روغن های طبیعی مختلفی در بازار موجودند که هر کدام خواص دارویی منحصربه فردی برای سلامت جسم و روح و حتی سلامت و زیبایی پوست و مو دارند. یکی از این روغن ها، روغن خراطین است.

این روغن به دلیل ترکیباتی که در خود جای داده است در حجم دهی و زیبایی انسان بسیار کارآمد و مفید عمل می کند. اگر مایل هستید با این روغن شگفت انگیز آشنا شوید و قبل از خرید روغن خراطین اصل بدانید چگونه باید از آن استفاده کرد، پیشنهاد می کنیم با ما تا انتها همراه باشید.

روغن خراطین چیست؟

روغن خراطین از نوعی کرم خاکی به نام ایزینفتیدا که بومی کشور هند می باشد حاصل می شود. به این دلیل این کرم برای تهیه روغن مناسب است که دارای ماده ایی به نام الانتئین است. این ماده باعث افزایش حجم اعضای بدن انسان می گردد و به همین دلیل می تواند با حجم سازی بر روی پوست صورت پوست را زیبا و یا باعث بزرگ شدن اندام خصوصی زنان و آقایان گردد.همچنین باید اشاره کنیم که این کرم دارای 18 نوع اسید آمینه است.

این را هم اضافه کنیم که روغن خراطین از سال‌های دور در طب سنتی آسیا و اروپا قابل استفاده می باشد و از آن، به عنوان بهترین روش درمان طبیعی برای بزرگ کردن سایز اندام‌های مختلف بدن استفاده می شده است. البته در بعضی از محصولات برای خاصیت بیشتر کلاژن سازی از روغن زالو نیز استفاده می گردد. این را هم اضافه کنیم که روغن زالو که به روغن خراطین اضافه می شود. نباید نسبتش بیشتر از 1 به 50 باشد.

فواید روغن خراطین برای پوست و مو

روغن خراطین اصل به دلیل ترکیباتی که دارد بسیار برای حجم دهی اندام و تغذیه موها می تواند مفید و موثر عمل کند.

موها

به صراحت می توان گفت از بهترین روغن های مناسب برای: موهای خشک، آسیب دیده و شکننده روغن خراطین است. در ادامه به خواصی که این روغن برای مو دارد صحبت خواهیم کرد.

برطرف کننده موخوره

این روغن به دلیل دارا بودن اسیدهای چرب ضروری یک گزینه عالی برای درمان موخوره می باشد. چرا که باعث ایجاد یک پوشش بر روی موها می شود و از این طریق به بازسازی تارهای مو کمک می کند و از ایجاد موخوره نیز جلوگیری می کند.

تقویت و مقاوم سازی مو

روغن خراطین به دلیل خواص مرطوب کنندگی و آبرسانی (وجود اسید آمینه ها) که دارد برای درمان موهای شکننده و خشک گزینه عالی می باشد. چرا که اسید آمینه ها برای بدن ضروری است و در کنار آبرسانی به موها باعث تقویت کراتین موها نیز می شود.

ضد ریزش مو

یکی دیگر از خواص روغن خراطین برای درمان ریزش مو می باشد. ریزش مو ممکن است به دلایل مختلفی همچون: خشکی مو، آلودگی، تغذیه نامناسب و … مربوط باشد. روغن خراطین به عنوان یک آبرسان عمل نموده و یک تقویت کننده عالی برای ریشه مو ها می باشد. کافی است روغن خراطین را به پوست سر مالیده و ماساژ دهید. این روش جریان خون در پوست سر را بهبود و فولیکول های مو را تقویت می نماید و در نتیجه باعث رشد مجدد موها می شود.

از دیگر خواص روغن خراطین برای مو می توان به این موارد نیز اشاره نمود:

به درخشندگی موها کمک نموده و آن را حفظ می کند.

برای موهای رنگ شده و آسیب دیده مناسب است.

یک ترمیم کننده فوق العاده می باشد.

یک آبرسان عمقی می باشد.

 

 

طریقه مصرف روغن خراطین اصل برای موها

برای اینکه بتوانید از خواص روغن خراطین برای موها بهره ببرید می توانید از این روش استفاده کنید.

ابتدا موهای خود را بشوید و پس از حمام چند قطره از روغن خراطین به کف سر خود بریزید و به آرامی با نوک انگشتانتان شروع به ماساژ دادن کنید تا به خوبی روغن جذب پوست سر و ریشه موها گردد. پس از گذشت 12 ساعت که روغن بر روی موهایتان ماند موها را شستشو و آبکشی نمایید.

 

نکته

روغن خراطین بایستی بر روی ریشه موها و پوست اعمال گردد و مزیتی برای ساقه مو ندارد.

اگر وقت کافی ندارید 12 ساعت روغن را روی موهای خود داشته باشید می توانید پس از گذشت 3 ساعت موها را شسته و آبکشی کنید.

بهترین زمان برای استفاده از این روغن به هنگام خواب می باشد.

 

برای پوست

همانطور که گفتیم روغن خراطین از نوعی کرم تهیه می شود و می توان برای زیبایی و سلامت پوست، مو و حجم دهی اندام آیان و خانم ها از آن استفاده نمود. در ادامه به خواص این روغن برای پوست خواهیم پرداخت با ما همچنان همراه باشید.

به دلیل خواص ترمیمی و زیبایی که دارد امروزه از این روغن در صنایع آرایشی و حتی در عرصه مد و مدلینگ استفاده می شود.

 

از روغن خراطین اصل می توان برای چاقی و لیفت صورت استفاده نمود. با این روش لازم نیست از تزریق ژل و جراحی های لیفتینگ برای کشیدگی و زیبایی پوست صورت خود استفاده کنید و عوارضش را به جان بخرید. شاید بارها در فضای مجازی دیده باشید که افرادی که اقدام به جراحی برای لیفت صورت یا تزریق ژل شده اند چه مشکلاتی گریبانگیرشان شده است. آنها به جای اینکه زیبا شوند و چین و چروک صورت خود را محو کنند، برعکس مشکلات بیشتری را بر روی صورت و چهره خود ایجاد کرده اند.

نکته

یافتن روغن خراطین اصل در این روزها که همه در پی درآمد بیشتر هستند و هر کاری برای درآمد بیشتر می کنند کمی سخت می باشد. بهترین گزینه استفاده از محصولاتی است که از فروشگاههای معتبر و دارای نماد سلامت و آرم بهداشت و سلامت می باشد است. پیشنهاد ما خرید روغن خراطین و سایر روغن های طبیعی از فروشگاه دکتر اویل می باشد. این سایت دارای نماد اعتماد SSL جهانی و نماد غذایی و دارویی کشور می باشد و با متخصصان مجرب اقدام به روغن گیری به دو صورت کلدپرس و بن ماری به طور کاملا بهداشتی و استریل می نماید.

به طور کلی می توان برای این موارد از این روغن استفاده نمود:

  • افزایش حجم گونه
  • از بین بردن: خط اخم، خط خنده و خط پیشانی
  • افزایش حجم سینه
  • افزایش آلت تناسلی مردان
  • افزایش حجم لب
  • پرورش اندام در ورزشکاران

 

نحوه استفاده از روغن خراطین

برای استفاده از روغن خراطین: ابتدا پوست را از هرگونه آلودگی و مواد آرایشی پاک نمایید. پس از آن ناحیه مورد نظر را به دست کمی ماساژ دهید تا کمی به قرمزی بزند. سپس چند قطره از روغن خراطین را به پوست مالیده و به آرامی ماساژ دهید تا به خوبی جذب پوست شود. حال یک پارچه با آب سرد خیس نموده اید را بر روی همان ناحیه بگذارید.

نکته

این روش را بهتر است روزانه یکبار استفاده کنید.

برای نتیجه زودتر و بهتر می توانید روزانه 3 مرتبه این روش را انجام دهید.

دوره انجام این روش برای رسیدن به نتیجه مناسب 3 ماه می باشد.

با دکتر اویل به راحتی به انواع روغن های درمانی دسترسی داشته باشید. انواع روغن های طبیعی با خاصیت های فراوان که از دیرباز در طب سنتی مورد استفاده قرار می گرفتند.برای تهیه روغن خراطین اصل از سایت دکتر اویل می توانید به آدرس http://bia2safa.net/goto/web/url/2691049 مراجعه فرمائید.