درآمد ۵۰ میلیون تومانی فقط با شرکت در دوره مکانیک خودرو مجتمع فنی برق

منبع: فوت و فن

170

1400/5/23

11:23


امروزه تعداد خودروها روز به روز در حال افزاییش است و کمتر خانواده ای را می توانیم ببینیم را که از خودرو استفاده نمی کنند. حتی در بسیاری از خانواده ها شاهد این هستیم که از چند خودرو استفاده شود.

از طرفی خودرو همانند دیگر لوازم با گذشت زمان و به دلیل استفاده بسیار به تعمیر و سرویس نیاز دارد. از آنجا که قیمت خودرو در سالهای اخیر افزایش چشمگیری داشته است بنابراین برای جلوگیری از بروز مشکلات جدی تر در خودرو افراد هنگام مشاهده کوچکترین خرابی به دنبال رفع سریع مشکل هستند.

همه این موارد نشان می دهد که شغل مکانیک خودرو یکی از رشته های فنی بسیار عالی و آینده دار است که از گذشته بازار خوبی داشته و در آینده نیز با توجه به افزایش تعداد خودرو شاهد رونق بیشتر این بازار کار نیز هستیم. اگر به دنبال شغلی با درآمد و بازار کار عالی هستید و به مشاغل مرتبط با خودرو نیز علاقه دارید شغل مکانیک خودرو یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید آن را انتخاب کنید. بررسی ها نشان می دهد که امروزه بسیاری از تعمیرکاران در این شغل درآمدی برابر با ۵۰ میلیون تومان در ماه کسب می کنند.

با رشته مکانیک خودرو آشنا شوید.

مکانیک خودرو یکی از رشته های زیر مجموعه تعمیرات خودرو است که در سالهای اخیر با افزایش روز افزون تعداد خودرو شاهد داغ شدن بازار کار آن هستیم و با توجه به افزایش خودرو در سالهای آینده می توان آینده شغلی عالی را برای آن متصور شد. یک مکانیک خودرو شخصی است که انواع سیستم های خودرو از قبیل سیستم برق، سوخت رسانی، تعلیق، فرمان و غیره را می شناسد و به خوبی می تواند مشکلات خودرو را شناسایی کرده و آنها را رفع نماید. به طور مثال مشکلات لرزش فرمان، سوختن واشر سرسیلندر، مشکلات سوخت رسانی و بسیاری از دیگر مشکلاتی که در خودرو رخ می دهد را تعمیر نماید.

موتور خودرو بسیار پیچیده است و قطعات گوناگونی روی آن سوار شده اند این موضوع کار تعمیرات موتور را بسیار تخصصی کرده است و دانش و مهارت را پیش نیاز ورود به بازار کار این شغل تبدیل کرده است. دقت داشته باشید که کوچکترین اشتباه هنگام بستن موتور ممکن است خسارات های بسیاری را به خودرو وارد کند. به طور مثال اگر تایم گیری موتور به درستی صورت نگیرد ممکن است آسیب جدی به موتور وارد شده و نیاز به تعویض موتور باشد.

بنابراین اگر قصد ورود به این شغل را دارید توصیه می کنیم ابتدا در یک دوره آموزش مکانیک خودرو ثبت نام کنید و با خودرو و باز و بسته کردن موتور آشنا شوید.

اگر به خوبی به موضوعات مکانیکی خودرو تسلط داشته باشید و تمرین و تکرار خوبی داشته باشید به شما اطمینان می دهیم که در زمان کوتاه یک یا دو سال به درآمد ۵۰ میلیون تومانی دست خواهید یافت. فراموش نکنید این درآمد را زمانی کسب خواهید کرد که به خوبی موضوعات مکانیکی را یاد گرفته باشید.

دوره آموزش مکانیک خودرو در مجتمع فنی برق

تخصصی بودن کار مکانیکی، شیوه آموزش را به یکی از مهم ترین موضوعات برای یادگیری مهارت های این شغل تبدیل کرده است. دقت داشته باشید که در صورتی که نتوانید  طی آموزش به صورت عملی بر روی خودرو کار کنید و موتور آن را باز و بسته کنید به هیچ عنوان نمی توانید در بازار کار به موفقیت برسید. بنابراین انتخاب آموزشگاه صحیح از موضوعات مهمی است که بایستی به آن توجه داشته باشید.

اگر به دنبال یک آموزشگاه حرفه ای هستید که به صورت عملی مطالب مکانیکی را به شما آموزش دهد همچنین فرصت تمرین و رفع اشکال را برای شما فراهم آورد. از طرفی پشتیبانی مناسبی نیز داشته باشد و در پایان دوره مدرک معتبری به شما ارائه دهد باید بگوییم که آموزشگاه فنی برق از بهترین انتخاب ها برای شماست.

در این آموزشگاه کلیه آموزش ها زیر نظر اساتید با تجربه و حرفه ایی مکانیکی صورت گرفته و طی کلاس کارآموزان به صورت عملی بر روی موتور خودروها کار کرده و کلیه سرفصل ها را به صورت عملی تمرین می کنند.

همچنین در پایان دوره نیز مدرکی معتبر در اختیار آنها قرار گرفته و کارآموزان نیز می توانند پس از پایان دوره با استاد در ارتباط باشند.

این آموزشگاه علاوه بر دوره های مکانیکی دوره های متعدد دیگری را در دپارتمان های نصب، تعمیرات، برق صنعتی، مکانیک و جوشکاری برگزار می نماید. دوره برق خودرو ، آموزش تعمیرات پکیج ، دوره های موبایل، دوره های جوشکاری برخی از دیگر دوره های پرطرفدار در این آموزشگاه است.

در ادامه با چند دوره پرطرفدار دیگر در این آموزشگاه آشنا خواهیم شد.

دوره تعمیرات موبایل در مجتمع فنی برق

دوره آموزش تعمیرات موبایل از دیگر دوره های آینده دار و پولساز است که بسیاری از کارآموزان این رشته هم اکنون درآمدی بالغ بر ۳۰ تا  ۴۰ میلیون کسب می کنند. این دوره همانند دوره های مکانیکی به صورت عملی برگزار شده و کارآموزان به صورت عملی با باز و بسته کردن موبایل و تعویض و تعمیر قطعات موبایل آشنا می شوند. در این دوره کلیه مطالب مربوط به تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری در موبایل های جدید و قدیمی برندهای گوناگون گوشی از جمله سامسونگ، ال جی، هوآوی، ال جی، آیفون و غیره آموزش داده می شود. در پایان دوره نیز یک مدرک تعمیرات موبایل معتبر و زیر نظر سازمان فنی حرفه ای به شما اعطا می شود.

دوره تعمیرات پکیج دیواری

یکی از دیگر دوره های پرطرفدار در این آموزشگاه است که به دلیل بازار کار عالی نصب پکیج و افزایش تقاضا برای نصب این دستگاه گرمایشی از بازار کار خوبی برخوردار است. دوره آموزش تعمیرات پکیج نیز مانند دیگر دوره ها در این مجتمع به صورت عملی برگزار می شود و کارآموزان طی کلاس در محیطی که مانند محیط واقعی کار شبیه سازی شده است کلیه سرفصل های مربوط به تعمیر پکیج را در انواع مدل ها و برندهای داخلی و خارجی تمرین می کنند. عملی بودن فضای آموزشی این دوره باعث می شود تا کارآموزان به راحتی بتوانند در بازار کار این رشته ورود کنند.

آموزش باز و بسته کردن قطعات پکیج، آموزش تعمیر و تعویض قطعات، عیب یابی پکیج، رفع ارورها و کدهای خطا، هواگیری، رسوب گیری برخی از مهم ترین موضوعاتی است که در این دوره آموزش داده می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های مجتمع فنی برق و تخفیف های آن، همچنین ثبت نام در آنها می توانید به وب سایت این مجتمع به آدرس www.fannibargh.com مراجعه نموده یا با شماره ۰۲۱۶۶۱۲۱۰۲۹ تماس حاصل نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو