Neill Blomkamp Movies Ranked Worst to Best jpg 75

«دنی ویلنوو» فیلمساز فرانسوی-کانادایی که فیلم‌های تحسین‌شده‌ای چون «بلید رانر ۲۰۴۹» (Blade Runner 2049) و به زودی «تل‌ماسه» (Dune 2021) با بازی «تیموتی شالامی» و «زندیا» را در کارنامه دارد، این هفته در مصاحبه با نشریه «ال موندو» ادعا کرد که فیلم‌های مارول تنها «کات و پیستی از دیگر فیلم‌ها» هستند و ما را به زامبی تبدیل کرده‌اند. این اظهارات در شبکه‌های اجتماعی با انتقاد مواجه شد و خشم هواداران مارول از جمله «نیل بلومکمپ» کارگردان فیلم‌های «منطقه ۹» (District 9) و «چپی» (Chappie) را برانگیخت.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، بلومکمپ در واکنش به توییتی در رابطه با اظهارات ویلنوو نوشت: «چه آدم کثافتی.» اگرچه بسیاری از کاربران این واکنش بلومکمپ را جدی گرفته‌اند اما برخی دیگر آن را کنایه‌آمیز می‌دانند. گروهی از کاربران شروع کرده‌اند به انتقاد از فیلم‌های بلومکمپ و می‌گویند با ویلنوو موافقند.

 

222E acbgQVQAwQgro

یکی از کاربران می‌نویسد: «عصبانی هستی چون او بیش از یک فیلم خوب ساخته.» کاربر دیگری اضافه می‌کند: «برادر، از آخرین فیلم خوبی که خودت ساخته ۱۰ سال می‌گذرد.» یک کاربر دیگر می‌گوید: «نیل شدیداً مایل است یک فیلم مارول بسازد.» و یک کاربر دیگر: «چرا روی ساختن دومین فیلم خوب خودت تمرکز نمی‌کنی؟» و کاربری دیگر: «یک کثافت که راست می‌گوید. اما خودت چه هستی؟»

«جاش برولین» یکی از بازیگران «تل‌ماسه» اخیراً این فیلم را یک «شاهکار» خوانده و می‌گوید: «وقتی فیلمبرداری تمام شد فیلم را برای ما اکران کردند. و هوش از سر من پراند. یعنی می‌توانم بگویم که بدون اغراق یک شاهکار است. واقعاً یک شاهکار سینمایی است، آنچه که موفق به انجامش شده و انسجام همه آن شخصیت‌ها را حفظ کند و به همه آن‌ها فرصت دهد سپس از طرف دیگر داستان را از دست ندهد و به درستی اجرایش کند.»

«تل‌ماسه» ۲۲ اکتبر در سالن‌های سینما و همزمان از اچ‌بی‌او مکس پخش خواهد شد.