دانلود بازی Resistance Fall of Man برای کامپیوتر – نسخه FitGirl

دانلود بازی Resistance Fall of Man برای کامپیوتر – نسخه FitGirl


منبع: دانلود ها

69

1400/5/22

22:03


بازی Resistance Fall of Man شما را در نقش نجات دهنده بشریت قرار داده و باید در برابر نیروهای وحشی که به کره زمین حمله کرده‌اند، قرار بگیرید. گونه‌هایی با منشا ناشناخته به کره زمین حمله کرده‌اند و کیمرا نامیده می‌شوند. آن‌ها قاره آسیا و بیشتر اروپا را تسخیر کرده‌اند و در چند دهه اخیر، فتوحات بسیار زیادی در زمین داشته‌اند. حال ایالات متحده قصد دارد که در صف اول مقاومت در برابر این گروه قرار گیرد. گروه ضد حمله اروپایی، این حرکت را پذیرفته و قصد دارد که تیم خود را جذل کند. داستان بازی تا جایی ادامه پیدا می‌کند که شما در نقش شخصیت هیل قرار گرفته و به عنوان یک رنجر آمریکایی، در برابر حملات بیگانه‌ها از خود مقاومت نشان می‌دهید.

Resistance: Fall of Man + RPCS3 EMU + OFFLINE CO-OP/MULTIPLAYER PC-FitGirl

دانلود-بازی-Resistance-Fall-of-Man

بازی دارای محیط‌های باورپذیر بوده و المان‌های گیم پلی بسیار چالش برانگیزی هم دارد. ناراحتی و صحنه‌های فضایی بسیار جالبی در بازی وجود دارد و با لحن بسیار خوبی می‌توانید به سراغ آن بروید. بازی دارای نبردهای آشفته بوده و حال می‌توانید همه آن‌ها را روی پی سی خود تجربه کنید. دنیای همه جانبه‌ای از شخصیت‌ها، محیط‌ها و جلوه‌های نوری در بازی وجود دارد و به‌صورت واقع گرایانه، همان تجربه جالب پلی‌استیشن ۳ را در اختیار شما قرار می‌دهد. بازی را می‌توانید به‌صورت چندنفره با دوستان خود نیز تجربه کنید.

در این اثر، چین و روسیه در ابتدا در معرض نابودی قرار گرفته و کل جهان در شرف پذیرش این حمله‌ها قرار می‌گیرد. گویا جهان در یک چالش بزرگ و همیشگی قرار گرفته است و هیچ کشوری از حملات بیگانگان در امان نخواهد بود. در بازی Resistance Fall of Man می‌توانید در محیط‌های تاریک حرکت کرده و بزرگ‌ترین و فرزترین دشمنان خود را نابود کنید. همه چیز واقع گرایانه دیده شده و نبردهایی تمام نشدنی و سرعتی را تجربه می‌کنید.

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

  • بر اساس دیتای رسمی بازی در شبکه PSN با تایتل آیدی PSN NPEA00430 فشرده سازی شده است. فریمور PS3 Firmware v4.88 در این نسخه لحاظ شده است.
  • از امولاتور RPCS3 v0.0.17-12573 استفاده شده است و قابلیت به‌روزرسانی خودکار در آن لحاظ شده است. درضمن، فریم ریت بازی در این نسخه آنلاک شده است و محدودیتی ندارد.
  • فایل انتخابی ویدیوهای اضافه بازی (Bonus Videos) در محتوای دانلودی شما از وبسایت دانلودها لحاظ شده است.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
  • حجم بازی از ۱۸٫۲گیگابایت به حداقل ۶گیگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب بین ۴ الی ۸دقیقه خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی حداکثر ۱۸٫۳گیگابایت (در صورت نصب با زبان های اضافه) است.
  • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.
  • از کتابخانه XTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است.
info

Only you can save mankind. Through brute force, a species of unknown origin known only as the Chimera have conquered Asia and most of Europe in mere decades during the early 20th century. Recognizing the potential for humanity’s total annihilation, the United States supports the British Resistance in a European counterattack. The story follows Hale, a US Ranger, as he struggles for survival and desperately seeks a means to eliminate the Chimeran blight.

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه FitGirl:

1) ابتدا مطمئن شوید آنتی ویروس شما کاملا غیرفعال است. سپس فایل های فشرده را توسط آخرین آپدیت نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) با اجرای setup.exe به نصب بازی بپردازید.

——————

نکات مهم امولاتور PS3 برای بازی Resistance: Fall of Man:

1) برخی از دکمه‌های گیم‌پد پلی‌استیشن بر روی موس شما تنظیم شده‌اند. مثلا با کلیک چپ موس می‌توانید شلیک کنید، با کلیک راست موس نارنجک بیاندازید و با دکمه وسط موس، خشاب خود را پر نمایید. تمامی کلیدهای بازی را می‌توانید در تنظیمات امولاتور به راحتی تغییر بدهید. در ضمن تنظیمات Mouse Acceleation و Deadzone نیز قابل ویرایش هستند.

2) اگر از گیم‌پدی استفاده می‌کنید که قابلیت SIXAXIS را ندارد (حتی اگر با کیبورد می‌خواهید بازی کنید)، لطفا قابلیت Tilt Control را در تنظیمات بازی غیرفعال کنید.

3) ویدیوهای بازی با کیفیت 720p در این نسخه لحاظ شده‌اند تا تجربه بهتری را در استفاده از این نسخه شبیه‌سازی شده داشته باشید.

4) حتما تنظیمات امولاتور را مطابق با CPU خود بررسی نمایید. برای هر CPU، با تغییر در تنظیمات امولاتور می‌توانید خروجی مناسب‌تری داشته باشید که مختص همان سخت‌افزار هست.

5) این بازی را می‌توانید با دوستان خود بر روی یک سیستم تجربه کنید. بدین منظور بایستی سایر گیم‌پدها یا کیبوردها را در امولاتور تعریف کنید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Resistance: Fall of Man-FitGirl Repack:

توضیحات بیشتر: Includes RPCS3 EMU + OFFLINE CO-OP / MULTIPLAYER

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو