نقد فیلم گناهگار (The Guilty)

کسی در فیلم حضور دارد که من بشناسم؟

جیک جیلنهال، ستاره مشهور آمریکایی تنها بازیگر مشهور فیلم است.

داستان فیلم درباره چیست؟

جو (جیک جیلنهال) پلیسی است که به دلیل تخلفی که مرتکب شده از خیابان به مرکز تماس پلیس منتقل شده تا تماس های شهروندان را پاسخ دهد. اما یکی از این تصمیمات ذهن او را درگیر می کند و..

کارگردان کیست؟  

آنتونی فاکوآ که آثار تحسین شده ای از جمله « Training Day» را در کارنامه اش ثبت کرده دارد.

نقد فیلم گناهگار (The Guilty)

خانواده‌ها در هنگام تماشای فیلم باید به چه نکاتی توجه نمایند؟

فیلم حاوی الفاظ و رویدادهای خشن است که باعث می شود اثر مناسب بزرگسالان باشد.

نکات مثبت فیلم؟

اینکه اگر مخاطب بخواهد فیلم را ببیند متوجه می شود که این فیلم از روی یک اثر دانمارکی ساخته شده و کنجکاو می شود که اثر اصلی را ببیند!

نکات منفی فیلم؟

«گناهکار» نه تنها در عنوان، بلکه کپی نعل به نعل فیلم دانمارکی است و اصلا نمی دانیم چرا ساخته شده است! شاید فقط به این دلیل که شخصیت ها انگلیسی صحبت کنند!

عامل تأثیرگذار برای تماشای فیلم؟

حضور جیک جیلنهال در نقش اصلی.

نقد فیلم گناهگار (The Guilty)

حرف آخر:           

اگر قصد تماشای «The Guilty» آمریکایی را دارید همین جا دست نگه دارید و به سراغ نسخه ارجینال دانمارکی که در سال 2018 ساخته شد بروید که به شدت خوش ساخت و تاثیرگذار بود. همکاری عجیب آنتونی فاکوآ و جیک جیلنهال برای ساخت و بازی در فیلمی که حتی کوچک ترین دیالوگ هایش از نسخه اصلی کپی برداری شده عجیب است و بار دیگر ثابت می کند که هالیوود حوصله ای برای ستایش آثار سینمای جهان ندارد و ترجیح می دهد آن احترام را حتی با بازسازی نعل به نعل هم که شده برای خود بخرد.

 

منتقد: میثم کریمی

این مطلب به‌صورت اختصاصی برای سایت " مووی مگ " به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می‌گردد.

به صفحه اینستاگرام مووی مگ بپیوندید