دانلود 20.Adobe Premiere Elements 2022 – ابزار ویرایش و تدوین ساده تر فیلم ها

دانلود 20.Adobe Premiere Elements 2022 – ابزار ویرایش و تدوین ساده تر فیلم ها


منبع: پی سی دی

93

1400/6/26

23:19


دانلود 20.Adobe Premiere Elements 2022 - ابزار ویرایش و تدوین ساده تر فیلم ها

Adobe Premiere Elements جدیدترین نسخه نرم افزار حرفه ای تولید و تدوین فیلم ها می باشد که دارای امکانات هوشمند و خودکار برای توسعه فیلم ها با افکت های با کیفیت بالا و حرفه ای و سپس به اشتراک گذاری آنها به صورت مجازی روی صفحه های نمایش مختلف است. هم اکنون با استفاده از این نرم افزار می توانید ویدئوهای خانگی خود را به فیلم های خاطره انگیزی تبدیل کنید.

ویژگی ها Adobe Premiere Elements :

–    استفاده از امکانات فوق حرفه ای نرم افزارهای Adobe Photoshop و Adobe Premiere برای ویرایش ویدئو و تصاویر
–    استفاده از Adobe Premiere Elements برای تمامی کارهای ویدئویی شامل وارد کردن و مدیریت ویدئوها، ویرایش دستی آنها و یا استفاده از گزینه های خودکار و به اشتراک گذاری فیلم ها به صورت مجازی روی صفحات مختلف
–    پیدا کردن بهترین کلیپ با استفاده از ابزار آنالیز خودکار برچسب های ویدئو و عکس برای کیفیت آنها و مجموعه ای از گزینه های جستجوی هوشمند که به شما در جستجو بین تصاویر و ویدئوها کمک می کند.
–    تصحیح خودکار ویدئوهای دارای لرزش و مشکلات نوری و رنگی و برش آنها و متعادل کردن عناصر صوتی برای ایجاد بهترین کیفیت صوت
–    ساخت سریع یک ویدئوی روایتی با استفاده از حالت Quick Edit و امکان ویرایش ویدئوها در تایم لاین نرم افزار با پشتیبانی از کشیدن ویدئوها روی خط زمان، قرار دادن افکت های هنری و افکت های حرکتی روی انها
–    ویرایش و مشاهده ویدئو روی مانیتورهای بزرگ و یا دو مانیتور
–    استفاده از FilmLooks برای انتخاب افکت های سینمایی روی فیلم. شما می توانید عناصر مختلف از صحنه های مختلف را با هم ترکیب کنید و صدها جلوه ویژه منحصر به فرد و افکت های حرکتی زیبا را روی انها اضافه کنید.
–    استفاده از ابزار SmartSound برای اضافه کردن موزیک های مختلف که به صورت خودکار با زمان فیلم شما هماهنگ شده و حتی ضربآهنگ آنها نیز با ویدئوی شما هماهنگ می شود.
–    شما می توانید ویدئوها و عک های خود را با امکانات مختلف ویرایشی نرم افزار ، جلوه ی زیباتری بخشیده و آنها را به دوستان خود نشان دهید.
–    ساخت ساده فیلم ها و به اشتراک گذاری آنها در کیفیت های HD و Blu-Ray و حتی کیفیت DVD HD استاندارد. و در نهایت امکان مشاهده فیلم ها از روی iPod و تلویزیون های HD
–    و …

دانلود

نیم بها

دانلود Adobe Premiere Elements

نسخهحجمسرور پی سی دی
نصبی3.45GBDOWNLOAD
قابل جمل – Portable2.92GBDOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

تصاویر

دانلود 20.Adobe Premiere Elements 2022 - ابزار ویرایش و تدوین ساده تر فیلم ها

راهنمای نصب

1. پس از دانلود, فایل RAR را به کمک نرم افزار Winrar استخراج نمایید. توجه داشته باشید قبل از نصب نرم افزار اتصال کامپیوتر خود را از اینترنت قطع کنید و سپس شروع به نصب نمایید.
2. پس از نصب نیز از اتصال برنامه به اینترنت به کمک یک فایروال جلوگیری کنید.
3. در صورت عدم جلوگیری از اتصال برنامه به اینترنت به هیچ عنوان Login نکنید تا فعال سازی برنامه از بین نرود

 
 
در صورتی که موفق به نصب و اجرای این نرم افزار نشدید به انجمن سایت پی سی دی مراجعه کنید و مشکل خود را مطرح نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو