فال تاروت کائنات و پیام فرشتگان در نیمه دوم مرداد

منبع: ناز وب

176

1400/5/23

08:24


فال تاروت کائنات و پیام فرشتگان در نیمه دوم مرداد

فرازی به آینده با طالع بینی و پیش بینی کارت های تاروت Predict tarot cards و پیام فرشتگان در نیمه دوم مرداد ماه برای متولدین ماه های سال شمسی
دوستان گلم همچنان متذکر می شویم این بخش تنها جهت بالا بردن انرزی های مثبت و رفع نیروهای منفی است با جملات منفی همیشه بیگانه باشید! و همیشه در همه حال optimist مثبت اندیش باشید چرا که نگرش و افکار ما لحظه لحظه های ما را می سازد. گروه ناز وب برای تک تک شما عزیزان آرزوی سلامتی و بهروزی دارد.

 

تفسیر کارت های تاروت به نیت متولدین ماه های سال در نیمه دوم مردادماه

 

تاروت فررودین
این کارت، شمشیر زنی را به تصویر می کشد، در حالی که سرش را با دستان خود نگه داشته روی تختش نشسته است.
به نظر می رسد که این زن از کابوس بسیار بدی بیدار شده، او به نظر ناراحت، مضطرب و ترسیده است. و حکاکی روی تخت او شخصی را به تصویر کشیده که مغلوب شخص دیگری شده. پتو با نماد ها و گل های مختلف و طرح های نجومی تزئین شده است.
در این جا ما زنی را می بینیم که پیش از آن در کارت هشت شمشیر شاهد آن بودیم. شاید او بالاخره آزاد شده است اما همچنان آثار کابوس ها و رنج هایی که می کشید بر او باقی مانده است.
درمورد کارت نه شمشیر معکوس، همچنان نشانه هایی از کارت در حالت صورت مستقیم هم وجود دارد که ممکن است به دلیل همان کابوس ها همچنان خود را مضطرب و ترسیده ببینید.
بعضی از آسیب های گذشته شما باز می گردند و شما غم و اندوه و مشکلات و موضوعات حل نشده را بیش از حد احساس خواهید کرد.
اما در این جا امید را هم می بینیم! حداقل می توانیم به ترک این کابوس ها امید داشته باشیم!
شما باید بدانید که درد و رنج متوقف نخواهد شد مگر زمانی که خودتان در تلاش برای ترک آن باشید.
کارهای زیادی وجود دارد که باید انجام دهید تا خود را به سمت رهایی و آزادی سوق دهید. اما همانطور که راه نجات دارید، باید این راهم در نظر بگیرید که شما همچنان ممکن است در ناامیدی غرق شوید. کار شما این است که از چنین سرانجامی پیشگیری کنید! اگر خود را وادار به حرکت روبه جلو کنید ممکن است خود را پیدا کنید اما اگر این کار را نکنید ممکن است خیلی زود خود را در حال فرو رفتن و غرق شدن ببینید!!

 

🌟☆🌟☆🌟☆🌟

 

تاروت اردیبهشت
در این کارت، زنی را می بینید که با آرامش فک های یک شیر بالغ را در دست گرفته است. با وجود این که شیر تهدیدآمیز و قوی به نظر میرسد، زن بر او تسلط کامل دارد. جالب اینست که بسیار با آرامش شیر را کنترل می کند. چهره او آرام و بیخیال است، که نشان دهنده نظم و کنترلیست که بر اوضاع دارد، به ویژه در شرایط دشوار او میتواند راهنمای خوبی باشد.
این که فک یک شیر را نگه داشته بیانگر شجاعت و دلاوری اوست. نحوه کنترل کردن شیر، بدون خشونت است که نشان از عشق و محبت دارد. رنگ آبی آسمان در پس زمینه نیز حاکی از ثبات و استواری و آرامشیست که بدنبال آن می آید.
شیر سمبلیست از شجاعت، شور و اشتیاق که بخش زیادی از احساسات ضروری برای بقای بشر را تشکیل میدهد. اما اگر این احساسات تحت کنترل نباشند ممکن است باعث نابودی انسان شوند.
هنگامی که کارت قدرت را در جهت درست به دست می آورید، بیان کننده اینست که در مشکلات و لحظات خطرناک، قدرت و پایداری درونیتان را حفظ میکنید. این نشان می دهد حتی در شرایطی که زندگی شما را به مبارزه میطلبد هم می توانید آرام و قوی باشید. همچنین حاکی از آنست که شما فردی دلسوز هستید و همیشه برای افراد دیگر وقت دارید، حتی اگر به نفعتان نباشد.
رو شدن این کارت به این معنی است که شما فردی بسیار صبور هستید و احتمالاً هر کاری را که ذهنتان را به آن مشغول میکنید به انجام میرسانید. مقاومت شما به شما کمک زیادی می کند و شجاعت شما به معنای این است که هیچ مشکلی برای گفتن آنچه در ذهنتان است ندارید. این کارت همچنین نشان می دهد که دلسوزیهایتان درکنار پایداری در زندگی، چه الان و چه در آینده نزدیک برای شما پاداش بهمراه دارد.

 

 

🌟☆🌟☆🌟☆🌟

تاروت خرداد
چوبدستی ها با انرژی آتش همراه هستند و تکِ چوبدستی نمایانگر اصلی آتش در کارتهاست. این کارت دستی را نشان می دهد که یک چوبدستی را در میان ابرها نگه داشته. وقتی به این کارت نگاه می کنیم، می بینیم که دست، تک چوبدستی را تقدیم می کند. برگ هایی روی چوبدستی جوانه زده اند که به معنای تعادل و پیشرفت معنوی و مادی است. در دور دست ها، قلعه ای دیده می شود که نماد فرصت های موجود در آینده است.
چوبدستی نمادی از خلاقیت است و کارت تک چوبدستی مشخص ترین کارت در بین کارت ها است. این از آن نوع خلاقیت ها نیست که شما در مدرسه یا به عنوان سرگرمی یاد می گیرید. این خلاقیت به معنای شجاعانه فریاد زدن است و با آن می توانید دیدگاه خود را توسعه دهید. به عبارت دیگر، این خلاقیت با اراده و خلاقیت به معنای کیهانی همراه است.
وقتی تک چوبدستی ظاهر می شود، نشانگر است که باید به دنبال آن (آنچه کارت میگوید) باشید. از این فرصت استفاده کرده و ایده ای را که در ذهن دارید دنبال کنید. اولین گام ها را برای شروع پروژه خلاقانه بردارید. تک چوبدستی از شما می خواهد تا غرایز خود را دنبال کنید. اگر فکر می کنید کاری که رویایش را داشتید ایده خوب است، فقط پیش بروید و این کار را انجام دهید.
تک چوبدستی همچنین به این معناست که شما منتظر یک علامت برای شروع کاری هستید. رو شدن این کارت، شما را به جای تحقیق و برنامه ریزی، بیشتر به سمت عمل سوق می دهد. اکنون گام های کوچکی بردارید و سپس به مرور زمان به رشد ایده های خود ادامه دهید. عمل همان چیزی است که به شما کمک می کند تا رشد کنید و حرکت ایجاد کنید و از انتزاعی بودن فاصله بگیرید.

 

🌟☆🌟☆🌟☆🌟

 

تاروت تیر
این کارت، روز رستاخیز را با اساطیر آن در آیینهای مختلف به تصویر کشیده است. تصویر کارت رستاخیز، زنان، مردان و کودکانی را نشان میدهد که از گور هایشان برمیخیزند تا به صدای شیپور جبرئیل پاسخ دهند. دستهای دراز شده آنان به سمت آسمان نماد آمادگی آنها برای قضاوت شدن توسط جهان هستی است. آنها به زودی خالقشان را ملاقات خواهند کرد، اعمالشان سنجیده خواهد شد و خواهند دانست زندگی جاودانشان در کجا آغاز میشود : در بهشت یا جهنم٪٪٪موج بزرگ در پشت تصویر نشان دهنده آن است که از قضاوت هیچ گریزی نیست و این آخرین دادگاه الهی آنهاست.٪٪٪قاضی رستاخیز، پلوتو یا همان خدا و فرمانروای دنیای زیر زمین است. در این کارت صدای مرگ به گوش میرسد، تا به ما یادآوری کند اولا هر چیزی پایانی دارد و ثانیا شروعی دوباره در راه است.
کارت رستاخیز معکوس بیانگر آن است که شما بیش از اندازه به خود سخت میگیرید و به توانایی هایتان شک دارید. این سختگیری ها باعث میشود نتوانید از فرصتهایی که انتظار شما را میکشند بهره ببرید، از برنامه هایتان عقب میفتید و راه پیشرفت برای شما سخت تر میشود. معنی کارت این است که شما باید با اعتماد به نفس به سمت جلو حرکت کنید و احتیاط بیش از حد را کنار بگذارید.
معنی دیگر رستاخیز معکوس، نشانه ای است برای تغییر برنامه عادی زندگیتان و نگاهی دوباره به مسیری که تا امروز طی کرده اید و البته درس گرفتن از آن. احتمالا شما برای فرا گرفتن نکات زندگی که آموختن آنها به هشیاری و دقت نیاز دارد، زمان کافی نمیگذارید. شما ممکن است بخاطر تصمیمات گذشته دائما خود را سرزنش کنید، بنابراین اجازه ی پیشرفت را به خود نمیدهید. اشتباهاتی که ما در گذشته مرتکب شده ایم، ابزار یادگیریند که در گذر از بحرانهای زندگی به کمکمان می آیند. تمرکز بیش از حد بر این مشکلات میتواند راه شما را دشوار کند.

 

🌟☆🌟☆🌟☆🌟

 

تاروت مرداد
بر روی کارت ۱۰ جام زوجی به تصویر کشیده شده اند که یکدیگر را در آغوش گرفته اند و رو به روی یک خانه زیبا و باغ سبزایستاده اند. پشت آن ها دو کودک شاداب و با نشاط مشغول بازی کردن هستند. به نظر میرسد که زوج همدیگر را به عاشقانه و رمانتیک در آغوش گرفته اند در حالی که کودکانشان آزادانه بازی میکنند. همچنین به نظر میرسد زوج در رابطه ای مطمئن، دارای برکت فراوان، خانه ای راحت و فرزندانی زیبا هستند.
زمین سبز باروری را نشان میدهد و رودخانه نشان میدهد که احساسات زوج چقدر آزادانه جریان می یابد به این معنی که رابطه آن ها کاملا صلح آمیز است.
بالاتر، در آسمان ۱۰ جام وجود دارد که به صورت یک قوس شکل گرفته اند که نشان دهنده نعمت های بهشتی هستند.
رنگین کمان در پشت سر آن ها پایان دوران سخت غم و اندوه و یک زندگی جدید و شاد را نشان می دهد که در آن هرکدام از اعضای خانواده لذت خواهند برد.
کارت ۱۰ جام بیانگر مفهوم”برخوردار بودن از همه چیز” می باشد.
از تصویر شادی بخش آن میتوانیم اینگونه فرض کنیم که ۱۰ جام، تجسم شادی، لذت و احساس رضایت در خانواده، شماست. این کارت نشان دهنده یک حالت دلپذیر و آسوده، صلح و عشق است که باعث میشود احساس کنید در بهشت هستید. اینجاست که تمام رویاها، خواسته ها، نیاز ها و آرزوهای شما برآورده میشود و احساس رضایت کامل میکنید.
لحظه ای صبر کنید و نفس بکشید، به اطراف خود نگاه کنید و بابت همه نعمت های خود سپاسگذار باشید. این کارت چیزی را نشان میدهد که بسیاری از ما در جستجو ی آن هستیم.
این کارت همچنین تبلور اراده پاک تک خال جام هاست.
بعد از آموختن اینکه چگونه خود را دوست داشته باشیم، ۹ جام تبدیل به ۱۰ جام میشود که اساسا در مورد چگونگی خوشبختی واقعی ناشی از ایجاد پیوند و ارتباط با دیگران است.
این کارت بیشتر با احساس خوبی و خوشی همیشگی با خانواده، هماهنگی و آرامش پایدار در ارتباط است. این کارت نشان دهنده یک خانواده هماهنگ است زیرا کارت به شما نشان میدهد که در آرامش کامل زندگی میکنید. هیج تغییری لازم نیست، شما در جایگاه درستی هستید، فقط استراحت کنید و از لحظه لذت ببرید.
در مفهوم عاشقانه، این کارت نشان میدهد که این رابطه رمانتیک، واقعی و خاص است و دارای پتانسیل قوی برای تبدیل شدن به رابطه ای بلند مدت می باشد. این مسئله شایسته و سزاوار تمام تلاش های شما برای تحقق آن است.
۱۰ جام همچنین نشان دهنده یک تعطیلات خانوادگیست که درآن میتوانید استراحت کرده و اوقات خوشی را با اعضای خانواده سپری کنید.

 

 

🌟☆🌟☆🌟☆🌟

 

تاروت شهریور
این کارت تصویر یک برج با تاجی بالای آن را نشان میدهد که برفراز یک کوه ساخته شده است. صاعقه ای با برج برخورد کرده و موجب آتش گرفتن آن شده است. شعله های آتش شیشه ی پنجره ها را شکسته و مردم با نا امیدی در حال بیرون پریدن هستند. احتمالا این طرح ها را قبلا در کارت شیطان دیده اید. آنها میخواهند از انفجار و فروریختن ساختمان فرار کنند. برج سمبلیست از خواسته ها و آرزوهایی که برپایه اشتباه بنا شده اند. تخریب برج باید صورت بگیرد تا راه های گذشته را از بین ببرد و راه جدیدی باز شود. این تغییر ناگهانی میتواند مانند صاعقه ای از الهام و حقیقت بر شما و ذهنتان فرود آید.
زمانی که کارت برج را به صورت معکوس دریافت میکنید، احتمالا احساس میکنید بحران و مشکلات در کمینند و تمام تلاشتان را بکار میگیرید تا از رو به رو شدن با آنها اجتناب کنید. شما نمیدانید که این مشکلات میتوانند برایتان مفید باشند و به شما کمک خواهند کرد تا چیزهای اشتباهی که به آنها تکیه کرده اید را رها کنید. این برج بر پایه اشتباهی بنا شده و باید خراب شود.اگرچه تخریب برج دردناک و سخت خواهد بود، اما نتیجه آن آرامش را بهمراه خواهد داشت.
هرچیزی که تاکنون به آن تکیه کرده بودید دیگر به کمکتان نخواهد آمد. به این تغییر به عنوان اتفاق ناراحت کننده نگاه نکنید، زمان آن رسیده که بر ستونهایی محکم تر تکیه کنید.

 

 

🌟☆🌟☆🌟☆🌟

 

تاروت مهر
این کارت یک چهره مذهبی را نشان می دهد که در یک مکان نسبتاً رسمی در یک کلیسا نشسته است. او سه لایه لباس اسقفی با نقوشی روی آن پوشیده است که سمبلیست برای نشان دادن سه جهان مختلف. دست راست به نماد دعای خیر بالا گرفته شده. از طرف دیگر سه صلیب روی لباس او دیده میشود که به نوعی به لباس سنتی پاپ شبیه است. تصور می شود که هر یک از قسمتهای بالایی در صلیب نشان دهنده پدر، پسر و روح القدس است. در پایین پای او دو دستیار کشیش نشسته اند که بیانگر منتقل شدن دانش مقدس در نهادهای مذهبیست. با توجه به شکل روی کارت میتوان گفت که کارت نیز پیام دانش و آموزش را بهمراه می آورد.
همچنین، این کارت با عنوانهای کشیش اعظم و پاپ هم شناخته میشود. این کارت از ماه تاروس (اردیبهشت) تاثیر میگیرد.
هنگامی که کشیش اعظم را به طور معکوس مشاهده می کنید به این معناست که شما به دلیل محدودیت بیش از حد بسیاری از ساختارها و قوانین احساس گیر کردن و محدودیت دارید. در نتیجه شما کنترل و همچنین انعطاف پذیری را در زندگی از دست داده اید.
شما اراده و تمایل ویژه ای دارید که پیش بروید و مجدداً کنترل اوضاع را به دست بیاورید و همچنین از قوانین دست و پاگیر خلاص شوید. شما گاهی وسوسه می شوید رویکردهای غیردرست را امتحان کنید یا به شکلی عمل کنید که با روابط و هنجارهای اجتماعی مخالف باشد.
معنای معکوس کشیش اعظم بیشتر در مورد زیر سؤال بردن از سنت های خاص و اطمینان از این است که هر کاری که شما انجام می دهید، کار درستی برای شما در همان برهه زمانی بوده است.

 

 

🌟☆🌟☆🌟☆🌟

 

تاروت آبان
کارت 7 چوبدستی، تصویر مردی را دارد که بر تپه بلندی ایستاده است و با حریفی در پایین تصویردرحال مبارزه است. به نظر می رسد که او در حال دفاع از جایگاهش است و حمله اش تدافعیست. جالب است بدانید در تصویر، مرد کفش های یکسانی را به پا ندارد که نماد عدم جایگاه مستحکم در زندگیست.
7 چوبدستی، معنای مشابهی با 5 چوبدستی دارد. هر دو کارت، نشان دهنده مشکلات بعد از موفقیت های ابتدایی و رضایت از یک رویداد است. 7 چوبدستی با این حال از این نظر متفاوت است که باید با چالش هایی رو به رو شوید که برای باقی ماندن در جایگاهتان (و نه برنده شدن) و ادامه راه موفقیت به آن نیاز دارید. باید برای دفاع از جایگاهتان در رقابت ها آماده باشید و خودتان را اثبات کنید. دقت کنید که دیگران نیز به دنبال نتیجه ی مشابهی هستند پس شما باید از آنها سر تر باشید!
در مورد موفقیت در کارتان، چالش ها یا ریسک هایی از منابع بیرونی به شما تحمیل می شود. باید خودتان را وقف اهدافتان کنید و با هدف گذاری شفاف و تلاش مستمر بر آنها فائق آیید.
7 چوب دستی یعنی محافظت از داشته هایتان است، بدون توجه به اینکه چه موقعیتی دارید.
باید از موقعیت خود دفاع کنید و در مقابل کسانی که می خواهند جای شما را بگیرند محکم بایستید. موانعی در این مدت سر راهتان خواهد بود اما لازم است برای باورهایتان بجنگید و با کسانی که ضد شما و عقایدتان هستند یا آنهارا تهدید میکنند مبارزه کنید.

 

 

🌟☆🌟☆🌟☆🌟

 

تاروت آذر
این کارت، شمشیر زنی را به تصویر می کشد، در حالی که سرش را با دستان خود نگه داشته روی تختش نشسته است.
به نظر می رسد که این زن از کابوس بسیار بدی بیدار شده، او به نظر ناراحت، مضطرب و ترسیده است. و حکاکی روی تخت او شخصی را به تصویر کشیده که مغلوب شخص دیگری شده. پتو با نماد ها و گل های مختلف و طرح های نجومی تزئین شده است.
در این جا ما زنی را می بینیم که پیش از آن در کارت هشت شمشیر شاهد آن بودیم. شاید او بالاخره آزاد شده است اما همچنان آثار کابوس ها و رنج هایی که می کشید بر او باقی مانده است.
9 شمشیر معمولا با ترس و اضطراب همراه است ودر مورد همه چیزهایی است که شما را نگران می کند و باعث بی خوابی شبانه شما می شود.
در خصوص مسایلی که ممکن است شما نسبت به در میان گذاشتشان با دیگران شرم داشته باشید، بعضی اوقات این کارت می تواند همراه با آسیب روحی باشد.
خال شمشیر همان چیزی است که ذهن را به خود مشغول می کند. با عقل، منطق و ارتباطات فرد! اما به نوعی 9 شمشیر، در قسمت انتهایی و مخرب ذهن گرفتار شده. چیزی که باعث میشود درونگرایی فرد بیشتر شود.
سوالات زیادی شما را به اذیت می کنند و شما خود را در حال برسی کردن تمام اتفاقاتی که ممکن است برایتان رخ دهد می یابید. شما تحت تاثیر آنچه ممکن است رخ دهد هستید.
نوعی حس تکرار در این کارت وجود دارد. شاید حس تکرار اتفاقاتی که در گذشته شما را رنجانده و شما از آن فرار کرده و یا بر آن غلبه کرده اید اما آن اتفاقات دوباره برمیگردند.
به اشتراک گذاشتن غم و اندوهتان با دیگران شاید روزنه و راهی باشد که از تحمل کردن این رنج بتنهایی رها شوید و از غم آن بکاهید. آیا کسی هست که بتوانید با او راحت صحبت کنید؟
در باره مواردی که تحت کنترل شماست تمرکز کنید و یاد بگیرید از دیگران درخواست کمک کنید!

 

 

🌟☆🌟☆🌟☆🌟

 

تاروت دی
ملکه جام ها حکمران قلمرو احساسات است. او زنی است که تختش دقیقا بر لبه اقیانوس قرار گرفته که سمبلی از ناخودآگاه و احساسات است.
جایگاه او در ساحل نشان می دهد که او بین خشکی و دریا قرار دارد، مکانی که احساسات و افکار وجود دارند.
او جامی را نگه داشته که دستگیره اش به شکل یک فرشته است. این جام سربسته است، در واقع به همین دلیل است که ملکه جام ها سمبل افکاری است که از ذهن ناخودآگاه ما سرچشمه می گیرد.
ملکه تنها نشسته است همین امر به او اجازه فکر کردن می دهد. آرام بودن آب و آسمان نشان دهنده ذهن آرام ملکه است.
پاهای او آب را لمس نمی کند، در واقع او را در مکانی قرار دارد که میتواند به افکار و احساسات خود از بیرون نگاه کرده و به آنها اشراف داشته باشد.
با نگاهی دقیق به کارت ملکه جام ها می توانیم پی به معنای آن ببریم. او دلسوز، حساس و با محبت به نظر میرسد. او با آدم ها از طریق احساسات ارتباط برقرار میکند، در نتیجه مردم از صداقت و عدالت او لذت میبرند.
حضور ملکه جام ها در میان کارت های شما، راهنماییتان می کند که باید از دیگران کمک بخواهید.
اکثر اوقات مانند بقیه ملکه ها این یک شخصیت زن است که وارد زندگی شما خواهد شد. ملکه جام ها بینشی بسیار قوی دارد که فقط با یکی از کشیش های عالیقدر قابل رقابت است.
ملکه جام ها مانند آیینه رفتار میکند و عمق وجود دیگران را بازتاب میکند در نتیجه آن ها خود را به شکلی جدید میبینند.
اکثر اوقات ملکه جام ها سمبل ندای درونی قابل اعتمادیست که شما با خودتان دارید.
او میخواهد بگوید که شما قبل از تلاش کردن برای کمک به دیگران باید حواستان به سلامت احساسی خودتان باشد. این دوست داشتن خود است که به وجود آورنده شفقت و همدردی است.
ملکه جام ها بازتاب روابط شما با دیگران است. شما از نظر احساسی انسان قدرتمندی هستید و برای شخص دیگری مانند تکیه گاهید.
ملکه جام ها معمولا با قلب خود به جای مغزش فکر میکند. او ممکن است فاقد منطق و عقل سلیم باشد اما او همچنان می تواند منبع الهام، رویا و در زمان هایی نیز انسانی معنوی باشد.
ملکه جام ها می تواند پاسخ مشکلات شما باشد وقتی که رویکردهای منطقی کار نمیکنند و عملی نمیشوند.

 

 

🌟☆🌟☆🌟☆🌟

 

تاروت بهمن
مردی را می بینیم که بار سنگینی از 10 چوبدستی را به یک شهرمی برد که خیلی دور نیست. این تصویر و ۱۰ چوبدستی اش نشانگر فردی است که قبلاً در زندگی تلاش کرده و موفق شده است و هم اکنون محصول برداشتی را به مقصد نهایی منتقل می کند. اگرچه او در نزدیکی مقصد نیست، اما نشان می دهد که او سخت ترین قسمت از زندگی را سپری کرده و فقط به جایی نیاز دارد تا بتواند در آرامش خاطر از موفقیتش لذت ببرد.
این کارت نشان می دهد که شما دردسرهای زیادی داشته اید. پس از صرف منابع و انرژی زیادی برای جستجوی موفقیت، سرانجام بر موانع غلبه کرده اید. عرق پیشانی تان ارزشش را داشت، در آخر به پاداش تلاش هایتان رسیدید. همچنین ممکن است زندگی خود را در دنیایی از فراوانی ببینید که فقر و رنج جایی در آن ندارند.
شما اکنون تنها حلال مشکلات در میان خانواده و دوستان خود هستید که حتی می تواند شما را به دنیای دیگری از چالش ها سوق دهد. در این مرحله، برای حفظ موفقیت خود زیر بار مسئولیت های زیادی نیز هستید. مشاغلی که شروع کرده اید در حال شکوفایی هستند و باید هشیار باشید. مشکل اصلی این است که اگر کنترل خود را از دست بدهید این مسائل می تواند شما را تحت تانیر خود قرار دهد وجلوگیری از این امر نیازمند آن است که شما بدانید که چگونه کارهایتان را اولویت بندی کنید و مشکلات مرتبط را حل کنید.
این کارت بیان می کند که چگونه مردم پس از دستیابی به موفقیت اولیه، خود را زیر بار مسئولیت های بسیار قرار می دهند. مثل فارغ التحصیل شدن از دانشگاه، گرفتن شغل و سپس تلاش برای ممکن کردن آن اهداف. چالش های بیشتر در آینده به وجود می آیند، شما ممکن است از والدین خود مراقبت کنید، خانواده تشکیل دهید و در عین حال به دیگران نگاه کنید. ممکن است باعث شود احساس کنید هنوز موفق نیستید. بار سنگینی روی دوشتان خواهد بود زیرا بعضی مواقع ممکن است حس کنید هرگز نمی توانید تمام این مسئولیت ها را پوشش دهید. این کارت در کل میگوید که افراد باید معتدل باشند، اولویت بندی کنند و درک کنند که آنها نمی توانند همه چیز را حل کنند. برخی از امور را باید رها کرد و به دیگران سپرد و مسئولیت های سنگین را تقسیم کرد.

 

 

🌟☆🌟☆🌟☆🌟

 

تاروت اسفند
چهار جام، مرد جوانی را نشان می دهد که زیر یک درخت، در ارتفاعات و دور از دیگران نشسته است. به نظر می رسد او در حال مدیتیشن و مراقبه است.
در مقابل او سه جام روی چمن ها قرار دارد و یک جام دیگر نیز توسط دستی در هوا به او داده می شود.
این مرد دست و پاهای خود را جمع کرده است و در حال نگاه کردن به جام هاست، به گونه ای که نمی تواند جامی راکه توسط دست به او داده می شود ببیند.
چهار جام نشانگر تمایل ما در به دست آوردن چیز هایی است که در نظر گرفته ایم و این مسئله باعث می شود تا به سختی بتوانیم چیزهای خوب دیگری را که دنیا به ما پیشنهاد می کند ببینیم.
ما تمایل داریم پاسخ مشکلات خود را درست در اطرافمان داشته باشیم، اما وقتی صحبت از داشته ها می شود دیگر به آنچه اطرافمان داریم توجه نمیکنیم و نداشته هایمان را در ذهن مرور میکنیم.
چهار جام هنگامی که احساس دلسردی و بی تحرکی می کنید ظاهر می شود. شما احساس می کنید که هیچ راه حلی در وضعیت کنونی برای شما وجود ندارد. زندگی راکد شده و به نظر نمی رسد چیزی شما را خوشحال کند. شما احساس بی تفاوتی می کنید، صرف نظر از آنچه اتفاق می افتد، چه روز خوب باشد و چه بد، هیچکدام برای شما مهم نیست. چهار جام میخواهد بشما یک ارزیابی در رفتار را پیشنهاد دهد تا بتوانید خود را از این وضعیت خارج کنید. راه حل احتمالاً درست در مقابل شماست، دست موجود در کارت راهی را برای شما فراهم می کند، اما شما آنچه دست تقدیر برایتان فراهم آورده بی توجهید و میخواهید خودتان حلال مشکلاتتان شوید.
شما باید انگیزه ها، غرایز و افکار خود را جستجو کنید تا دوباره اشتیاق لازم را پیدا کنید.
معنی چهار جام در یافتن منافع واقعی شما و تلاش برای تحقق آنها است. زندگی ما کوتاه است و گاه یکنواخت، اما باید برای زندگی کردن هدف خود را پیدا کنیم.

 

پیام فرشتگان برای متولدین ماه های سال در نیمه ی مرداد ماه

 

 فروردین

🧚‍ فرشته پاتینسه Patience

اکنون زمان یادگیری و علم و اطلاعات جمع کردن است. هم بیاموز و هم آموزنده باش. از اینکه یادگیرنده باشی لذت ببر‌؛ چراکه علمت در آینده به کار می‌آید و باعث سعادت تو می‌شود.

 اردیبهشت

🧚فرشته کراک‌و‌آنتویینیه Crac & Antoinette

خیر و برکت به سمت زندگی شما آمده است. شرایط شما رو به بهبود است و به کل زندگی شما تغییر خواهد کرد، امیدوار باشید.

خرداد

🧚‍فرشته اپال Opal

زندگی را خیلی به خود سخت گرفته‌اید؛ به طوری که گاهی اوضاع و شرایطی که دارید اصلاً برایتان قابل تحمل نیست. باید بدانید که به زندگی هر جوری نگاه کنید، همانطوری نیز برایتان خواهد بود. آرامش خود را حفظ کنید و امیدوار باشید که شرایط همیشه به یک منوال نخواهد بود.

 تیر

🧚‍فرشته بریدجت Bridgette

در تصمیم‌گیری‌هایت عجول نباش. صبر را لازمه کارهایت کن تا دچار مشکل نشوی. هر تصمیمی که از روی لجاجت و با عجله باشد مطمئناً پایان خوشی نخواهد داشت.

 مرداد

🧚‍فرشته دزیره Desiree

قبل از انجام هر کاری تمام جوانب و شرایط را با دقت بسنج و بررسی کن. محتاط باش. مراقب باش بدون تحقیق و مشورت کاری نکنی. سعی کن هر قدمی که بر می‌داری محکم و استوار و مطمئن باشد.

 شهریور

🧚‍فرشته آکاشا Akasha

با دیگران همدل و همدرد باش‌. تو قادری به دیگران پند و مشاوره دهی و آنان را کمک کنی تا موهبت‌های معنوی و وظایف الهی زندگی خود را بازشناسند. این کار باعث می‌شود حس خیلی خوبی به خود و زندگی داشته باشی.

 

 مهر

🧚‍ فرشته دزیره Desiree

قبل از انجام هر کاری تمام جوانب و شرایط را با دقت بسنج و بررسی کن. محتاط باش. مراقب باش بدون تحقیق و مشورت کاری نکنی. سعی کن هر قدمی که بر می‌داری محکم و استوار و مطمئن باشد.

 

 آبان

🧚‍فرشته آزور Azur

آرزوهایی داری که خیلی زود به آنها دست خواهی یافت. اگر صبور باشی ثمره تلاش‌هایت را خواهی دید. از این که کاری را به زور یا عجولانه انجام دهی برحذر باش که این کار به ضرر تو خواهد بود.

 

آذر

🧚 فرشته آریل Arielle

اتفاقی می‌‌افتد یا فردی بر سر راهت قرار می‌گیرد که باعث می‌شود دیدگاهت نسبت به جهان تغییر کند و در جهان هستی هدفت را بیابی و احساس کنی به پروردگار نزدیک‌تر شده‌ای. تو هم باید به دیگران کمک کنی تا خودشان را پیدا کنند و به خداوند نزدیکتر شوند، این جزء وظایف توست.

 

 دی

🧚‍ فرشته روچل Rochelle

اگر به ندای قلبت رجوع کرده و آن را دنبال کنی، به زودی مشکلات و سختی‌های زندگی‌ات تمام می‌شود. وارد مرحله‌ی جدیدی از زندگی می‌شوی و در مسیر بهتری قرار خواهی گرفت که جبران تمام این سختی‌ها خواهدبود.

 

 بهمن

🧚‍ فرشته رایه Raye

آرزوها و اهداف زیادی در ذهن خود دارید که برای رسیدن به آن‌ها تلاش های فراوان کرده‌اید.بهتر است تلاش‌های خود را قطع نکنید و نا‌امید نشوید.

 

اسفند

🧚‍ فرشته یوونه Yvonne

موانع و مشکلات به زودی رفع خواهد شد و اتفاقات ناخوشاند گذشته از یادتان خواهد رفت. خوشحال باشید و از شرایط خوبی که برایتان ایجاد شده لذت ببرید.

 

آموزش کامل فال ورق/ فال احساسی، عشق با یوستین گوردر

آموزش فال 7 کارتی ورق (پاسور) + تفسیر کامل

آموزش جامع و کامل گرفتن فال به وسیله تاس

آموزش گرفتن فال شمع با تفسیر کامل و مواد لازم

آموزش تصویری فال قهوه + معانی و مفهوم اشکال

 

 

The Tarot of the universe and the message of the angels in the second half of August


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو