دانلود بازی Dust to the End v1.0 برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl

دانلود بازی Dust to the End v1.0 برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl


منبع: دانلود ها

169

1400/5/22

22:03


بازی Dust to the End شما را با کاروان‌های بازرگان همراه کرده و باید از بین شن‌های روان عبور کنید. همه چیز به مذاکره صحیح شما بستگی داشته و باید از طریق تجارت موفق، ثروت بزرگی را برای خود داشته باشید. با دشمنان خود وارد مذاکره شده و آن‌ها را به تیم خود بیاورید. موجودات عجیب و غریب بسیاری در بازی وجود دارند و در این جهان بی‌رحم، با شما نزاع خواهند داشت. نبردها در زمین‌های بایر صورت گرفته و پیروز نبرد، آن‌ها را برای خود خواهد داشت. شما باید بی‌رحمانه حمله کرده و بتوانید با غارت کار خود را پیش ببرید. گاهی اوقات قربانی کردن قهرمانان هم می‌توانند چاره راه شما باشد.

Dust to the End v1.0 PC-FitGirl Repack

دانلود-Dust-to-the-End

این اثر، ده‌ها سال پیش از یک درگیری هسته‌ای را در مقیاسی جهانی به نمایش می‌گذارد و می‌توانید یک تمدن بشتری را در نابود کنید. بازماندگان در یک پناهگاه زیرزمینی زندگی می‌کنند و نزدیک به یک قرن است که نمی‌توانند از آن خارج شوند. گروه‌های زیادی در بازی وجود دارند که استعمار را بار دیگر شروع خواهند کرد و شما شانس چندانی در ابتدا ندارید. باید مجددا قدرت گرفته و بتوانید تمدن خود را بازسازی کنید. از اشتباهات خود درس گرفته و سعی کنید با به‌دست آوردن منابع بیشتر در دنیایی که کمیابی و قحطی وجود دارد، خودتان را برای کسب قدرت بیشتر آماده کنید.

این بازی شما را در حالی نشان می‌دهد که در پناهگاه شماره ۵۰۷ بیدار شده‌اید و می‌توانید یک زندگی امن و البته کسل کننده را دنبال کنید. بنابراین، چالش را پذیرفته و از این وضعیت خارج شوید. امید را جستجو کرده و آن را به تیم خود تزریق کنید. دوستان بیشتری را در کنار خود داشته و سعی کنید که سلامت کامل را در خود نگه دارید. هیچ چیزی رایگان نیست و باید در بازی Dust to the End برای اهداف خود تلاش کنید و بجنگید.

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

  • بر اساس ریلیز رسمی استیم ورژن v1.0 فشرده سازی شده است. از امولاتور CODEX برای کرک بازی استفاده شده است.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
  • حجم بازی از ۱٫۲گیگابایت به ۴۸۵مگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب حدود یک دقیقه خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۱٫۲گیگابایت و در هنگام نصب حدود ۳٫۷گیگابایت است.
  • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.
info

Join a caravan of merchants to cross the unforgiving sands. Negotiate and barter to gain riches through trade. Build and defend your settlement, developing new industries from the scratches of the old world. Fight and kill your enemies and the strange creatures that inhabit the wasteland – or attack and plunder unsuspecting victims in this kill-or-be-killed merciless world.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7/Windows 10

Processor: Intel Core i3

Memory: 1 GB RAM

Graphics: NVIDIA Geforce GT 760

DirectX: Version 9.0

Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Dust to the End v1.0-FitGirl Repack با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو