سریال های عاشقانه | معرفی بهترین سریال های عاشقانه خارجی

سریال های عاشقانه | معرفی بهترین سریال های عاشقانه خارجی


214

1400/6/26

23:50


در این یادداشت با بهترین سریال‌های عاشقانه خارجی آشنا می‌شوید/ از سریال‌های عاشقانه خارجی تمام شده تا جدید/ غرور و تصب و دانتون ابی تا آناتومی گری و غریبه

سریال های عاشقانه | معرفی بهترین سریال های عاشقانه خارجی

۱۱ روز پیش
در این یادداشت با بهترین سریال‌های عاشقانه خارجی آشنا می‌شوید/ از سریال‌های عاشقانه خارجی تمام شده تا جدید/ غرور و تصب و دانتون ابی تا آناتومی گری و غریبه

سریال های عاشقانه | معرفی بهترین سریال های عاشقانه خارجی

اختصاصی سلام سینما- عشق مفهومی جهانی، همه‌شمول و یکی از نیازهای حیاتی انسان است. معنی عشق اغلب برای آدم‌ها قابل تعریف کردن نیست اما هنرمندان در آثار خود سعی می‌کنند به عشق تجلی ببخشند. سینما و تلویزیون یکی از زمینه‌های تجلی عشق توسط هنر است که در این یادداشت قرار است به سریال‌های عاشقانه بر اساس آراء کاربران سایت IMDB بپردازیم. سریال‌هایی که نمره بالای 7 و تعداد آراء بالای 5 هزار را کسب کرده است در این لیست قرار دارند.

از نظر شما بهترین سریال عاشقانه‌ی خارجی تاریخ تلویزیون، کدام سریال است؟

1- سریال عاشقانه غرور و تعصب (Pride and Prejudice)

امتیاز: 8.8 (73203 رأی)

ژانر: عاشقانه، درام، تاریخی

سال پخش: 1995

تعداد قسمت: 6

بهترین سریالهای عاشقانه خارجی-غرور و تعصب-1

«غرور و تعصب»(Pride and Prejudice) در بریتانیای کبیر با موفقیت عظیمی روی آنتن رفت و بالاترین رتبه را در بین سریال‌های عاشقانه بی‌بی‌سی به دست آورد. فیلم‌برداری فوق‌العاده توسط جان کنوی به همراه تدوین پیتر کولسون؛ کار بسیار باشکوهی به نظر می‌رسد. بینندگان از جذابیت تیتراژ ابتدایی استقبال خواهند کرد.

طراح صحنه، گری اسکات با فضای داخلی کار شگفت انگیزی انجام می‌دهد، در حالی که نمای بیرونی در حال ویرانی است. اگر در زندگی شما یک زن جوان رویایی و کتابخوان (یا یک آقا با این مشخصات) وجود دارد که هنوز به هوش و ذکاوت بی‌بی‌سی در تولید "غرور و تعصب" سریال کلاسیک جین آستین، پی نبرده باشد باید به دیدگاه خودش شک کند.

بهترین سریالهای عاشقانه خارجی-غرور و تعصب-2

 

2- سریال عاشقانه دانتون ابی (Downton Abbey)

امتیاز: 8.7 (170000 رأی)

ژانر: عاشقانه، درام

سال پخش: 2010–2015

تعداد قسمت: 52

بهترین سریالهای عاشقانه خارجی-دانتون ابی-1

 این نجیب‌زادگی و طبقه‌بندی اجتماعی موجود در حماسه و مملو بودن آن از تولد، مرگ، ازدواج، خیانت، یقه‌های سفت، لباس‌های مجلل و بازی‌های سرزنده موجب ایجاد حس شایسته‌ای از فضای قدیم است.

اگر هنوز یکی از معدود افرادی هستید که این پدیده فرهنگی را ندیده‌اید، خوش شانس هستید زیرا اکنون مي‌توانید هر شش فصل را برای خودتان پخش کنید بدون اینکه یک سال بین فصل‌ها صبر کنید!

این عاشقانه احساس یک رمان کلاسیک، شخصیت‌های لایه‌ای و عاشقانه‌های باورپذیری را برای عاشق شدن به همراه دارد. ناگفته نماند که بازی‌های فوق‌العاده از کل بازیگران ارائه شده است. «دانتون ابی»(Downton Abbey) سریالی است که نباید آن را از دست داد.

بهترین سریالهای عاشقانه خارجی-دانتون ابی-2

 

3- سریال عاشقانه مردم عادی (Normal People)

امتیاز: 8.6 (22387 رأی)

ژانر: درام، عاشقانه

سال پخش: 2020

تعداد قسمت: 12

بهترین سریالهای خارجی-مردم عادی-1

 «مردم عادی»(Normal People) همه خجالت‌ها و هیجانات، وحشت و تحقیرها، افتخارات و تحقیرهای چهار ساله ماریان و کانل را در کنار هم (و نه با هم، اما همیشه با هم) آنقدر صمیمی ‌به تصویر می‌کشند که غوطه ور نشدن در آن غیرممکن است.

با توجه به قهرمانان داستان و خاطراتی که به صورت نامحدود از مقابل چشم شما عبور می‌کنند، اگر سن شما به اندازه کافی بالا باشد و آن خاطرات را دور از خود حس کنید.

از هر نظر، از بازیگری و کارگردانی گرفته تا فیلمنامه این سریال یک پیروزی به حساب می‌آید و اگر امسال عاشقانه بهتری را ببینیم، مخصوصاً در مورد نوجوانی که جامعه او را جدی می‌گیرد بدون اینکه با او بدرفتاری کند، بسیار تعجب برانگیز است. «مردم عادی»(Normal People) یک سریال فوق‌العاده زیبا است.

بهترین سریالهای عاشقانه خارجی-مردم عادی-2

 

4- سریال عاشقانه شمال و جنوب (North & South)

امتیاز: 8.6 (29010 رأی)

ژانر: درام، عاشقانه

سال پخش: 2004

تعداد قسمت: 4

بهترین سریالهای عاشقانه خارجی-شمال و جنوب-1

 پخش و تولید عاشقانه‌های عاشقانه‌های دوره‌ای به مدیران تلویزیونی بستگی دارد تا نیاز ما را با داستان‌هایی از سالانه دیکنز و آستین برطرف کنند. ماجراجویی‌های متنوع در این عاشقانه ارائه شده است. اما نکته نهایی کشف این است که رمان کلاسیک شماره یک مورد علاقه شما به تلویزیون می‌آید.

"شمال و جنوب" اقتباس شده از الیزابت گاسکلیس یکی از بهترین عاشقانه‌های دوره‌ای است. سریال شمال و جنوب اثبات این است که استقبال خوب مخاطبان همیشه داوری بهتر از مطبوعات است، زیرا تماشاچیانی که در مورد این برنامه در وب، خیابان و محل کار صحبت کردند، "شمال و جنوب" را به موفقیتی که به دست آورده است رساندند.

بهترین سریالهای عاشقانه حارجی-شمال و جنوب-2



معرفی بهترین سریال‌های کره‌ای عاشقانه و کمدی



5- سریال عاشقانه غریبه (Outlander)

امتیاز: 8.4 (114386 رأی)

ژانر: درام، عاشقانه، فانتزی

سال پخش: 2014-...

تعداد قسمت: 87

بهترین سریالهای عاشقانه خارجی-غریبه-1

سریال کتاب‌های «غریبه»(Outlander) به قلم دیانا گابالدون که منبع اصلی عاشقانه استارز است، فقط عاشقانه نیست. بلکه دارای اکشن، ماجراجویی، تم علمی تخیلی و سفر در زمان است. اما این صحنه‌های عشق پرحرارت است که خودنمایی می‌کند.

وقتی کلر (کایتریونا بالف) پرستار جنگ جهانی دوم به قرن 18 در اسکاتلند سفر مي‌کند، با کمک یک اسکاتلندی به شدت جذاب (سام هیگن) در دنیای جدید خود حرکت می‌کند. داستان عشق آنها در مرکز نمایش قرار دارد و کنش‌های زیادی در این بین وجود دارد.

برخی خشونت‌ها نیز وجود دارد، بنابراین باید هشدار داده شود که همه اینها باعث خراب شدن و از دست رفتن ارتباطات موضوعی نمي‌شود. این اثر نیمه عاشقانه و نیمه عاشقانه است، که صحنه‌ها را بیشتر دارای کشش می‌کند.

در ابعاد بین المللی، نمایش تلویزیونی یک سریال عاشقانه وقتی معتبر است که از عناصری ساخته شده باشد که هیچ عاشقانه معتبر دیگری را تشکیل نمي‌دهد و کاملاً اریجینال است.

این سریال شامل فانتزی برآورده شدن آرزوها از دیدگاه یک زن است اما با سردی ناشی از جدی گرفتن خودخواهی آرزوهایش رو به اضمحلال می‌رود.

بهترین سریالهای عاشقانه خارجی-غریبه-2

 

6- سریال عاشقانه پولدارک (Poldark)

امتیاز: 8.3 (24315 رأی)

ژانر: درام، عاشقانه، تاریخی

سال پخش: 2015–2019

تعداد قسمت: 43

بهترین سریالهای عاشقانه خارجی-پولدارک-1

راس پولدارک قهرمان سریال دوست داشتنی رمان‌های تاریخی است که بین سالهای 1945 تا 2002 توسط نویسنده انگلیسی وینستون گراهام منتشر شده است.

کتاب‌های گراهام برای اولین بار در یک سریال فوق‌العاده موفق و دو فصل که بین 1975 تا 1977 در بی‌بی‌سی پخش شد برای تلویزیون اقتباس شد. «پولدارک»(Poldark) در هشت قسمت در ابعاد بین المللی نمایش داده شد، اما هفت قسمت یکجا پخش شد و دو قسمت آخر به عنوان یک پکیج نمایش داده شد.

اگر "دانتون ابی" و اقتباس‌های مختلف جین آستین نمایانگر یک طرف رژیم غذایی ‌ملایم مانند ساندویچ‌ سبزیجات باشد ، "پولدارک" در کل پر و پیمان‌تر و چرب و نرم‌تر از نمایشنامه‌های عاشقانه دوره‌ای و مذهبی است.

بهترین سریالهای عاشقانه خارجی-پولدارک-2

 

7- سریال عاشقانه جین ایر (Jane Eyre)

امتیاز: 8.3 (18900 رأی)

ژانر: درام، عاشقانه، هیجان‌انگیز

سال پخش: 2006

تعداد قسمت: 4

بهترین سریالهای عاشقانه خارجی-جین ایر-1

عشق، خیانت، یأس، رستگاری، آشتی، همه عناصر مورد انتظار از هر داستان عاشقانه حماسی در این اثر گنجانده شده است. تمایز در اینجا: داستان به طرز باشکوهی بازگو مي‌شود. از عکس‌های گسترده‌ای از شهرهای حومه‌ای انگلیس در تمام فصول سال تا صحنه‌های صمیمي‌ در گوشه پس گوشه‌های عمارت.

این اقتباس از «جین ایر»(Jane Eyre) غنایی را نشان می‌دهد که پروژه‌های تلویزیونی آمریکایی به ندرت به آن رسیده‌اند. جذابیت فراتر از سبک است. فیلمنامه پرجزئیات (حتی در چهار ساعت برنامه نمی‌تواند همه جزئیات طرح برونته را پوشش دهد).

شیمی و تعامل بین بازیگران درجه یک است، اگرچه نه به اندازه اثر جاه طلبانه و باشکوه‌تر "بلیک‌هاوس" در فصل آخر آن. جای تعجب نیست که هر دو محصول بی‌بی‌سی را سوزانا وایت کارگردانی کرده است.

بهترین سریالهای عاشقانه خارجی-جین ایر-2

 

8- سریال عاشقانه کشف جادوگرها (A Discovery of Witches)

امتیاز: 8 (36000 رأی)

ژانر: ترسناک، عاشقانه، هیجان‌انگیز

سال پخش: 2018–...

تعداد قسمت: 20

بهترین سریالهای عاشقانه خارجی-کشف جادوگرها-1

اگر که فکر می‌کردید عاشقانه‌های خون‌آشام‌محور بالاخره از مد افتاده‌اند، متاسفانه یا خوشبختانه در اشتباه هستید.

این ژانر که شامل خون‌آشام‌های عاشق یکدیگر و شکنجه‌های احساسی بوده، جاودانه است و تا زمانی که بازیگران جذاب (ترجیحاً دارای لهجه) مایل به ایفای نقش عاشقانه به چشم یکدیگر باشند‌، بر فرهنگ عامه تسلط خواهد داشت.

البته خدا را برای این موضوع شکر مي‌کنم، زیرا «کشف جادوگرها»(A Discovery of Witches) اساساً رویای هر عاشقانه‌ی ناامیدی در نیل به حقیقت است. کشف جادوگران در مورد این واقعیت که این یک داستان عاشقانه در یک قالب کلی است که به طور خاص برای رمانتیک‌ها ایجاد شده است‌، جالب توجه نیست.

همانطور که تیم پشت سریال از رمان دبورا‌هارکنس اقتباس کرده‌اند‌، آن‌ها به وضوح تصمیمي ‌آگاهانه گرفتند تا شامل هر نگاه دزدیده شده‌، انگشتان دست‌، راه رفتن در ماه و برخورد پرشور دیانا و متیو باشد.

بهترین سریالهای عاشقانه خارجی-کشف جادوگرها-2

 

9- سریال عاشقانه رودخانه ویرجین (Virgin River)

امتیاز: 7.5 (23000 رأی)

ژانر: درام، عاشقانه

سال پخش: 2019–...

تعداد قسمت: 30

بهترین سریالهای عاشقانه خارجی-رودخانه ویرجین-1

«رودخانه ویرجین»(Virgin River) یک سریال اریجینال نتفلیکس است که در آن یک زن هنرنمایی مي‌کند، توسط زنان نوشته شده است‌، اغلب توسط زنان کارگردانی مي‌شود و توسط زنان تهیه کنندگی هم می‌شود.

در ظاهر، رودخانه ویرجین یک داستان عاشقانه است، اما این یک عاشقانه ساده نیست بلکه عاشقانه‌تر از آن است. اگر ژانر عاشقانه-لایت وجود داشته باشد، آن چارچوب‌بندی برای این سریال مناسب است.

سریال با یک تعلیق کامل به پایان می‌رسد. رودخانه ویرجین بر اساس کتابی از رابین کار منتشر شده است که نویسنده این سریال خالق سو تننی نیز بوده است. این سریال دارای هیجان، عاشقانه، رازآلود و چند شخصیت خوب است.

محیط برای شهر تخیلی رودخانه ویرجین بسیار زیباست. فیلمبرداری این نمایش در بریتیش کلمبیا انجام شد. بسیاری از مناظر فوق‌العاده زیبا و به مثابه کارت پستال هستند. در واقع رودخانه ویرجین وجود دارد، اما در کالیفرنیا نیست.

بهترین سریالهای عاشقانه خارجی-رودخانه ویرجین-2

 

10- سریال عاشقانه آناتومی گری (Grey’s Anatomy)

امتیاز: 7.5 (263000 رأی)

ژانر: درام، علمی تخیلی، عاشقانه

سال پخش: 2005–...

تعداد قسمت: 383

بهترین سریالهای عاشقانه خارجی-آناتومی گری-1

حتماً دلیلی وجود دارد که عاشقانه پزشکی شاندا رایمز  یعنی «آناتومی گری»(Grey’s Anatomy) در بیش از دو دهه روی آنتن رفته است. در طول این سالها این سریال کمی جدی تر شده است.

اما اینکه جراحان جوان در تلاش برای ایجاد تعادل بین کار و زندگی شخصی خود هستند و شما هم مي‌توانید برخی از ارتباطات آنها را از پیش حدس بزنید، حداقل طبق استانداردهای تلویزیونی شبکه، کمي ‌تکراری شده است.

بازیگران جوان و کاریزماتیک این اثر ارتباط معناداری با اثربخشی عاشقانه دارند، اما بنظر می‌رسد ترکیبی از عناصر نویسندگی، کارگردانی، تدوین و موسیقی متن هیجان انگیز است که به این سریال کمک می‌کند همه عاشقانه‌های پزشکی قبلی را منسوخ کند.

بهترین سریالهای عاشقانه خارجی-آناتومی گری-2

 

11- سریال عاشقانه مگنولیاهای دوست داشتنی (Sweet Magnolias)

امتیاز: 7.4 (9800 رأی)

ژانر: درام، عاشقانه

سال پخش: 2020–...

تعداد قسمت: 15

بهترین سریالهای عاشقانه خارجی-مگنولیاهای دوست داشتنی-1

 اگر به دنبال یک سریال برجسته با امتیاز بالا هستید، «مگنولیاهای دوست داشتنی»(Sweet Magnolias) محصول نتفلیکس برای شما مناسب است. این سریال بر اساس مجموعه‌ای از رمان‌ها ساخته شده است‌، قسمت اول بدون هیچ اغراق، شامل ده‌ها طرح داستانی است که به نظر می‌رسد نتفلیکس یک بوفه صبحانه در روز یکشنبه را ارائه کرده است.

در یک طرف عاشقانه طلاق را با چند پی‌رنگ مرتبط با یک حساب رسوا کننده اینستاگرام خواهید داشت، همچنین یک موضوع عاشقانه از مشاغل کوچک با برخی خرابکاری‌های انجام شده، همه در کنار موضوع اصلی دریاچه آبگرم به همه این مواد تشکیل دهنده بستر نتفلیکس اضافه شده است که باید بیش از پیش به تمجید از این شبکه پرداخت.

شما قبلاً تک تک این طرح‌های داستانی را دیده‌اید، که این باعث می‌شود تا "مگنولیاهای دوست داشتنی" در نظر به غذایی راحت الحلقوم برای شما تبدیل شود. مگنولیاس از نظر وجهه تلویزیونی معتبر و فخر‌فروش نیست و همچنین سعی نمی‌کند باشد. اما این یک سریال عالی است ، اگر در حال حاضر به آرامش احتیاج دارید، ارزش تماشا را دارد.

بهترین سریالهای عاشقانه خارجی-مگنولیاهای دوست داشتنی-2

 

12- سریال عاشقانه بریجرتون (Bridgerton)

امتیاز: 7.3 (82000 رأی)

ژانر: عاشقانه، درام، تاریخی

سال پخش: 2020–...

تعداد قسمت: 16

بهترین سریالهای عاشقانه خارجی-بریجرتون-1

«بریجرتون»(Bridgerton) سریالی ویژه برای دوستداران تلویزیون است. این اولین سریال نتفلیکس از شاندا رایمز است، یک عاشقانه از دوران سلطنتی که به ماجرا‌های عاشقانه خانواده بریجرتون در اوایل قرن 18 در لندن می‌پردازد.

این سریال بر اساس مجموعه‌ای از رمان‌های عاشقانه توسط جولیا کوئین ساخته شده است و فصل اول داستان عاشقانه‌ای پر حرارت بین بزرگترین دختر بریجرتون دافنه (فیبی دینور) و دوک خوش تیپ‌ هاستینگز (رژی ژان پیج) را دنبال می‌کند.

شیمي‌ رابطه آنها جذاب است و در حالی که نیمه اول فصل دارای نگاه‌های عوامانه و نخ نما است، نیمه دوم در اصل صحنه‌های عاشقانه زیبایی را به تصویر مي‌کشد. سریال را با خانواده خود تماشا نکنید.

لباسها زیبا هستند، بازیگران سر جای خود هستند، این یک عاشقانه است که دقیقاً می‌داند دنبال چیست و به زیبایی به آن می‌رسد در حالی که هنوز در برخی شگفتی‌ها و پیچش‌های مدرن قرار دارد. اگر این حرف را جدی نگیرید، یکی از لذت بخش‌ترین سریال‌های امسال را از دست خواهید داد.

بهترین سریالهای عاشقانه خارجی-بریجرتون-2

 

منابع: Variety, Guardian, Popsugar, ABC, Hollywood Reporter, Total Film, Indiewire

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو