مژه مصنوعی سه بعدی چیست؟

منبع: زیبامون

605

1398/3/2

13:23


مژه مصنوعی سه بعدی یکی از مدلهای پرطرفدار مژه هست که با نام مژه 3D هم شناخته میشه. برای آشنایی بیشتر با مژه مصنوعی سه بعدی حتما این بخش از زیبامون دات کام رو مطالعه کنید.

مژه مصنوعی سه بعدی چیست؟

چشم ها و مژه ها تاثیر خیلی زیادی در زیباتر شدن چهره و همچنین آرایش صورت دارند و شاید به همین دلیل هست که این روزها استفاده از مژه مصنوعی و کاشت و اکستنشن مژه طرفداران خیلی زیادی پیدا کرده است.

مژه مصنوعی هم مانند هر محصول آرایشی و زیبایی دیگر چندین مدل و طرح داره که میتونید متناسب با نوع آرایش، حالت چشم ها و ... یکی از بهترین مدل ها رو برای خودتون انتخاب کنید و زیبایی چشم ها و چهرتون رو بیشتر و بهتر نشون بدید. در ادامه با زیبامون دات کام همراه باشید و با مژه مصنوعی سه بعدی یا مژه مصنوعی 3D بیشتر آشنا شوید.

 

مژه مصنوعی سه بعدی چه ویژگی هایی دارد؟

مژه مصنوعی سه بعدی یکی از انواع مدل های مژه مصنوعی هست که برخلاف مژه های ساده و معمولی ظاهر خیلی طبیعی تری رو برای مژه ها ایجاد میکنه و معمولا از الیاف طبیعی برای ساخت این مدل مژه استفاده میشه.

تارهای مژه مصنوعی سه بعدی بسیار نازک، انعطاف پذیر و طبیعی هستند و از چند لایه تار مو تشکیل شده اند. این نوع مژه مصنوعی یکی از انتخاب های خیلی خوب برای پرپشت و پرحجم نشان دادن مژه هاست و ظاهری خیره کننده و منحصر به فردی رو برای مژه ها ایجاد میکنه. اگرچه این مژه ها ظاهر خیلی پرپشت تری دارند، اما به قدری طبیعی هستند که تشخیص دادن مصنوعی بودن مژه ها کمی سخت خواهد شد.

تارهای مژه مصنوعی سه بعدی از مواد مختلفی ساخته شده است. هر چه تارهای استفاده شده برای ساخت مژه مصنوعی سه بعدی از مو طبیعی باشه، ظاهر خیلی بهتر و زیباتری رو برای مژه ها ایجاد میکنه. الیاف مصنوعی، تارهای ابریشمی، مو روباه و سمور از جمله مواردی هستند که در ساخت مژه مصنوعی سه بعدی مورد استفاده قرار می گیرند.

لازمه بدونید که هرچه تارهای به کار رفته در ساخت این مژه های مصنوعی طبیعی تر باشه، قیمت بالاتری هم داره و مژه هایی که از الیاف مصنوعی ساخته شده اند، قیمت پایین تری داشته و ممکنه ظاهر خیلی طبیعی هم برای مژه ها ایجاد نکنند.

 

قبل و بعد از مژه مصنوعی

 

چند مدل مژه مصنوعی وجود دارد؟

مژه های مصنوعی تنوع خیلی زیادی دارند و به طور خلاصه میشه به مژه مصنوعی کامل، کلاسیک، دو بعدی (2D)، سه بعدی (3D)، چهار بعدی (4D) و پنج بعدی (5D) اشاره کرد.

مدل های کامل و کلاسیک معمولا برای افرادی که دوست دارند ظاهر طبیعی مژه هاشون خیلی بهتر و کامل تر دیده بشه و یا اینکه فضای خالی بین مژه های خودشون رو پر کنند، مناسب هست.

مژه مصنوعی های دو بعدی کمی پرتر از مدل های کلاسیک هست و ظاهر طبیعی مژه ها رو کمی بهتر و جذاب تر نشون میده.

مژه مصنوعی های سه بعدی یک حجم 3D و جذابی رو برای مژه ها ایجاد میکنند و معمولا از سه ردیف تار مژه بسیار نازک و طبیعی ساخته شده اند. این نوع از مژه مصنوعی ها معمولا سبک تر از سایر مدل ها هستند و به دلیل ظاهر طبیعی و جذاب که برای چشم ها ایجاد میکنند، طرفداران خیلی زیادی هم دارند.

مژه های مصنوعی های چهار بعدی و پنج بعدی هم به ترتیب خیلی پرپشت تر و بلندتر هستند و ظاهر چشمگیر و خیره کننده ای رو برای مژه ها به وجود میارن. این نوع از مژه مصنوعی ها، فوق العاده متراکم تر از سایر مدل ها هستند و معمولا برای عکاسی و فیلمبرداری مورد استفاده قرار می گیرند.

البته افرادی که به طور طبیعی مژه های بلند و پرپشت دارند، باید در انتخاب و استفاده از این نوع مژه مصنوعی ها احتیاط داشته باشند، زیرا وزن خیلی زیادی رو به مژه ها وارد میکنه و ممکنه باعث آسیب دیدن مژه های طبیعی خودتون بشه.

 

مطالب پیشنهادی:

مژه مصنوعی خوب، معرفی بهترین برندهای مژه مصنوعی

راهنمای انتخاب مژه مصنوعی براساس شکل چشم ها

آموزش گذاشتن مژه مصنوعی

آموزش تصویری استفاده از مژه مصنوعی - ویدیو

نگهداری درست و اصولی از مژه مصنوعی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو