دانلود بازی Demons Souls Black Phantom Edition برای کامپیوتر – نسخه FitGirl

دانلود بازی Demons Souls Black Phantom Edition برای کامپیوتر – نسخه FitGirl


منبع: دانلود ها

147

1400/5/22

22:34


بازی Demons Souls Black Phantom Edition تجربه زیبا و جذابی است که می‌توانید در سبک RPG تجربه کرده و یک ماجراجویی انقلابی را تجربه کنید. بازی تقویت یافته و می‌توانید به‌صورت تک نفره به سراغ آن بروید. ظرافت بی‌سابقه‌ای به‌عنوان یک بازی نسل هفتمیم مرا شاهد هستیم و چالش‌های نابی را می‌توانید با آن تجربه کنید. بازی دارای چالش‌های بی‌نظیری بوده و می‌توانید یک چالش هاردکور را در بازی داشته باشید. ترکیبی از آثار اکشن و RPG در این بازی دیده می‌شود و وحشتناک‌ترین و شرورترین بازیکنان در آن حضور دارند. باید آن‌قدر قوی باشید که بتوانید جادو کرده و با غیرممکن‌ها روبرو شوید.

Demon’s Souls: Black Phantom Edition + RPCS3 Emu + Essential Mods + Multiplayer PC-FitGirl

دانلود-بازی-Demons-Souls-Black-Phantom-Edition

بازی دارای قابلیت‌های شگفت انگیزی است و بسیار فراتر از آثار نقش آفرینی دیگر می‌توانید به سراغش بروید. صحنه‌ها مرتبا بازسازی شده و همکاری در آن حرف اول را می‌زند. تغییرات هم در بازی منحصربه‌فرد بوده و یک تجربه تک نفره را می‌توانید در دنیای وسیعی تجربه کنید. ساختار بازی بدین صورت است که یک مسیر واحد وجود ندارد و گزینه‌های بسیار متنوعی را خواهید داشت. می‌توانید سرعت و پیشرفت خود را تنظیم کرده و به سفارشی سازی مهارت‌های خود بپردازید. می‌توانید تجهیزات خود را برحسب شخصیت موردنظر خود ایجاد کرده و کیفیت تجربه خود را بالا ببرید.

در این بازی، عناصر GUI توسعه پیدا کرده و می‌توانید بسیار از بخش‌های آن را به‌صورت HD تجربه کنید. بازی آپدیت‌های بسیار زیادی برای نسخه پی سی دریافت کرده است و حتی شاهد فونت جدیدی در بازی خواهیم بود. آیکون‌های مخصوص ایکس باکس را هم در آن می‌توانیم و تغییرات در زمانه متعادل را شاهد هستیم. تغییراتی هم برای بخش طراحی بازی ایجاد شده است و می‌توانید از آیکون‌های مخصوص PS5 هم در بازی Demons Souls Black Phantom Edition استفاده کنید.

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

  • بر اساس دیتای رسمی بازی PS3 European BLES00932 ISO فشرده سازی شده است. فریمور PS3 Firmware v4.88 در این نسخه لحاظ شده است.
  • فایل های Bonus بازی شامل راهنمای گیم‌پلی (اصلی و استراتژیک) به‌همراه آلبوم موسیقی متن بازی با کیفیت MP3 320kbps در این نسخه لحاظ شده‌اند. تعدادی از مادهای بازی در پوشه _MODS در محل نصب بازی قرار گرفته‌اند.
  • از امولاتور RPCS3 v0.0.17-12614 استفاده شده است و قابلیت به‌روزرسانی خودکار در آن لحاظ شده است. درضمن، فریم ریت بازی در این نسخه آنلاک شده است و محدودیتی ندارد.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
  • حجم بازی از ۹٫۵گیگابایت به ۳٫۸گیگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب بین ۳ الی ۵دقیقه خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۸٫۷گیگابایت است.
  • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.
  • از کتابخانه XTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است.
info

Beautiful, compelling, and at times unforgiving, Demon’s Souls is the hardcore RPG experience PS3 owners have been waiting for since the platform’s launch. Revolutionary online features define your adventure like never before, presenting seamless interconnectivity that serves in every instance to enhance the single-player game. Unprecedented in its depth and subtlety, peerless in its relentlessly challenging gameplay, Demon’s Souls is the ultimate action RPG.

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه FitGirl:

1) ابتدا مطمئن شوید آنتی ویروس شما کاملا غیرفعال است. سپس فایل های فشرده را توسط آخرین آپدیت نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) با اجرای setup.exe به نصب بازی بپردازید.

——————–

نکات مهم امولاتور PS3 برای بازی Demon’s Soul:

1) اگر در اجرای بازی مشکل داشتید و یا عملکرد خوبی از بازی را تجربه نکردید، لطفا از پروفایل‌های “_Low Level Config” یا “_Mid Level Config” استفاده کنید تا عملکرد بهینه‌تری را به شما ارائه دهند.

2) برخی از دکمه‌های گیم‌پد پلی‌استیشن بر روی موس شما تنظیم شده‌اند. تمامی کلیدهای بازی را می‌توانید در تنظیمات امولاتور به راحتی تغییر بدهید. در ضمن تنظیمات Mouse Acceleation و Deadzone نیز قابل ویرایش هستند.

3) ویدیوهای بازی با کیفیت 720p در این نسخه لحاظ شده‌اند تا تجربه بهتری را در استفاده از این نسخه شبیه‌سازی شده داشته باشید.

4) حتما تنظیمات امولاتور را مطابق با CPU خود بررسی نمایید. برای هر CPU، با تغییر در تنظیمات امولاتور می‌توانید خروجی مناسب‌تری داشته باشید که مختص همان سخت‌افزار هست. از حذف کامل Cache امولاتور قبل از اعمال تنظیمات جدید برای CPU فراموش نکنید.

5) این بازی را می‌توانید با دوستان خود بر روی یک سیستم تجربه کنید. برای استفاده از بخش مالتی پلیر، لطفا توضیحات اینجا را بادقت مطالعه کنید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Demon’s Souls: Black Phantom Edition-FitGirl:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو