دانلود بازی Resistance 2 + RPCS3 Emu برای کامپیوتر – نسخه FitGirl

دانلود بازی Resistance 2 + RPCS3 Emu برای کامپیوتر – نسخه FitGirl


منبع: دانلود ها

155

1400/5/22

22:03


بازی Resistance 2 یک تجربه جذاب و هیجان انگیز است که در سبک شوتر اول شخص جریان داشته و می‌توانید در نقش شخصیت Sgt به‌نام نیتن هیل قرار بگیرید. بازی با صحنه‌های کوتاهی آغاز شده و در لندن و ایسلند جریان خواهد داشت. شما می‌توانید به سرتاسر جهان سفر کرده و از ایالات متحده به‌عنوان مقصد نهایی خود یاد کنید. موجودات جدیدی نسبت به نسخه گذشته در بازی حضور دارند و می‌توانید به آفتاب پرستی اشاره کنیم که قدرت پنهان شدن از شخصیت‌های دیگر بازی را خواهد داشت. بازی دارای گونه‌های مختلفی از موجودات بوده و در بین انبوهی از موجودات می‌توانند به شما کمک کنند.

Resistance 2 + RPCS3 Emu + Offline Co-Op PC-FitGirl Repack

دانلود-بازی-Resistance-2

بازی دارای کمپین مستفر در آمریکا بوده و مملو از سلاح‌های جدید است. شما می‌توانید گیم‌پلی بازی را با چالش‌های بسیار زیادی تجربه کرده و یک تجربه اول شخص هیجان انگیز داشته باشید. گزینه‌های گیم پلی بازی توسعه بسیار خوبی پیدا کرده است و بخش کمپین آن را می‌توانید به‌صورت تماما آفلاین تجربه کنید. حتی می‌توانید بازی را به‌صورت دونفره تجربه کرده و یک دورهمی بسیار عالی را تجربه کنید. اینسامنیاک گیمز در نسل هفتم بازی‌های ویدیویی، فعالیت بسیار خوبی داشته است و دومین نسخه از بازی رزیستنس را با بهترین کیفیت ارائه کرده بود. حال این بازی را می‌توانید روی پی سی تجربه کرده و با خاطرات خوب خود دوباره همراه شوید.

این بازی صداگزاری‌های بسیار جالی دارد و می‌توانید در محیط‌های مختلفی با دشمنان خود ربرو شوید. بازی Resistance 2 دارای المان‌هایی از ترس بوده و دشمنانی را خواهیم دید که در گروه‌های بزرگ به شما حمله می‌کنند. در این بازی، سفینه‌های بزرگی را خواهید دید که به کره زمین حمله کرده‌اند و گروه‌های مقاومت باید در برابر آن‌ها قد علم کنند.

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

  • بر اساس دیتای رسمی بازی در شبکه PSN با تایتل آیدی PSN NPEA00431 فشرده سازی شده است. فریمور PS3 Firmware v4.88 در این نسخه لحاظ شده است.
  • از امولاتور RPCS3 v0.0.17-12586 استفاده شده است و قابلیت به‌روزرسانی خودکار در آن لحاظ شده است. درضمن، فریم ریت بازی در این نسخه آنلاک شده است و محدودیتی ندارد.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
  • حجم بازی از ۲۱٫۶گیگابایت به ۵٫۴گیگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب بین ۷ الی ۱۵دقیقه خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۲۱٫۷گیگابایت است.
  • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.
  • از کتابخانه XTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است.
info

Resistance 2 for the PlayStation 3 is an alternate-history, first-person shooter that puts you in the heroic role of Sgt. Nathan Hale. After brief opening scenes in London and Iceland, the battle moves across the globe to the United States. New Chimeran creatures include the Chameleon, with cloaking powers, and the Grim, a species that attacks in hordes. US-based campaign is loaded with tons of new weapons to enhance the overall gameplay and first-person shooter experience. Impressive gameplay options include offline co-operative campaign mode that can accommodate two players.

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه FitGirl:

1) ابتدا مطمئن شوید آنتی ویروس شما کاملا غیرفعال است. سپس فایل های فشرده را توسط آخرین آپدیت نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) با اجرای setup.exe به نصب بازی بپردازید.

——————

نکات مهم امولاتور PS3 برای بازی Resistance 2:

1) برخی از دکمه‌های گیم‌پد پلی‌استیشن بر روی موس شما تنظیم شده‌اند. مثلا با کلیک چپ موس می‌توانید شلیک کنید، با کلیک راست موس نارنجک بیاندازید و با دکمه وسط موس، خشاب خود را پر نمایید. تمامی کلیدهای بازی را می‌توانید در تنظیمات امولاتور به راحتی تغییر بدهید. در ضمن تنظیمات Mouse Acceleation و Deadzone نیز قابل ویرایش هستند.

2) اگر از گیم‌پدی استفاده می‌کنید که قابلیت SIXAXIS را ندارد (حتی اگر با کیبورد می‌خواهید بازی کنید)، لطفا قابلیت Tilt Control را در تنظیمات بازی غیرفعال کنید.

3) ویدیوهای بازی با کیفیت 720p در این نسخه لحاظ شده‌اند تا تجربه بهتری را در استفاده از این نسخه شبیه‌سازی شده داشته باشید.

4) حتما تنظیمات امولاتور را مطابق با CPU خود بررسی نمایید. برای هر CPU، با تغییر در تنظیمات امولاتور می‌توانید خروجی مناسب‌تری داشته باشید که مختص همان سخت‌افزار هست. درضمن، برای اجرای این بازی بایستی حداقل 8هسته CPU داشته باشید.

5) این بازی را می‌توانید با دوستان خود بر روی یک سیستم تجربه کنید. بدین منظور بایستی سایر گیم‌پدها یا کیبوردها را در امولاتور تعریف کنید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Resistance 2 + RPCS3 Emu + Offline Co-Op-FitGirl:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو