سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی عصر امروز در جلسه قرارگاه عملیاتی مردمی شهید سلیمانی اظهار داشت: امروز تکلیف ما به دلیل درگیری مشهدالرضا با ویروس کرونا که مستشفی تمام ملت ایران است دوچندان شده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: فرمایش مقام معظم رهبری و دستور ایشان به نیروهای مسلح برای مقابله با کرونا احساس مسئولیت سربازان‌شان را افزایش داده و روحیه تازه‌ای در کالبد آنان دمیده شده تا وارد عمل شده و زمینه‌ساز آرامش و اعتماد دوباره برای مردم شوند.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: ممکن است در مرحله انتقال دولت مسائل و مشکلاتی ایجاد شود اما با روحیه انقلابی مسئولان و لطف خداوند متعال این مشکلات از اساس به وجود نیامده است.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نسبت به شرایط شکل گرفته در قبال مردم ایران احساس وظیفه خطیر دارد و تامین ونتیلاتور و دستگاه‌های اکسیژن ساز و سی تی اسکن‌ها در دستور کار است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: زمینه انتقال بیمارستان صحرایی نیروی زمینی سپاه پاسداران از سیستان و بلوچستان به مشهد فراهم خواهد شد تا در روند خدمت‌رسانی به مردم خراسان رضوی شاهد تسریع باشیم.

سردار سلامی گفت: در حاشیه شهر مشهد نیز برنامه ویژه‌ای برای مقابله با کرونا تدارک دیده شده و طرح شهید سلیمانی را مجدد در این مناطق کلید خواهیم زد.

وی افزود: علاوه بر تدابیر درمانی، مشکلات معیشتی که به خاطر کرونا به وجود آمده برای ما نیز مسئولیت دیگری ایجاد کرده است که در این راستا نیز تلاش می‌کنیم در بحث بسته‌های معیشتی هم با قدرت در صحنه باشیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه میان همت ما و حیات این ویروس رابطه معکوس وجود دارد اظهار داشت: هرچه ما با جدیت بیشتری در فاصله‌گذاری‌ها و رعایت دستورالعمل‌ها اقدام کنیم حیات این ویروس ضعیف‌تر خواهد شد بنابراین انجام واکسیناسیون نباید ما را از تدابیر پیشگیرانه غافل کند.

اقدامات مهم سپاه پاسداران برای مقابله با کرونا در مشهد از زبان سردار سلامی