واکنش جالب پریانکا چوپرا به انتقادها از سریال جدیدش

منبع: ایران آرت

74

1400/6/26

23:51


ستاره بالیوود در واکنش به انتقادها نوشت: صدای شما شنیده شد. سریال منحرف شد، و من متأسفم که مشارکتم در آن بسیاری از شما را ناامید کرد.

ایران آرت: پریانکا چوپرا در صفحه توییتر خود به انتقادهایی که متوجه سریال "اکتیویست" یا "کنش‌گر" (The Activist) شده واکنش نشان داد و با ارجاع به یکی از آهنگ‌های "باب دیلن" نوشت: "برای اینکه بدانید باد از کدام سمت می‌وزد، لازم نیست هواشناس باشید."

مجموعه "اکتیویست" چند گروه از کنش‌گران اجتماعی و سیاسی و هویت‌های شناخته‌شده برای ترویج اهداف خود در شبکه‌های اجتماعی رقابت می‌کنند. شکل‌گیری موج انتقادات علیه این مجموعه سبب شد که شبکه سی‌بی‌اس قالب سریال را از مسابقه تلویزیونی به ویژه‌برنامه مستند تغییر دهد. چوپرا، "آشر" و "جولین هاف" داوران این مسابقه معرفی شده‌اند. هاف پیش‌تر اعتراف کرده بود که صلاحیت داوری در چنین مسابقه‌ای را ندارد.

به گزارش 30نما، چوپرا پنجشنبه این هفته در صحه اینستاگرام و توییتر خود نوشت: "در طول هفته از قدرت صدای [اعتراض] شما تحت تأثیر قرار گرفتم. محرک کنش‌گری اساساً علت و معلول است، و وقتی مردم دور هم جمع می‌شوند تا نسبت به مسئله‌ای اعتراض کنند، همیشه معلولی وجود دارد. صدای شما شنیده شد. سریال منحرف شد، و من متأسفم که مشارکتم در آن بسیاری از شما را ناامید کرد."

چوپرا سپس سعی می‌کند نیت اصلی مسابقه را توضیح دهد: "هدف جلب توجه به افراد صاحب نظر و برجسته کردن اقدامات و تأثیر اهدافی است که به شکلی خستگی‌ناپذیر از آن حمایت می‌کنند. خوشحالم که با فرمت جدید، سرگذشت آن‌ها برجسته خواهد شد و از همکاری با افرادی که توجه خود را معطوف آنچه در حال وقوع است کرده‌اند تا وقتی زمانش فرارسید هشدار دهند و ارزش‌ها را یادآور شوند، افتخار می‌کنم."

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو