امام‌جمعه یاسوج: به افزایش جمعیت فکر کنید

منبع: برترین ها

38

1400/6/26

23:36


امام جمعه یاسوج با تاکید بر اینکه بی توجهی به مسئله جمعیت در دو دهه اخیر مشهود است، گفت: دولت سیزدهم این مهم را به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار دهد.

تسنیم: امام جمعه یاسوج با تاکید بر اینکه بی توجهی به مسئله جمعیت در دو دهه اخیر مشهود است، گفت: دولت سیزدهم این مهم را به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار دهد.

امام‌جمعه یاسوج: به افزایش جمعیت فکر کنید

حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی:

* کسی که عرق ملی داشته باشد و قلبش برای کشور بتپد و انگیزه مذهبی دارد باید به افزایش جمعیت فکر کند.

* (با اشاره به مسئله جمعیت به عنوان موضوعی بسیار مهم): امروزه مسئله بحرانی شده و جمعیت ما در حال نزدیکی به صفر شدن بوده تا جایی که در سال 98 رشد جمعیت تنها یک دهم درصد بوده است.

* هر کشوری جمعیت آن به سوی پیری رفت در عرصه امنیتی اقتصادی علمی و سیاسی و کاری با مشکل مواجه خواهد شد جمعیت پیر توان فکر کردن و کار کردن را ندارد و جمعیتی مصرف گرا خواهد شد.

* متاسفانه مشوق های لازم در اختیار قرار داده نشد و در جاهایی به یاد داریم که بیمه برای فرزند چهارم رد نمی‌شد لذا باید دولت برای فرزندآوری مشوق‌ها و امتیازهایی از جمله مشوق مسکن و مشوق اشتغال در اختیار خانواده‌ها قرار دهد.

* شعر و زبان و ادبیات فارسی را باید پاس بداریم متاسفانه برخی ها زبان مادری و شعر فارسی را کنار گذاشته و زبان بیگانه به آنها تحمیل شده و در بسیاری از کارها از حروف لاتین استفاده می‌کنند در حالی که زبان فارسی زبان اخلاق و عرفان است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو