۱۲۰ خودرو از مرز مهران برگشت داده شد

منبع: برترین ها

46

1400/6/28

12:54


استاندار ایلام با اشاره به اینکه مرز مهران برای تردد زائرین اربعین کاملا بسته است، گفت: ۱۲۰ خودرو از مرز مهران برگشت داده شد.

خبرگزاری ایسنا: استاندار ایلام با اشاره به اینکه مرز مهران برای تردد زائرین اربعین کاملا بسته است، گفت: ۱۲۰ خودرو از مرز مهران برگشت داده شد.

«محمد نوذری» با عنوان این خبر که مرز مهران به استناد مصوبات ستاد مرکزی اربعین و ستاد ملی کرونا در این شرایط کرونایی به طور کامل به روی زائران برای سفر به عتبات عالیات بسته است، اظهار کرد: زائران به هیچ وجه به مهران سفر نکنند چرا که مرز کاملاً مسدود بوده و قطعا آنها بازگشت داده می‌شوند.

وی با اشاره به عودت ۴۵۰ زائر از مرز مهران، گفت: به رغم اعلام چند باره برای عدم سفر به مرز مهران متاسفانه امروز ۱۲۰ خودرو که به این مرز مراجعه کرده بودند به طور کامل عودت داده شدند.

استاندار ایلام تاکید کرد: به مردم عزیز کشور اکیداً توصیه می‌کنیم با توجه به بسته بودن مرز مهران برای سفر به عتبات عالیات هرگز به این مرز در این شرایط سفر نکنند.

گفتنی است اربعین 1400 در حالی برگزار می شود که دولت عراق تنها با حضور ۶۰ هزار نفر از هموطنان به صورت هواپیمایی برای شرکت در این مراسم موافقت کرده است و طبق تمهیدات اندیشیده شده، مرز مهران برای بازگشت آن دسته از زوار که قصد دارند به صورت زمینی وارد ایران شوند در نظر گرفته شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو