اختصاصی | دولت سابق در واردات واکسن کرونا وظایف خود را ایفا نکرد

30

1400/6/27

16:57


نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از عدم ایفای وظایف دولت سابق در واردات واکسن کرونا گفت: واردات حجم بالای واردات واکسن در دولت فعلی می‌تواند خیلی از مشکلات را کاهش دهد که نشان دهنده عزم جزم این دولت برای مقابله با کروناست. 

اختصاصی | دولت سابق در واردات واکسن کرونا وظایف خود را ایفا نکرد

به گزارش بهداشت نیوز، حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت نیوز درباره سرعت گرفتن واردات واکسن اظهار داشت: برخی افراد و مدیران دولت سابق عدم واردات واکسن را به موضوع مشکلات بانکی و FATF مرتبط می‌دانستند در حالی که این حرف فریب افکار عمومی و آدرس غلط دادن بود. 

وی افزود: دولت فعلی عزم خود را برای مقابله با کرونا جزم کرد و در طول چندین ماه فعالیت غیر رسمی قبل از تحویل گرفتن رسمی دولت و فعالیت رسمی توانستند حجم بالایی واکسن وارد کشور کنند که جای تقدیر دارد. 

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: واردات واکسن در حالی سرعت قابل توجه گرفته است که نه مذاکره‌ای به نتیجه رسیده، نه تحریمی برداشته شده و نه ایران FATF را پذیرفته است. 

موسوی خاطرنشان کرد: هشت سال برای توجیه کاستی‌ها و ترک فعل‌ها مطرح می شد که بهانه‌ای برای عدم کار و فعالیت بود؛ اکنون مشخص شده مشکل اصلی در داخل بود نه خارج مرزها و نباید دنبال آدرس غلط دیگری بود. 

وی گفت: باید با مدیران و متولیان اخلال در زندگی مردم به بهانه عدم واردات واکسن و عدم ایفای وظایف برخورد قاطع و قانونی صورت بگیرد زیرا نمی‌پذیریم که عده‌ای سلامت مردم را به موضوعاتی نظیر FATF و تحریم‌ها گره بزنند. / انتهای پیام

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو