دانلود بازی Resistance 3 v1.05 برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl

دانلود بازی Resistance 3 v1.05 برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl


منبع: دانلود ها

176

1400/5/22

22:34


بازی Resistance 3 وظیفه نجات بشریت را به شما داده است و باید با استفاده از نیروهای قدرتمند خود،‌ بتوانید در برابر گونه‌ای ناشناخته به‌نام کیمرا قد علم کرده و آن را نابود کنید. کیمرا و نیروهایش، آسیا و بیشتر اروپا را تصرف کرده است و مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد می‌کند. در قرن بیستم قرار داریم و ایالات متحده، سعی می‌کند که بشریت را از نابودی کامل نجات دهد. آن‌ها از مقاومت بریتانیا حمایت کرده و سعی می‌کنند که یک تیم ضد جمله از کشورهای اروپایی را در مقابل این نیروها شکل دهند. داستان بازی حول شخصیت هیل جریان دارد که یک رنجر بسیار قدرتمند آمریکایی است. او برای زنده ماندن تلاش کرده و بقیه را نیز برای زنده ماندن ترغیب می‌کند.

Resistance 3 – v1.05 + 2 DLCS + RPCS3 EMU + OFFLINE CO-OP PC-FitGirl Repack

دانلود-بازی-Resistance-3

در این بازی می‌توانید راه‌های بسیار زیادی برای از بین بیماری کشف کرده و کیمرا را نابود کنید. بازی در ابتدا برای پلی‌استیشن ۳ عرضه شده و کیفیت بسیار بالایی را در نسل هفتم برای عاشقان صنعت بازی ارائه می‌داد. حال این بازی روی PC پورت شده است و می‌توانید تجربه نوستالژیک و ارزشمندی را در جهان اروپایی و آمریکایی تجربه کنید. همان ماموریت‌ها با همان حال و هوای همیشگی را می‌توانید تجربه کرده و به سمت نبردهایی بروید که با نیروهای بیگانه در جهن حمایت از بشریت جریان دارد.

در این بازی می‌توانید سلاح‌های مختلفی را تست کرده و نبرد را به مرحله بعدی برسانید. بازی المان‌هایی از ترس را نیز داشته و در بازی Resistance 3 می‌توانید تجربه را به سطح برسانید. شما در گروه مقابله و مقاومت هستید و می‌توانید تجربه ارزشمندی را در سبک شوتر داشته باشید.

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

  • بر اساس دیتای رسمی بازی PS3 BCES01118 فشرده سازی شده است. فریمور PS3 Firmware v4.88 در این نسخه لحاظ شده است.
  • بازی به نسخه v1.05 آپدیت شده است. دو بسته الحاقی Survival Pack و Brutality Pack در این نسخه لحاظ گردیده و فعال شده اند. آلبوم موسیقی متن بازی با کیفیت MP3 در این نسخه قرار گرفته است.
  • از امولاتور RPCS3 v0.0.17-12565 استفاده شده است و قابلیت به‌روزرسانی خودکار در آن لحاظ شده است. درضمن، فریم ریت بازی در این نسخه آنلاک شده است و محدودیتی ندارد.
  • اگر با ورژن‌های جدید امولاتور مشکل داشتید، می‌توانید محتوای “Restore Older Emulator.zip” را در فولدر اصلی بازی خود مجدد اکسترکت کنید تا به ورژن اصلی که فیت گرل استفاده کرده بازگردید.
  • تمامی فایل های انتخابی بازی در محتوای دانلودی شما از وبسایت دانلودها لحاظ شده اند.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
  • حجم بازی از ۳۴٫۳گیگابایت به حداقل ۶٫۶گیگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب بین ۱۰ الی ۲۵دقیقه خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی حداکثر ۲۸٫۸گیگابایت است.
  • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.
  • از کتابخانه XTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است.
info

Resistance 3 is a full-featured adventure shooter based in a brutal alternative universe in which humanity is faced with a struggle for survival against a relentless alien race in a decimated America. Journey as mankind’s last hope, Joseph Capelli, across a devastated America, making your way from Haven, Oklahoma to New York City A fully loaded arsenal of innovative weapons, including classics like the Bullseye, Auger and a new weapon upgrade system Fully featured offline and online cooperative modes that let you share the experience Engage smarter and more agile Chimeran enemies and experience new, more focused, progression-based multiplayer experience

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه FitGirl:

1) ابتدا مطمئن شوید آنتی ویروس شما کاملا غیرفعال است. سپس فایل های فشرده را توسط آخرین آپدیت نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) با اجرای setup.exe به نصب بازی بپردازید.

——————

نکات مهم امولاتور PS3 برای بازی Resistance 3:

1) برخی از دکمه‌های گیم‌پد پلی‌استیشن بر روی موس شما تنظیم شده‌اند. مثلا با کلیک چپ موس می‌توانید شلیک کنید، با کلیک راست موس نارنجک بیاندازید و با دکمه وسط موس، خشاب خود را پر نمایید. تمامی کلیدهای بازی را می‌توانید در تنظیمات امولاتور به راحتی تغییر بدهید. در ضمن تنظیمات Mouse Acceleation و Deadzone نیز قابل ویرایش هستند.

2) اگر از گیم‌پدی استفاده می‌کنید که قابلیت SIXAXIS را ندارد (حتی اگر با کیبورد می‌خواهید بازی کنید)، لطفا قابلیت Tilt Control را در تنظیمات بازی غیرفعال کنید.

3) ویدیوهای بازی با کیفیت 720p در این نسخه لحاظ شده‌اند تا تجربه بهتری را در استفاده از این نسخه شبیه‌سازی شده داشته باشید.

4) حتما تنظیمات امولاتور را مطابق با CPU خود بررسی نمایید. برای هر CPU، با تغییر در تنظیمات امولاتور می‌توانید خروجی مناسب‌تری داشته باشید که مختص همان سخت‌افزار هست. از حذف کامل Cache امولاتور قبل از اعمال تنظیمات جدید برای CPU فراموش نکنید.

5) این بازی را می‌توانید با دوستان خود بر روی یک سیستم تجربه کنید. بدین منظور بایستی سایر گیم‌پدها یا کیبوردها را در امولاتور تعریف کنید.

6) پس از نمایش لوگوی Insomniac حدود چنددقیقه صفحه سیاه خواهد ماند و لودینگ بازی زمان می‌برد. لطفا صبور باشید.

7) برای ذخیره‌سازی صحیح و موفق سیوهای خود، حتما ابتدا به منوی اصلی بازی بازگردید و سپس بازی را کاملا close کنید. اگر قبل از بازگشت به منوی اصلی بازی، از آن خارج شوید، احتمال ذخیره‌نشدن سیوهای شما وجود دارد.

8) اگر در هنگام بارگذاری ماموریت اول بازی با مشکل مواجه شدید و بازی برای شما اختلال داشت، لطفا فولدر “dev_hdd0 / home / 00000001” را کاملا حذف کنید. در ضمن، تمامی کش ایجادشده توسط امولاتور را نیز حذف کنید تا همه‌چیز مجدد برای شما تولید شوند.

9) اگر در سایر مراحل بازی مشکل داشتید و اختلال در لودینگ بازی را مشاهده کردید، لطفا امولاتور RPCS3 را کاملا ببندید. سپس آن را مجدد اجرا کنید و مقدار SPU Decoder را از “Recompiler (LLVM)” به “Recompiler (ASMJIT)” تغییر بدهید. پس از گذراندن لودینگ بازی می‌توانید مجدد به LLVM بازگردید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو