرکت می دهد. فناوری جامع In-Motion به اپلیکاتور اجازه می دهد چندین بار از ناحیه تحت درمان عبور کرده و به طور موثری فولیکول های مو را هدف قرار دهد تا از رشد مجدد تارها جلوگیری شود.

 

فناوری خنک کننده ICE PLUS

فناوری خنک کننده ICE Plus تضمین می کند که پوست برای درمان بی وقفه و بدون درد خنک و راحت است. این فناوری به طور مداوم ناحیه تحت درمان را هدف قرار داده و فرد احساس خنکی می کند و از آسیب ها و ناراحتی پوست جلوگیری می کند.

 

کانکتور دوگانه

دستگاه لیزر تیتانیوم دارای یک کانکتور دوگانه است که امکان استفاده هم زمان از دو اپلیکاتور را به فرد می دهد. این کانکتور دوگانه می تواند به کاربران کمک کند تا در طول انجام لیزر به تنظیمات مختلف دسترسی داشته و آن را تغییر داده و با استفاده از آن ویژگی درمان ها سریع تر و ایمن تر انجام شود.

 

مزایای درمان با دستگاه لیزر تیتانیوم

یکی از مزایای دستگاه لیزر دایود و تیتانیوم این است که به فرد این امکان را می دهد تا موهای زائد خود را به صورت دائمی برای انواع پوست و رنگ از بین برده و از شر آن خلاص شود. این دستگاه حذف مو، سه طول موج مختلف را ارائه می دهد که می توان به چند لایه از پوست برسد. در زیر انواع مزایای این دستگاه گفته شده است.

 

  • پوستی صاف و بدون مو
  • درمان های راحت و بدون درد
  • مناسب برای همه انواع پوست و رنگ بدن
  • درمان سریع و ایمن

کاربردهای دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه لیزر تیتانیوم انواع روش های جدید برای سریع بودن و راحتی فرد مراجعه کننده برای رفع موهای زائد ارائه کرد. افراد مراجعه کننده می توانند از پوستی عاری از هر موی زائد و صاف بدون هیچ درد و خرابی لذت کامل را ببرند. این دستگاه دارای ویژگی های فراوان است که برای راحتی فرد بیمار در طول درمان طراحی شده. این روش ها به اندازه کافی ایمن هستند و می تواند در نواحی حساس مانند صورت و ناحیه خصوصی نیز انجام شود.

 

از بین بردن موهای صورت

موهای صورت ممکن است از موهای نازک و موهای ضخیم برخوردار باشد که امکان دارد به اپلیکاتورها و تنظیمات متفاوتی نیاز داشته باشد. با این حال با استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم می توانید از رشد مجدد موهای صورت تنها فقط در یک جلسه جلوگیری کنید. این دستگاه دارای سه طول موج مختلف است که می تواند انواع مختلف مو را بر روی هر رنگ پوست هدف قرار دهد. این امر باعث می شود موهای زائد ایمن تر و راحت تر از بین برده شوند.

 

از بین بردن موی بدن

با استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم پیشرفته از شر موهای زائد خود خلاص شده و موها را در هر نقطه از بدن تان از بین ببرید. هنگامی که با فناوری حرکت وسیع In-Motion ترکیب شود، حذف کامل موهای زائد تضمین می شود. استفاده از این روش برای پوست های برنزه امکان پذیر است زیرا فولیکول های مو را به طور موثری مورد هدف قرار می دهد.

 

رفع موهای زائد بیکینی

به جای اپیلاسیون دردناک بیکینی ، می توانید روش راحت حذف موهای زائد با دستگاه لیزر تیتانیوم را انتخاب کنید. اصلا جای نگرانی نیست زیرا این دستگاه دارای نکات بهداشتی یکبار مصرف است که فقط برای موهای زائد بیکینی استفاده می شود. دستگاه این اطمینان را می دهد که همه روش هایی که انجام می شود ایمن هستند و از آلودگی جلوگیری می شود و به دلیل داشتن فناوری خنک کننده شما را در طول درمان بسیار راحت می کند.

 

از بین بردن موهای زیرزمینی

درمان های معمولی حذف موهای زائد مانند اپیلاسیون و کندن موها به دلیل حساسیت بالا در این ناحیه می تواند در زیر بغل بسیار دردناک باشد. خوشبختانه با دستگاه لیزر تیتانیوم می توان موهای این ناحیه را به طور دائمی بدون ایجاد درد یا ناراحتی از بین برد. فناوری ICE Plus پوست را در حین درمان زیر بغل خنک نگه می دارد تا بیمار اذیت نشود.

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم

زمانی که شما دستگاه لیزر تیتانیوم را خریداری می کنید یک دستگاه پیشرفته را خواهید داشت که سرعت درمان نقاط بزرگ تر برای لیزر را بسیار بالا می برد، اما خرید این دستگاه لیزر اصل و با کیفیت چندان نیز راحت نیست، ولی اگر شما شرکت هایی که معتبر هستند و این دستگاه را ارائه می دهند بشناسید دیگر کاملا خیال شما بابت خرید آن راحت خواهد شد. همان طور که باید بدانید قیمت خرید این دستگاه لیزر بسیار مقرونه به صرفه و مناسب است اما قیمت آن در بازار و شرایط خرید آن بسیار متفاوت است. به دلایل داشتن کارایی بالا و راحتی و بدون درد بودن درمان آن قیمت بسیار خوبی بر روی آن گذاشته شده. مزایا و ویژگی دستگاه بر قیمت آن بی تاثیر نبوده و بعضی از ویژگی های آن مانند ماژول با قدرت بالا و سیستم خنک کننده قوی بر قیمت این دستگاه افزوده است. اگر دستگاه دارای گارانتی نیز باشد قیمت دستگاه لیزر بنا به مدت زمان و نوع گارانتی آن متفاوت است.

دستگاه لیزر تیتانیوم برای کدام مناطق بدن مناسب است؟

دستگاه های لیزر باید دارای قابلیت ها و مزایای فراوان باشد تا فرد بتواند انواع نواحی بدن را لیزر کرده و موهای زائد را از بین ببرد. در زمان های قدیم دستگاه های لیزری که ساخته می شد تنها فقط موهای نازک بدن را از بین می برد که قطعا برای بعضی نقاط بدن کارایی چندانی نداشت، اما زمانی که تکنولوژی پیشرفت کرد و دستگاه های پیشرفته تر و فوق العاده تری مانند دستگاه لیزر تیتانیوم روی کار آمد این مشکلات به ثورت ناگهانی برطرف شد. باید بدانید که دستگاه لیزر تیتانیوم برای انواع نواحی بدن از جمله ابرو ها، پشت لب، موهای زائد دست و پا ، صورت و گردن، شکم و زیر شکم کارایی دارد.

جمع بندی

این دستگاه از ویژگی ها و مزایای فراوانی برخوردار است که هر فردی از آن استفاده کرده بسیار راضی بوده، این دستگاه برای هر نوع پوستی حتی پوست های تیره کاربرد دارد. این دستگاه با دارا بودن سیستم خنک کننده از آسیب های جدی بر روی سطح پوست جلوگیری می کند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو