اینستاگرام فارسی؛ درخواست کمک سوشا از بایدن

اینستاگرام فارسی؛ درخواست کمک سوشا از بایدن


منبع: برترین ها

118

1400/5/23

09:45


این مطلب گزیده‌ای‌ست از رفتار سلبریتی‌های ایرانی در اینستاگرام، طی یک هفته گذشته.

برترین‌ها: این مطلب گزیده‌ای‌ست از رفتار سلبریتی‌های ایرانی در اینستاگرام، طی یک هفته گذشته.

جنجالی هفته...

حالمان این روزها، حال خوبی نیست! در این روزها و شب‌های خوفناکی که هر دقیقه، بیننده و شنونده‌ی اخبار ناگوار از دست دادن عزیزان خود و دیگران هستیم، چگونه می‌توان خوش بود؟! طبیعتا در این روزها که وقتی به فضای مجازی سر می‌زنیم فقط غم و اندوه و ناراحتی می‌بینیم، جنجالی هفته هم چیزی جز این مسائل نخواهد بود.

پس امروز در بخش جنجالی هفته می‌خواهیم به بررسی تعدادی از پست‌های سلبریتی‌ها که هر کدام به نوعی واکنش به حال و روز این روزها است بپردازیم.

اگر در فضای مجازی چرخی بزنید، حتما با این عکس از نقشه‌ی قرمز و خونین کشور و عبارت «SOS» و «help iran» روبه‌رو شده‌اید. تعداد زیادی از سلبریتی‌ها با انتشار این پست از جهان تقاضای یاری کرده‌اند. این یعنی از همه کس و همه جا در کشورمان نا امید شده و دست به دامن کشورهای دیگر شده‌اند!

اینستاگرام فارسی؛

البته در جای دیگر در واکنش به انتشار این درخواست‌ها نوشته بودند:« جهان نشسته و رقص طالبان بر جنازه مردم افغانستان را نگاه می‌کند و قهوه‌اش را می‌نوشد که سرد نشود. بعد ما امیدواریم با هشتگ SOS iran به داد ما برسد؟! هیچ دلسوز و نجات‌دهنده‌ای غیر از خودمان نداریم! تنهای تنهای تنهاییم!»

واقعا خودمان برای حال خودمان چه کردیم؟ از مراسم و میهمانی‌هایمان زدیم و در خانه نشستیم؟ به جای شرکت در مجالس سربسته و پر از جمعیت عزاداری در خانه نشستیم و تنهایی عزاداری کردیم؟!

حرکت سوشا مکانی، دروازه‌بان سابق تیم ملی هم حرکت جالبی بود. سوشا با ارسال پیامی به جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، مستقیم رفت سر اصل مطلب!

سوشا مکانی از رئیس جمهور آمریکا خواست تا سیاست را کنار گذاشته و به ملت ایران کمک کند! خودش هم مسئولیت واسطه شدن را قبول کرد.

اینستاگرام فارسی؛

در این بین اما حال فرشته حسینی، بازیگر تازه عروس افغان، حال بدتری است. از یک سو اخبار تلخ کشوری که در آن به دنیا آمده و کشته شدن هموطنانش در جنگ و به دست طالبان و از سوی دیگر هم اخبار مرگ و میر نزدیکانش در ایران!

اینستاگرام فارسی؛

و اما همانطور که انتظارش را داشتیم در بین این همه اخبار و شلوغی، جای تعدادی خبرساز و شایعه پراکنی‌هایشان خالی نماند. افرادی که هومن حاجی عبداللهی را مبتلا به کرونا کرده و حالش را هم وخیم گزارش دادند!

هومن حاجی عبداللهی با انتشار ویدیویی از خود اعلام کرد که به کوری چشم خبرسازان حالش خوب خوب است و خبری از کرونا نیست. این خبر را از زبان میرطاهر مظلومی نوشته بودند که البته نامش را هم به درستی ذکر نکرده بودند! هومن حاجی عبداللهی هم با اشاره به این نکته گفت:« میرطاهر مظلومی با من حرف زد و بسیار ناراحت و خشمگین بود، البته نه از اینکه شایعه‌ای را از زبانش منتشر کردند بلکه به خاطر اینکه اسمش را اشتباه نوشته بودند!» خداروشکر که در این اوضاع، بازیگرهایمان شوخ‌طبعی خود را از یاد نبرده‌اند.

اینستاگرام فارسی؛

وضعیت به قدری خراب است که مردم کشورمان وقتی عکس یکی از سلبریتی‌ها را در پست همکارش می‌بینند، گمان می‌کنند که حتما قرار است خبر پرکشیدنش را در کپشن مطالعه کنند! مثلا سارا خوئینی‌ها با انتشار این عکس از شهره لرستانی عزیز که در این روزها به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری است، قصد روحیه دادن به دوستش را داشت، اما در جواب کسانی که به او گفتند: فکر کردیم اتفاقی برای شهره لرستانی افتاده است» نوشت:« عکس زیبای دوستم را گذاشتم، شما عادت کردید حتما بعد از نبودن آدم‌ها از آن‌ها عکس ببینید!»

اینستاگرام فارسی؛

البته شهره لرستانی هم در یک لایو اینستاگرامی به طرفدارانش اطمینان داد که حالش بهتر است. او همچنین گفت که انتظار داشت بتواند فیلم‌هایش را کارگردانی کرده و جایزه‌ی اسکار بگیرد اما متاسفانه به جای آن، کرونای دلتا گرفته است!

اینستاگرام فارسی؛

از دیگر جملاتی که این روزها در پست و استوری‌های سلبریتی‌ها می‌بینیم، این غم‌انگیزترین داستان کوتاه دنیا است!

اینستاگرام فارسی؛


تولدت مبارک هفته...

هلیا امامی برای روز تولدش این عکس را منتشر کرد و البته پیش‌بینی کرده بود که عده‌ای قرار است به انتشار این عکس در این روزهای تلخ واکنش نشان دهند، بنابراین در کپشن توضیح داد که روز تولدش مصادف شده با از دست دادن دوستان و همکارانش واین عکس را صرفا برای یادگاری و تشکر از کسانی که برای تولدش زحمت کشیده‌اند، به اشتراک گذاشته است.

اینستاگرام فارسی؛

علیرضا جهانبخش هم این عکس را در خیابان‌های زیبای هلند و به مناسبت تولد 28سالگی‌اش منتشر کرد.

اینستاگرام فارسی؛


افسوس هفته...

در هفته‌ای که هر روزش غمی برای مردم کشورمان بوده است، یک روزش هم غم از دست دادن علی سلیمانی یکی دیگر از بازیگران محبوب سینما و تلویزیون را در برداشت. البته خبر فوت علی سلیمانی بود که تلنگری شد تا بسیاری از جنجال‌ها و هشتگ‌ها بین سلبریتی‌ها راه بیافتد.

علی سلیمانی بازیگر 51ساله که چهره‌ی خندانش را هرگز از یاد نخواهیم برد، بامداد روز پنجشنبه 21 مرداد 1400 بر اثر کرونا دار فانی را وداع گفت و به دیدار دوستان دیگرش رفت. دختر مرحوم علی سلیمانی در روز خاکسپاری او کرونا را به پیله‌ای تشبیه کرد که دور پدرش پیچیده بود و پدرش پیله را شکافت و آزادانه به پرواز درآمد... روحش شاد و یادش گرامی.

این هم از دلنوشته‌ی سید علی صالحی برای رفیق پرکشیده‌اش!

اینستاگرام فارسی؛


من چقدر جذابم هفته...

شیوا طاهری، بازیگر نقش دنیا در سریال «گذر از رنج‌ها» گویا از در خانه ماندن خسته شده و با گربه‌اش و با ژست‌های جالب عکاسی می‌کند!

اینستاگرام فارسی؛

فرشاد احمدزاده تازه داماد فوتبال ایران در حال ریلکس کردن در ویلای لاکچری‌اش.

اینستاگرام فارسی؛

فرزاد جان با این نوشته‌ها و نصیحت‌هایت درباره‌ی رعایت کردن موارد بهداشتی، امیدواریم که این عکس بدون ماسکت مربوط به دوران پیش از کرونا باشد!

اینستاگرام فارسی؛

در گوشه و کنار این روزهای ناگوار، افرادی مانند بهنوش طباطبایی هم هستند که با اندک خوشی‌هایی خود را به دور از غم و اندوه نگاه می‌دارند!

اینستاگرام فارسی؛


یادش بخیر هفته...

جا دارد در این قسمت عکسی ببینیم از کودکی‌های مجری معروف ...... که به مناسبت فرارسیدن ایام محرم به اشتراک گذاشته است!

جای خالی را شما پر کنید.

اینستاگرام فارسی؛

عکسی قدیمی از دوران مدرسه‌ی زیبا کرمعلی در کنار دوستش. زیبا کرمعلی با بازی در فیلم سینمایی لاتاری ساخته محمدحسین مهدویان به شهرت رسید. در حال حاضر هم فیلم دینامیت را روی پرده سینما دارد.

اینستاگرام فارسی؛


سخن حکیمانه هفته...

این جمله‌ای که مریم کاویانی از مادربزرگش نقل قول کرده، بسیار تامل برانگیز بود!

اینستاگرام فارسی؛

این نوشته‌ی ساقی زینتی هم در این شرایط می‌تواند کمک کننده باشد! بیایید بخندیم شاید روزگار هم روی خوشش را به ما نشان داد!

اینستاگرام فارسی؛


کوچولوهای هفته...

رضا صادقی این عکس را در کنار همسر و دخترانش منتشر کرد و اعلام کرد که خانوادگی کرونا گرفته‌اند! متاسفانه نوع دلتای کرونا، کودکان را هم گرفتار می‌کند! لطفا بیشتر از قبل مراقب خود و فرزندانتان باشید!

اینستاگرام فارسی؛

سپیده خداوردی هم با انتشار این پست متفاوت، خدا را شکر کرد که پسرش در سلامتی کامل به سر می‌برد و می‌تواند از امکانات یک باشگاه خاص و خصوصی به این شکل که می‌بینید استفاده کند!

اینستاگرام فارسی؛

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو